Guest MiniMrs Kirjoitettu April 7, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 7, 2011 Tämä kappale jäi pyörimään päähäni äskettäin televisiosta tulleesta Vesa-Matti Loiri -dokkarista. Sanat ovat Aulikki Oksasen, säveltäjää en muista. Biisi löytyy joltain Loirin levyltä, joten sieltähän sekin selviää. Dokumentissa Oksanen mun mielestä sanoi, että kappale on tehty hänen tyttärensä häihin ja sulhanen ilmeisesti oli vakavasti sairas tms. Tekstillä on siis aika surullinen tausta, mutta herkkä ja kaunis se on.Vilukukka,sä pohjolan neitoyön valo ja aamunkoitule kanssani korkeaan keinuunkun morsiusviulut soi!Kuu kalpea vaikenee ylläyön silkkisen harjanteenja kaikista kauneimman laulunsen loisteessa sulle teenVilukukka, kun vartesi hennonsaan syliini taivuttaavoin tuntea tähtien lennonja taivasta tanssittaaYö valkean vilttinsä lainaahäävuoteeksi hurmioonja otsani polttavan painaasaan hiustesi heinikkoonVilukukka, jos varjojen huomaansun silmiisi hiipineensun katseesi loistoa suojaanpois suutelen kyyneleenTää autuas, hehkuva hetkiei himmene milloinkaansun syliisi jään ikuisestisua rakastan ainiaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jussip Kirjoitettu May 27, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu May 27, 2011 (muokattu) Tapani Kansa: Rakkautemme valssiA Sä vielä muistatko sen, illan ihmeellisen kun tanssimme valssimme ensimmäisen ja kuinka tanssin tuon jälkeen me kuljimme kahden ja haaveemme täyttivät yönB Haaveet, nuo haaveet vain rakkaus voi täyttää sen minkä koimme kerran se yhä kaikkein parhaimmalle näyttää vain unta se jos onkin niin hyvä tunne rakkauteemme jääC Kaiken oisin voinut tehdä toisin mietin kun muistoihin nään silti yhä valssimme vain voisin uudelleen tanssia tään VÄLi "se yhä mielessäin soi en sitä pois saada voi ja satumaahan nään tien mä sinut valssiin kun vien"C Kaiken oisin voinut tehdä toisin mietin kun muistoihin jään... - instrumental -A Sä vielä muistatko sen, illan ihmeellisen kun tanssimme valssimme ensimmäisen ja kuinka tanssin tuon jälkeen me kuljimme kahden ja haaveemme täyttivät yönB Haaveet, nuo haaveet vain rakkaus voi täyttää sen minkä koimme kerran se yhä kaikkein parhaimmalle näyttää vain unta se jos onkin niin hyvä tunne rakkauteemme jääOutro Haaveet Haavet ne yhä kaikkein parhaimmalle näyttää vain unta se jos onkin, niin hyvä tunne rakkauteemme jää... laa la la la laa laa... Muokattu: May 27, 2011, käyttäjä: jussip Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
laulaja Kirjoitettu May 30, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu May 30, 2011 ME TAHDOMMEsäv.Juhana Nevalainen v.2000, san. Raija NevalainenHÄÄVALSSIMME RAKKAINMEILLE NYT SOIJA HÄÄKANSA JUHLAANTUNNELMAN LOITUON TUNTEEN MÄ SAANTUON TUNNELMAN JAANSEN RAKKAHIN KANSSASI JAAN.ME TAHDOMME VASTUUN KANTAAJA YHDESSÄ TAIVALTAAME USKOMME AINME TOIVOMME VAINOOT RAKKAHIN VIERELLÄIN AIN.HÄÄVALSSIMME, RAKKAINKYYNELEET SAAON KAIPUUNI JÄÄNYTRIEMUNI TAA.TUON TUNTEEN MÄ SAANTUON TUNNELMAN JAANSEN RAKKAHIN KANSSASI JAAN.ME TAHDOMME MYÖTÄ VASTAANNYT YHDESSÄ KULKEMAAN.ME USKOMME AINME TOIVOMME VAINOOT RAKKAHIN VIERELLÄIN AINHÄÄVALSSIMME RAKKAINHURMATEN SOISE KATSEESTA ALKOI,KAPPELIIN TOISEN HETKEN MÄ SAANSEN MUISTOISSAIN JAANSEN RAKKAHIN KANSSASI JAAN.ME TAHDOMME LUOJAA KIITTÄÄMEIT’ TAHTOMME YHDISTÄÄME USKOMME AINME TOIVOMME VAINOOT RAKKAHIN VIERELLÄIN AINJos tämä laulu kiinnostaa, niin minulta saa nuotteja. Privaattiviestinä kyselyt, kiitos!Tämä on ystäväpariskunnan tekemä valssi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kaija-Leena Kirjoitettu July 27, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 27, 2011 NOUSEE PÄIVÄ, LASKEE PÄIVÄMuistaa sen tytön pienen voinhan,muistaa sen pojan pienen voin,milloin mä vanhenin, he milloin varttui noin?Kauniiksi tytön huomaan tulleen, pitkäksi pojan tulleen niin.Eilenhän vielä kanssaan leikittiin.Nousee päivä, laskee päivä, kiitää hetket näin.Siemen niin pian maasta kasvaa auringonkukaks silmissäin.Nousee päivä, laskee päivä, kiitää vuodet niin.Talvet ja kesät toistaan seuraa, naurusta menet kyyneliin.Millaiset neuvot voisin antaa,tietänsä miten helpottaa?Päivittäin toisiltaan he parhaatneuvot saa.Tyyneltä molemmat niin näyttääniinkuin hääparin kuuluukin.Alle tuon katoksen myös tahtoisin.Nousee päivä, laskee päivä,kiitää vuodet nuo.Talvet ja kesät toistaan seuraa,riemut ja surutkin kai tuo.Nousee päivä, laskee päivä,kiitää vuodet nuo.Talvet ja kesät toistaan seuraa,riemut ja surutkin kai tuo. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu October 23, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu October 23, 2011 Kielon jäähyväisetLuoksein käy, lämmin läntinen tuulonen.Värjyen, pieni kielo sua kaipaelen.Kevätauringon säde lehdoissa leikkiä lyö.Tule jo, odotan sua, ennen kuin saapuu jo ylleni yö.Kun taivas ja maa kesän tuoksuja on tulvillaan,unohdan silloin mä sen: pian kuolohon käyn kalveten.Mullassa maan uinua saan.Lumihiutaleet leijuu niin hiljaamua tuuditellen keväimehen, kerran mi saapuvi taas uudelleen.(suom. sanat Kerttu Mustonen) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kohta naimisiin :) Kirjoitettu November 4, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 4, 2011 Täällä on mahtavia ihmisiä ja ihania lauluja vuosienkin takaa Noi valssit on kaikki tosi ihania ja ois mukava tietää mikä oli teidän häävalssi ja mistä valsseista tykkäätte eniten Kohta mennään naimisiin mun ihanan miehen kanssa ja ois mukava tietää muittenkin mielipiteitä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ti-ti-uu Kirjoitettu November 16, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 16, 2011 (muokattu) Häävalssi (löytyy Spotifystä ja levyltä)säv. & san. Mikko SalmiTänään vien sut luokse alttarinMun ystävän parhaan näkee toisetkinMä ymmärrän kaiken nyt kirkkaamminet lahjaksi sain oikeen enkelin Mä en kokonainen oo Ilman sinun puoliskoo Rakkaus kaiken kruunatkoon Ja Luoja meitä siunatkoonMiten kaksi näin löytää voi rakkauden?Sitä vieläkin aamuisin ihmettelenVain sinä tajuut miks oon tällainen Et mua koita muuttaa vaan hyväksyt sen Mä en kokonainen oo Ilman sinun puoliskoo Rakkaus kaiken kruunatkoon Ja Luoja meitä siunatkoon Häipyy rauhattomuus Tuoksuu tulevaisuus Miten jaksettais huolemme kantaa Ja tarpeeksi anteeksiantaa Turha on pelätä, nyt kutsuu elämä! Mä en kokonainen oo Ilman sinun puoliskoo Rakkaus kaiken kruunatkoon Ja Luoja meitä siunatkoon Muokattu: November 16, 2011, käyttäjä: Morsmaikku13 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tyttönen Kirjoitettu November 30, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 30, 2011 etsin sanoja ja nimeä valssille jossa lauletaan "milloin mun vuoroni on sua tanssittaa.." tai "nyt on mun vuoroni sua tanssittaa.." tai jotain tuonne päin:Dei tunnu löytyvän mistään.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepe Laine Kirjoitettu December 1, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 1, 2011 etsin sanoja ja nimeä valssille jossa lauletaan "milloin mun vuoroni on sua tanssittaa.." tai "nyt on mun vuoroni sua tanssittaa.." tai jotain tuonne päin:Dei tunnu löytyvän mistään.. Tässä samassa ketjussa sivulla 2 on valssi "Kesän tullessa". Siinä sanotaan:"Sua tanssittaa vuorollaan toiset jo saa" Mahdatkohan tarkoittaa tuota valssia? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hääintoilija Kirjoitettu December 2, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 2, 2011 Hei,löysin youtube.com tällaisen ihanan valssin, mutta en löydä sanoja enkä yhtyeen sivuja (KURTZ). Onko kenelläkään tietoa kyseisestä laulusta tai bändistä? (Rakkauden valssi) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kiisu Kirjoitettu December 18, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 18, 2011 TYTTÄREN VALSSIMorsiusvalssi soi sulle nyt näin, kun luotani lähdet, mä ikävään jäin. On vuodet niin kauaksi jääneet jo taa, se lapsuutes mieleeni saa. Valssihin sulhanen morsion vie, näin alkavi teille nyt yhteinen tie. Oot morsian kaunis ja onnellinen, tuo pien oma tyttönen. Tyttärein, on valssi tää sun, oothan lapseni mun. Toivon sulle onnea vain, vaik’ kyyneleet silmiini sain. Ennen kuin alttarin ääreen sun vein, mä lahjaksi sulle tään sävelen tein. Kai viuluni sulle sen soittaa nyt saa, sinut toiselle sain luovuttaa. Tyttärein, mulle sä rakkahin oot, nyt liittonne enkelit ain varjelkoot. Soi morsiusvalssin nyt sävelet nää, ne sinulle muistoksi jää. Tyttärein, on valssi tää sun, oothan lapseni mun. Toivon sulle onnea vain, vaik’ kyyneleet silmiini sain. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kiisu Kirjoitettu December 18, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 18, 2011 NOUSEE PÄIVÄ, LASKEE PÄIVÄMuistaa sen tytön pienen voinhan,muistaa sen pojan pienen voin,milloin mä vanhenin, he milloin varttui noin?Kauniiksi tytön huomaan tulleen, pitkäksi pojan tulleen niin.Eilenhän vielä kanssaan leikittiin.Nousee päivä, laskee päivä, kiitää hetket näin.Siemen niin pian maasta kasvaa auringonkukaks silmissäin.Nousee päivä, laskee päivä, kiitää vuodet niin.Talvet ja kesät toistaan seuraa, naurusta menet kyyneliin.Millaiset neuvot voisin antaa,tietänsä miten helpottaa?Päivittäin toisiltaan he parhaatneuvot saa.Tyyneltä molemmat niin näyttääniinkuin hääparin kuuluukin.Alle tuon katoksen myös tahtoisin.Nousee päivä, laskee päivä,kiitää vuodet nuo.Talvet ja kesät toistaan seuraa,riemut ja surutkin kai tuo.Nousee päivä, laskee päivä,kiitää vuodet nuo.Talvet ja kesät toistaan seuraa,riemut ja surutkin kai tuo. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apricot Kirjoitettu May 28, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2012 Olipa ihana löytää näin paljon häävalsseja, joiden olemassaolosta en edes tiennyt.Tämä löytyi ihan yllättäen ja ihastuin valtavasti. On ainakin yhtenä ehdokkaana omaksi häävalssiksi..Janne Raappana - Kaksi onnellistaMissä on se pieni tyttö, joka nauravin silminaina leikki pikku prinsessaa häähunnussaan.Missä on se pieni tyttö, joka seinään kun piirsiriitti hymy isän sydämen sulattamaan.Nyt leikit taakse jääneet jo on,mutta tuttu hymy on morsion.Niin katsovat toisiaan silmiin,kaksi onnellista täynnä rakkauttaHe tanssivat, nousevat pilviin,kaksi onnellista, luodut toisillensaMissä on se pieni poika, joka päättäväisestiaikoi kiertää koko maapallon raketillaan.Missä on se pieni poika, joka äitiään halaslähtiessään koulumatkaansa taivaltamaan.Nyt puheet on jo aikamiehen,mutta tuttu katse on sulhasen.Niin katsovat toisiaan silmiin,kaksi onnellista, täynnä rakkautta.He tanssivat, nousevat pilviin,kaksi onnellista, luodut toisillensa.Nyt huoli on pois, ja jos huomen sen toisniin yhdessä helpommin kestääVain kahdella on sama tie kohtalon,kun yhteinen on määränpää.Minä muistan tämän päivän niin kauan kuin eläntätä tunnelmaa unohda en milloinkaan.Niin katsovat toisiaan silmiin,kaksi onnellista, täynnä rakkauttaHe tanssivat, nousevat pilviin,kaksi onnellista, luodut toisillensaMinä muistan tämän päivän niin kauan kuin eläntätä tunnelmaa unohda en milloinkaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Katariina Kirjoitettu June 14, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2012 Olisiko kenekkäkään tähän sanoja:[media=] Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest siusiu Kirjoitettu July 13, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 13, 2012 Hyvä häävalssi on myös Marko Ritolan kappale häälaulu. Ei mikäään liian lälly vaan juuri sopivasti. Löytyy Markon levyltä "löytöretki" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest siusiu Kirjoitettu July 13, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 13, 2012 ai niin ja sir elwoodin hiljaisten värien "viimeinkin". Kerran kuulin radiosta "in the mood" nimisen pumpun hitaan valssin "aarre". Jos itse olisin menossa naimisiin, valitsisin ehdottomasti sen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest siusiu Kirjoitettu July 13, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 13, 2012 tietääkö muuten kukaan onko tuota mistään saatavana? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest martti rönkkö Kirjoitettu August 1, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 1, 2012 Mistä minä löytäisin sanat ONNEN HETKIÄ Valssiin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest martti rönkkö Kirjoitettu August 1, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 1, 2012 Mistä minä löytäisin sanat ONNEN HETKIÄ Valssiin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miomao Kirjoitettu August 3, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2012 Laitetaanpa tänne tuon meillä häävalssina olleen valssin sanat myös, on kuitenkin vähän tällaista modernimpaa biisiä ja sanoitusta.Tämä on siis nimeltään Tahdon tv-sarjasta Klikkaa mua, jossa sen esitti Jenni Lambert. säv.& sov. Tommi Kalenius, san. Johanna Vuoksenmaa. Sä pyysit multa mun kättä, sen oitis mä lupasin, mut parasta on varmaan varoittaa sä saat paljon muutakin. Saat myös mun heikon selkäni ja itsepäisen pään mun jyrkät mielipiteeni niin et pääse kyllästymään. Tahdon, sä sanot, sut tahdon, et epäröi. Tahdot siis tällaisen näin ristiriitaisen naisen sun maailmaasi. Tahdon, tän miehen mä tahdon, en epäröi. Tahdon tän tällaisen näin rakastavaisen miehen mun maailmaani. Se maailma alkaa nyt. Sä pyysit multa mun seuraa sen mieluusti lupasin mut parasta on varmaan varoittaa sä saat paljon muutakin. Saat myös mun oudot ystävät, perheen, exät ja työn kirjavan historiani ja sen yhdessä valvotun yön.[media=]http://www.youtube.com/watch?v=ksva00S7Uxk Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vintage13 Kirjoitettu September 5, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 5, 2012 Vähän tyhmä kysymys, mutta onko Finlandersin Tää päivä on teidän- kappale, VALSSI? Kun haluttaisiin ehdottamasti häävalssi ja tuossa kappaleessa olisi meille sopivat sanat. Joten jos joku tietää niin auttakaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonet Kirjoitettu February 20, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 20, 2013 Yö kerran unhoa annoitYö kerran unhoa annoit,väsyneenä kun helmaasi jäin.Minut unten maille sä kannoit,sadun kauniin unessa näin.Minä näin jälleen katseesi tuon armahan,hymyn suloisen kirsikkasuun.Uskoin silloin onnehen varmaan,uskoin unelmiin ja haaveiluun.Yö kallis sinua kaipaan,unta kaunista satujen maan.Aatos liitä onneni aikaan,muistot sinne sen kuljettaa.Minä näen jälleen katseesi tuon armahan,jälleen hymyilee kirsikkasuu.Valo täyttää iltani harmaan,surut synkät jo pois unhoittuu. Sanat löytyvät myös Suuresta Toivelaulukirjasta 10. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanna93 Kirjoitettu October 14, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu October 14, 2014 Laitetaanpa tänne tuon meillä häävalssina olleen valssin sanat myös, on kuitenkin vähän tällaista modernimpaa biisiä ja sanoitusta.Tämä on siis nimeltään Tahdon tv-sarjasta Klikkaa mua, jossa sen esitti Jenni Lambert. säv.& sov. Tommi Kalenius, san. Johanna Vuoksenmaa.Sä pyysit multa mun kättä,sen oitis mä lupasin,mut parasta on varmaan varoittaasä saat paljon muutakin.Saat myös mun heikon selkänija itsepäisen päänmun jyrkät mielipiteeniniin et pääse kyllästymään.Tahdon, sä sanot,sut tahdon, et epäröi.Tahdot siis tällaisennäin ristiriitaisennaisen sun maailmaasi.Tahdon, tän miehenmä tahdon, en epäröi.Tahdon tän tällaisennäin rakastavaisenmiehen mun maailmaani.Se maailma alkaa nyt.Sä pyysit multa mun seuraasen mieluusti lupasinmut parasta on varmaan varoittaasä saat paljon muutakin.Saat myös mun oudot ystävät,perheen, exät ja työnkirjavan historianija sen yhdessä valvotun yön.[media=]http://www.youtube.com/watch?v=ksva00S7Uxk Apua - ihana! <3 Mä en saa miestä suostuteltua tanssimaan häätanssia, mutta tää ois aika ihana kuunnella vihkimisen jälkeen mökin laiturin nokassa veljen ja sen vaimon (musikaalisia molemmat ja haluavat laulaa häissä) esittämänä. Nyt niiskutan täällä keskenäni.. Kolahti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuperPinkie Kirjoitettu May 14, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu May 14, 2017 Onko kellään tietoa valssista (?), jossa lauletaan kertosäkeessä "kun kerran on solmittu liittomme tää, se ainiaaks meille jää"? En ehtinyt kuulla nimeä tai esittäjää, kun tuli kiire Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts