Guest jeminaz Kirjoitettu November 21, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 21, 2007 oon aina kuvitellu että ne myös lauletaan, näin siis on kun olen kuunnellut valsseja, tänään kuulinkin että kaikkia ei sanoista huolimatta lauleta vaan esim.vaan soitetaan, esim.akseli ja elina kuulema vaan yleensä soitetaan, vaikka juuri tätä ajattelin kauniiden sanojen takia että olisi kiva! saahan siis tietenkin päättää itse bändin kanssa miten tehdään mutta kysynkin mites teillä muilla? onko hassua jos on vaan musiikki? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepe Laine Kirjoitettu November 21, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 21, 2007 oon aina kuvitellu että ne myös lauletaan, näin siis on kun olen kuunnellut valsseja, tänään kuulinkin että kaikkia ei sanoista huolimatta lauleta vaan esim.vaan soitetaan, esim.akseli ja elina kuulema vaan yleensä soitetaan, vaikka juuri tätä ajattelin kauniiden sanojen takia että olisi kiva! saahan siis tietenkin päättää itse bändin kanssa miten tehdään mutta kysynkin mites teillä muilla? onko hassua jos on vaan musiikki?Se on vanha tapa,että häävalssia ei lauleta,nykyisin on aivantoisin.Häävalssi lauletaan lähes aina,koska niiden sanat on tärkeät.Tuo Akselin ja Elinan häävalsi on sellainen,joka mielestäni sopisi instrunakin esitettäväksi.Jos hääpari on toivonut sitä häävalssiksi,olen kysynyt,haluavatko he sen soitettuna,vai laulettuna.Lähes aina on toivottu,että se laulettaisiin.Eli,kyllä häävalssi nykyäänuseimmiten lauletaan. : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
laulaja Kirjoitettu November 22, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 22, 2007 Komppaan Pepen vastausta. Vain todella harvoin valssi soitetaan nykyään instrumentaalina Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jeminaz Kirjoitettu November 22, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 22, 2007 kiitos vastauksista! olin minkäin ajatellut että ne laulataan,ollaan mietitty häävalssia(tapio rautavaara) tai sitten minä rakastan sua(matti ja teppo) näissä valsseissahan kauneinta on juuri sanat, orkesterime vain huomautti että miettikää haluatteko instrumenttaarisena vai lauluna niin häkellyin että mites nyt sitten onkaan.kuulin valssin iltatuulen viesti, mutta siinä ei laulettu, onkohan siihen edes sanoja, en ole kenenkään kuullut puhuvan moisesta valssista, ei taida olla kovin yleinen...nätti oli sävel...mutta kiitos kovasti! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts