Henna-K Kirjoitettu August 5, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 5, 2007 Taas yksi häissä laulava ilmoittautuu. Biisi on edelleen vähän hakusessa. On tullut mietittyä jos minkälaista Maroon5:sta Aretha Frankliniin ja Elvikseen..Natural Woman olisi hieno(ja aika vaikea), mut ehkä vähän imelä..Mä olen laulanut koko ikäni, mut kärsin ihan järkyttävästä esiintymisjännityksestä. Toivoisin, ettei ääni ala täristä kaikkien mahdollisten tuttujen ja tuntemattomien edessä. Näin aikuisena sitä osaa pelätä ja jännittää, vaikka lapsena olisi laulanut tuosta vain vaikka kuinka suurelle yleisölle. On se niin väärin. : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nökö Kirjoitettu August 7, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 7, 2007 Kyllä olisi tarkoitus laulaa. Ja sulhokin varmasti näin olettaa; hän kun varmasti laulaa myös minulle. Meillä molemmilla kaikenlainen laulu ja esiintyminen muutoinkin on verissä, joten niitä piisaa meidän häissä. Tanssiesityksenkin suunnittelin Toinen kaaso innostui (esiintynyt kanssani useamman vuoden tanssiryhmissä) toinen hieman hämmentyi,mutta eiköhän sekin innostu kun ei mitään turhan hienoa ja vaativaa koreografiaa tee. Että jos jollakin olisi sanat "sinut haluan vain"-biisiin, niin ottaisin ne mielelläni vaikka yv:nä. Kiittäen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mixsu Kirjoitettu August 8, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 8, 2007 En ole varma, onko aiheesta keskustelua jo jossain toisessa ketjussa, mutta kun otsikko oli niin sopiva, päätin kirjoittaa tähän.Eli onko kokemuksia siitä, millaisia lauluja kirkossa voi esittää? Olen ollut muutamissa häissä, joissa hääparin ystävä on laulanut kirkossa hääparille -ja on aivan äärettömän kaunis ja herkkä hetki! Ilmeisesti kuitenkin siinä on vaihtelua, mikä laulu kelpuutetaan kirkkoon esitettäväksi (esim. onko virsi tai "tarpeeksi hengellinen" laulu). Onko kokemuksia tai lauluehdotuksia laulettavaksi kirkkoon?...tämä morsian kyllä pitää oman kitansa visusti kiinni, mitä laulamiseen tulee... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pampam Kirjoitettu August 8, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 8, 2007 En ole varma, onko aiheesta keskustelua jo jossain toisessa ketjussa, mutta kun otsikko oli niin sopiva, päätin kirjoittaa tähän.Eli onko kokemuksia siitä, millaisia lauluja kirkossa voi esittää? Olen ollut muutamissa häissä, joissa hääparin ystävä on laulanut kirkossa hääparille -ja on aivan äärettömän kaunis ja herkkä hetki! Ilmeisesti kuitenkin siinä on vaihtelua, mikä laulu kelpuutetaan kirkkoon esitettäväksi (esim. onko virsi tai "tarpeeksi hengellinen" laulu). Onko kokemuksia tai lauluehdotuksia laulettavaksi kirkkoon?...tämä morsian kyllä pitää oman kitansa visusti kiinni, mitä laulamiseen tulee...Kirkkoon sopivista lauluista löytyy varmasti ketju tuolta kirkkovihkimiset-osastolta. Kannattaa käydä siellä katsomassa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 26072008 Kirjoitettu November 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 6, 2007 Haluaisin laulaa hääjuhlassa miehelleni jotain, onko jollain ehdotuksia sopivaksi kappaleeksi? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
VilMa_80 Kirjoitettu November 22, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 22, 2007 Laura Voutilaisen "Vuoksi sun" on aivan ihana!!! tosin ei helpoin laulettava, mutta jos ääni riittää niin tosi hyvä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
anniina86 Kirjoitettu November 22, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 22, 2007 Minä olen myös miettinyt laulua sulholle ja haluaisin laulaa hänelle Richard Marxin biisin "Right here waiting", joka tuo muistoja seurustelumme alkuajoilta. Olen nuorempana lauleskellut kuorossa, mutta mietityttää, riittääkö "materiaali" (tai rohkeus) sooloon tai rupeanko kenties herkistelemään liikaa, niin etten saa koko laulua laulettua.. Olisi vaan niin ihanaa.. Tuo biisi on aivan ihana! Itse olen rakastunut Finlandersien Oikeesti-kappaleeseen, taitaa vaan olla jo loppuun kulutettu kappale, mutta kuvaa meitä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosse Kirjoitettu November 26, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 26, 2007 Itse haluaisin laulaa Päivänsäde + Menninkäinen, mutta mietinnässä vielä meneekö se yhteislauluksi vai miten. Meille jotenkin tärkeä kappale Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
perlandos Kirjoitettu November 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 29, 2007 Elviksen Love me tender on hyvä, myös I got you babe, oiskohan Cheriltä. Myös Stellan Häävalssi on ihana!!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sinipiika Kirjoitettu January 4, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 4, 2008 Minäkin haluaisin laulaa häissä, mutten tiedä pystynkö ja kehtaanko... En minä kuitenkaan mikään huippuhyvä laulaja ole, mutta nuotissa pysyn kuitenkin Minulla on kaksi lauluvaihtoehtoa: Nuoruustango ja Ei puolikasta, niiden sanat tulee tässä:NuoruustangoLämpöni lempeni annanKaunis on nuoruuteinNäät suven ruusut kannanItseni yksin teinEi ole muuta antaaKuin tämä nuoruuteinSulle sen tahdon kantaaEn ota itselleinMuuta en koskaan tahdoKuin sinun olla vaanElämä ympärilläinKaikkoaa kokonaanHuominen päivä ei meitäVaaranna varjollaanKun sinun saan vain ollaTäysin ja kokonaan san. Anu Kaipainensäv. Kaj ChydeniusEi puolikasta Ei, minä en tarvitse puolikasta,anna minulle koonainen maa ja taivasMeret ja joet ja vuorten harjanteet-minun, en suostu jakamaanEi, minua et puolikkaalla helli, elämäKaikki kokonaan, minä jaksan!En minä halua onnen puolikastaenkä myöskään murheen puolikasta tahdoHaluan vain puolet tyynystä vain, jolla hellävaroen poskeasi vastenavuttomana tähtenä, putoavana tähtenäkädessäsi hohtaa sormusEi, minä en tarvitse puolikasta,anna minulle kokonainen maa ja taivasMeret ja joet ja vuorten harjanteet -minun, en suostu jakamaansan. Jevgeni Jevtusenkosuom. Markku Lahtelasäv. Kaj ChydeniusChydenius on säveltänyt maailman parhaat rakkauslaulut. IMHO. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
alma-kaarina Kirjoitettu January 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 6, 2008 Itse olen ajatellut sopia bändin kanssa (sulholta salaa luonnollisesti), että he säestävät minulle kappaleen Vain Rakkaus, eli tää Mari Rantasilan biisi Raidista. Ja se soitettaisiin melko pian häätanssin jälkeen, minun lahjanani miehelleni. Bändistä johtuen rauhallisempi ohjelma loppuu siinä vaiheessa ja kunnon ryminä alkaa Ja uskoisin, että suurin osa häävieraista jopa odottaa minun laulavan... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
phianna Kirjoitettu February 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2008 Haluaisin yllättää sulhoi laulamalla hälle jonkun ihanaisen biisin. Heittäkääpäs ehdotuksia Sanoilla on se tärkein merkitys! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikoliina Kirjoitettu February 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 11, 2008 (muokattu) Miten olisi Tauskin Sinä vain? Sen ajattelin ehkä itse laulaa luikauttaa Tässä sanat:Ole mun sinä vain voit kaipuuni täyttääOle mun sillä voit vain unelmat näyttää.Olen sun öiden ylitse syliin mut sulje,kokonaan tämä elämä vierelläin kulje. Koetaan täällä yhdessä ilomme aiheetJaetaan myöskin surut ja toistemme murheetVaikka tie mulla kylmä ja pitkäkin oisisilloinkin myötätuulet mut luoksesi toisi.(Chorus)Sinä vain,ei muut mua huomiseen saa jaksamaanSinä vain,yksin pystyt mulle voimaa antamaanSinä vain,joka kerran rakkauden sait syttymäänSinä vain,olet aina ainoain.Mitä jäis jos sut kohtalo kauaksi veisi.Mitä jäis, jos et luonani olla sä voisi.Synkkä ois sielu ilman rakkauden juurta:Kylmä ois sydän ilman tunnetta suurta.Sinä vain,ei muut mua huomiseen saa jaksamaanSinä vain,yksin pystyt mulle voimaa antamaanSinä vain,joka kerran rakkauden sait syttymäänSinä vain,olet aina ainoain Muokattu: February 11, 2008, käyttäjä: Nikoliina Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_mimmi_* Kirjoitettu February 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 11, 2008 Jos laulutaitoa löytyy ni Love You I Do elokuvasta Dreamgirls on upea, juur häihin sopivat sanat. Esittäjänä Jennifer Hudson Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_mimmi_* Kirjoitettu February 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 11, 2008 Ja tässä tosiaan edelliseen sanatNever met a manQuite like youDoing all you canMaking my dreams come trueYou’re strong and you’re smartYou’ve taking my heartAnd I’ll give you the rest of me tooYou’re the perfect man for meI love you I doMm I love yaI’ve never feltQuite like thisGood about myselfFrom my very first kissI’m here when you callYou’ve got it allAnd confidence like I never knewYou’re the perfect man for meI love you I doYou’ve got a charmYou simply disarm me every timeAs long as u driveI’m along for the rideYour the wayI said it beforeThere won't be a doorThat’s closed to usPutting all my trust in youCause you, you’ll always be true, OhI never could have knownThis would be,Oh you and you alone, yeahNow for meI know you’re the bestYou’ve passed every testIt's almost too good to be trueYou’re the perfect man for meI love you I doYou’re the perfect man for meI love you I do Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu February 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2008 Aivan ihanainen on myös Anna Erikssonin Miksi sanoit sen. Ainakin minä lauloin sen miehelleni häissämme... Miksi sanoit sen? Miksi teit sen niin?Sinä puhuit hiljaa, puhuit mut taivaisiinMiksi sanoit sen? Miksi teit sen niin?Sinä hiivit hiljaa uniini sinisiinSinulle uneni annan, sua kuuntelenTahdon sanasi kuulla aina uudelleenaina uudelleenKuinka rakkaus lausutaan, kun se totta tarkoittaa?Sait mut viimein oppimaan kuinka rakkaus lausutaanKun se totta tarkoittaa Kuinka rakkaus lausutaanSinä sanoit senSinä teit sen niinSanoit suuren sanan hiljaa kuiskatenSinä sanoit senSinä teit sen niinSinä aivan hiljaa veit mun sydämenPuhu vielä kerran, sua kuuntelen Tahdon sanasi kuulla aina uudelleenAina uudelleenKuinka rakkaus lausutaan, kun se totta tarkoittaa?Sait mut viimein oppimaan kuinka rakkaus lausutaanKun se totta tarkoittaa Kuinka rakkaus lausutaanMiksi sanoit sen?Miksi teit sen niin?Sanoit suuren sanan hiljaa kuiskatenMiksi sanoit sen?Miksi sanoit sen?Sinä sanoit sen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
UusioMorsian Kirjoitettu February 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2008 (muokattu) Minä laulan itse kirjoittamani biisin. Kirjoitin lyriikat joskus silloin kihlauksen aikoihin ja tänään tuli lopulta melodia. Antoi se odottaa itseään, mutta nyt on viisi kuukautta aikaa treenata ja hioa biisiä. Siinä on häälahjaa sitten kerrakseen MYÖKS: Niin siis heh, vastaus kysymykseen unohtui.. Sielun veljien Rakkaudesta on aikamoinen biisi. Sen voi sovitettuna laulaa yksinkin, harkitsin sitä itse ennenkuin tajusin että herranen aika minullahan on omakin, juuri nimenomaan sulkille tehty biisi. Sielun Veljiä laulavat sitten rakkaat siskoni ja serkkuni, todennäköisesti. Muokattu: February 24, 2008, käyttäjä: UusioMorsian Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Curry Kirjoitettu March 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2008 Miten olisi kappale Romanssi elokuvasta Katariina ja Munkkiniemen kreivi? Tuon haluaisin itse laulaa, jos jotain laulaisin.Sua vain yli kaiken mä rakastan,Sinä taivaani päällä maan.Minä maiset murheeni unohdanSinisilmiis' kun katsoa saan.Minä maiset murheeni unohdanSinisilmiis' kun katsoa saan.Ylin riemuni oot mitä toivoisin,Sä kun istut mun rinnallain.Olet kaikkeni, aarteeni kallehin,Olet onneni, unelmain.Oi sallithan että mä suutelenSinisilmiäs, armahain.Mä jos kauas sun luotasi joutunen,Kuvas seuraa mun matkallain.Mä jos kauas sun luotasi joutunen,Kuvas seuraa mun matkallain. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
goldfish Kirjoitettu March 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2008 Itse aion laulaa luultavasti kappaleen "Love Story" samannimisestä elokuvasta...suomeksi kylläkin:D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_Sannuli_* Kirjoitettu March 4, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 4, 2008 Mitenkäs olisi Laura Vourilaisen Vuoksi sun?En kyyneleitä mä tänään peitäPoskillain kuin timantit on onnen kyneeleetSain sulta kaiken, oon tänään NainenOnnellinen hehkusta tän suuren rakkaudenValloitan maailmanVuoksi sun mä vaikka vuoret siirränVuoksi sun mä kaiken antaisinVuoksi sun mä nimes pilviin piirrän siivilläinMä sua kantaisinVuoksi sunVuoksi sunJäi leikit lasten kun olkaas vastenPääni painan alla tähtitaivaan ElokuunJa unelmissa niin utuisissa tanssia saan aamuunKun sun syliisi mä tuunValloitan maailmanVuoksi sun mä vaikka vuoret siirränVuoksi sun mä kaiken antaisinVuoksi sun mä nimes pilviin piirrän siivilläinMä sua kantaisinVuoksi sun Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anskutin Kirjoitettu March 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 12, 2008 Miten olisi Anna-Mari Kaskisen Minä sinua rakastan? Löytyy Elämän siiville -laulukirjasta, ainakin. Itkettävän ihana biisi. Ei ole pelkkää ooh-ooh-romantiikkaa, vaan siinä eletään vanhoiksi asti yhdessä ja vaikeidenkin vaiheiden kautta rakastetaan yhä enemmän. Jo tätä kirjoittaessa tulee kyyneleet silmiin, joten jos vaan pystyt niin laula se... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morre Kirjoitettu March 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 12, 2008 Kaasoni ehdotti, että esitämme dueton. Oma laulutaitoni ei yksin riitä ja kaason on tarkoitus laulaa muutenkin. Duetto siksi, että jos ääneni pettää...Kappaleeksi on suunniteltu HIM:n In Joy and Sorrow. Hiukan omin luvin mukailemme niin että "Oh girl..." on "Oh boy..." Oh girl we are the sameWe are young and lost and so afraidThere's no cure for the painNo shelter from the rainAll our prayers seem to failIn joy and sorrow my home's in your armsIn world so hollowIt is breaking my heartIn joy and sorrow my home's in your amrsIn world so hollowIt is breaking my heartOh girl we are the sameWe are strong and blessed and so braveWith souls to be savedAnd faith regainedAll our tears wipe awayIn joy and sorrow my home's in your armsIn world so hollowIt is breaking my heartIn joy and sorrow my home's in your armsIn world so hollowIt is breaking my heartIn joy and sorrow my home's in your armsIn world so hollowIt is breaking my heartIn joy and sorrow my home's in your armsIn world so hollowIt is breaking my heartAnd my home's in your armsAnd it is breaking my heartMy home's in your armsAnd it is breaking my heart Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest neilinen Kirjoitettu March 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 17, 2008 Jos mulla ois lauluääntä niin haluaisin laulaa Shania Twainin "From this moment"..Se on jotenkin tilanteeseen sopiva Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
shrek^ Kirjoitettu March 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 26, 2008 Kertokaas mielipiteenne... Kävi mielessäni että voisin laulaa häissämme sulhaselle laulun. Nyt olen tässä pitkään pähkäillyt että mikähän se voisi se kappale sitten olla. Nyt olen sitten löytänyt biisin josta pidän, mutta en tiedä sopiiko se morsiamen laulettavaksi häissä. Kappale on Neljä ruusua: Tahdon. sanat menee seuraavasti:seurakunta saapuu paikoilleense valmistautuu suureen lupaukseentaipaleet kahden ihmisenyhteiseksi suunnataanja elämä on kuin elokuvaaprinsessa prinssin lopulta saatiara ja kangasta valkeaasuru ja murhe unohtuurakkaus on suurempi kuin muukaikki tietävät sen ja uskovattahdon tahdon valokuva mustavalkoinentuo taasen mieleen suuren päivän senyhdessä näin kun vanhetaanei rakkaus sammu milloinkaanja elämä on kuin elokuvaaprinsessa prinssin lopulta saatiara ja kangasta valkeaasuru ja murhe unohtuurakkaus on suurempi kuin muukaikki tietävät sen ja uskovattahdon tahdon [tässä on sellasta öpöttystä levyllä, mutta bändin välisoittoa ajattelin tähän]ja elämä on kuin elokuvaaprinsessa prinssin lopulta saatiara ja kangasta valkeaa suru ja murhe unohtuurakkaus on suurempi kuin muukaikki tietävät sen ja uskovattahdon tahdon.Että tällainen biisi sitten... Vastailkaa please, tarvitsen niitä mielipiteitä... lähinnä kun bändin kanssa täytyisi alkaa neuvottelemaan asioista piakkoin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
goldfish Kirjoitettu June 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2008 Kertokaas mielipiteenne... Kävi mielessäni että voisin laulaa häissämme sulhaselle laulun. Nyt olen tässä pitkään pähkäillyt että mikähän se voisi se kappale sitten olla. Nyt olen sitten löytänyt biisin josta pidän, mutta en tiedä sopiiko se morsiamen laulettavaksi häissä. Kappale on Neljä ruusua: Tahdon. sanat menee seuraavasti:seurakunta saapuu paikoilleense valmistautuu suureen lupaukseentaipaleet kahden ihmisenyhteiseksi suunnataanja elämä on kuin elokuvaaprinsessa prinssin lopulta saatiara ja kangasta valkeaasuru ja murhe unohtuurakkaus on suurempi kuin muukaikki tietävät sen ja uskovattahdon tahdon valokuva mustavalkoinentuo taasen mieleen suuren päivän senyhdessä näin kun vanhetaanei rakkaus sammu milloinkaanja elämä on kuin elokuvaaprinsessa prinssin lopulta saatiara ja kangasta valkeaasuru ja murhe unohtuurakkaus on suurempi kuin muukaikki tietävät sen ja uskovattahdon tahdon [tässä on sellasta öpöttystä levyllä, mutta bändin välisoittoa ajattelin tähän]ja elämä on kuin elokuvaaprinsessa prinssin lopulta saatiara ja kangasta valkeaa suru ja murhe unohtuurakkaus on suurempi kuin muukaikki tietävät sen ja uskovattahdon tahdon.Että tällainen biisi sitten... Vastailkaa please, tarvitsen niitä mielipiteitä... lähinnä kun bändin kanssa täytyisi alkaa neuvottelemaan asioista piakkoin.Tämähän on oikein sopiva hääjuhlaan mun mielestä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts