Jos_sukka Kirjoitettu June 19, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 19, 2009 Mä aattelin et voitas tanssia tuo Kotiteollisuuden Satu Peikoista. Se on niin ihana ja mulla tulee aina poru viimeisil säkeil. jos vaan saan miehen suostuu kokeeleen kuinka tota tanssitaan kun on vähän epäileväinen sen suhteen mut täytyy kokeella kuinka sujuu molemmat ollaan hevi ihmisiä ja fanitetaan kotiteollisuutta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tikki Kirjoitettu June 25, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 25, 2009 olen miettinyt tuota Moonriver-kappaletta (elokuvasta Breakfast at Tiffany's), mutta emme ole tehneet vielä varsinaista päätöstä.myöskin godfather-valssi (ei siis se teemamusiikki..) on kovin kaunis.ajatuksena on soittaa ihan ensimmäisenä levyltä meidän kaksin tanssittava valssi ja sen jälkeen yhteisesti tanssittavana on akseli ja elina.saas nähdä miten tässä vielä käy.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annick Kirjoitettu June 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 29, 2009 Meille tulee modernimpi valssi: Gunnar Madsenin "Anna". Kuulin sen ensimmäisen kerran SATC:n jaksossa "La doleur exquise" taustamusiikkina Carrien ja Bigin erotessa ennen Bigin lähtöä Pariisiin. Kaunein moderni valssi jonka olen kuullut, vaikka silloin konteksti oli surullinen. Valssi on sävelletty säveltäjän vanhasta kummitädistä, joten kauneus on kuuulijan korvassa Grey - Gunnar Madsenin "Anna" on aivan ihana - pidan siita SATC fanina erityisesti, vaikka tilanne olikin haikea!Itse tassa pahkailen Glenn Millerin 'Moonlight Serenade'in, The Platters'in 'The Twilight Time'n, Oskar Merikannon 'Valse Lenten' ja 'Moonriver'in valilla - ehka pitaa paattaa tanssien... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu July 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 2, 2009 Meille tulee Häävalssi, Suvivalssi ja Minä rakastan sua. Tuo Tapio Rautavaaran Häävalssi saa meillä aina silmäkulmat kostumaan. On niin kaunis ja herkkä laulu. Suvivalssi myös on aivan ihana ja ollut lapsesta asti tuttu kesäinen laulu! Soinut etenkin kesäisin mummolassa ja tuo mieleen lapsuuden muistoja. Minä rakastan sua kertoo kaiken, mitä sinä päivänä päässä liikkuu, muttei kuitenkaan ole liian haikea vaan iloinen laulu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
PirpanaPiiranen Kirjoitettu July 6, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 6, 2009 Meille valssina tulee soimaan Häävalssi Johanna Kurkelan esittämänä. Herkkä ja ihana tulkinta. Toisena valssina/ tanssina Stellan Häävalssi( Sinä vain), jonka sitten soittavat bändin pojat akustisena... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Medinilla Kirjoitettu July 6, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 6, 2009 En tiedä onko tämä kappale niinkään sopiva häävalssiksi mutta musta tää on tosi kaunis vaikka häähitaaseen elikkä Anna Puu- Linnuton puu mitäs muut on mieltä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
annika84 Kirjoitettu July 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2009 Meillä valssaillaan Metallican Nothing else matters. Ei oikeastaan ollut mitään muuta vaihtoehtoa, koska Metallica on meidän yhteinen harrastus ja tuo biisi fiilistelty livenä monta kertaa. Siis meidän biisi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jellis 080809 Kirjoitettu July 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 17, 2009 Meillä tulee valssikksi Brian Crainin Butterfly Waltz. Se on vaan nii ihana kappale Kylmät väreet menee joka kuuntelukerralla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_nunnu_* Kirjoitettu July 21, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 21, 2009 Meillä talvihäät. Tämä biisi on mielestäni ehkä maailman ihanin mutta mietin sanojen sopivuutta? Meidän juhlahan se on, eli ei pitäisi välittää muiden mielipiteistä. Mutta mitä pidätte itse? Tuon "now Helena tell me.." alkuisen säkeistön voisi jättää poiskin/laittaa muuta tilalle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
onnellinen kissa Kirjoitettu July 22, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 22, 2009 Matti & Teppo - Minä rakastan sua. Aivan ihana biisi, varsinkin jos on tuntenut jo hieman kauemmin ennen naimisiin menoa Mekin ajattelimme kyllä sen tahtiin tanssia vaikka emme olekaan tunteneet kuin vuoden. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sintsi86 Kirjoitettu August 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 14, 2009 Meille soi ensi kuussa Tomi Metsäketo & Johanna Kurkela-Tahdon tanssia kanssasi. Finlandersin Oikeesti oli myös ehdolla, mutta päädyttiin tuohon kappaleeseen, koska se alkoi soimaan radioissa sillon seurustelun alkuaikoina. Tuo ihania muistoja mieleen... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jellu Kirjoitettu August 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2009 Meillä vietettiin häitä pari vkoa sitten ja ekana tanssina oli Nina Tapion Elämän syliin, johon sulho ihastui dj:n ehdotettua sitä meidän tanssiksi... Ja on se kyllä kaunis laulu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
auroora82 Kirjoitettu August 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2009 (muokattu) En tiedä onko tämä kappale niinkään sopiva häävalssiksi mutta musta tää on tosi kaunis vaikka häähitaaseen elikkä Anna Puu- Linnuton puu mitäs muut on mieltä?Tuo on aivan mielettömän kaunis biisi! Ja kertoo aika täydellisesti tunteista omaa rakasta kohtaan. Todella ihana valinta "häähitaaksi"! Meillä on sen verran muusikkoystäviä, että ajateltiin teettää oma häävalssi. Mietin että jos valssi tanssittaisiin juhlan alkupuolella, ja sitten illemmalla "hitaana" Kaija Koon 'Minun tuulessa soi' laulajatar-ystävän esittämänä. Muokattu: August 15, 2009, käyttäjä: auroora82 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NinniS Kirjoitettu August 18, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 18, 2009 Meillä tanssittiin häävalssina Tomi Markkolan Kauneimpain, rakkaimpain... Aivan ihana kappale, joka kertoi myös meidän tarinan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
peikkotyttö Kirjoitettu August 21, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 21, 2009 Pikemminkin häätanssi eikä perinteinen valssi. Valinta oli Johann Pachelbel, Canon. Aivan ihanan herkkä kappale. Seuraava oli sitten valssi, johon sukulaiset saivat osallistua. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katy Kirjoitettu August 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 23, 2009 Kuinka hyvintuon Kummisedän eli Speak Softly, Love, pystyy tanssimaan valssina? Mulla ainakin on vaikeaa poimia rytmi siitä..Se pitäis joko sovittaa uusiks ja soittaa sit pianolla tai muulla paikan päällä, tai vaihtoehto on tanssia se foxina, joka se "alkuperäisesti" on. Kaunis kappale. Speak softly love ei ole edes foxia, vaan tanssitaan aivan oikeasti bluesina, samoin kuin tanssitaan Finlandersin Oikeesti, Elviksen Can't help falling in love ym. "piilotriolin" sisältävät kappaleet. Tämä selvisi meille Tanssikoulu Tanssiksessa Tampereella. Foxia voi näihin mennä hiukan fuskaten, mutta suosittelen opettelemaan bluesin, on tyylikäs tanssi ja melko helppo opetellakin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
amt Kirjoitettu August 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 27, 2009 Meille ehdoton ykkönen on tällä hetkellä Jarkko Martikaisen "Valssi tanssitaidottomille". Joku voi pitää erikoisena valintana, mutta meidän mielestä se sopii meille paljon paremmin kuin Akseli ja Elina tai muut perinteiset valssit.Itse häävalssin lisäksi meidän häissä soitetaan paljon rakkausaiheisia kappaleita, joista useampikin saattaa olla valssi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cranberry Kirjoitettu August 28, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 28, 2009 (muokattu) Meille tulee häähitaaksi Fields of gold. Pidän itse asiassa enemmän Eva Cassidyn versiosta, mutta se on niiiiin hidas että tanssittavaksi tulee Stingiä. Muokattu: August 28, 2009, käyttäjä: Cranberry Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tokaji Kirjoitettu August 28, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 28, 2009 Oi, tässä ketjussa aiemmin mainittu Johnny Cashin Rose of my heart jotenkin iski heti. Tätä pitää kyllä vähän sulatella kun olin tähän asti haaveillut Häävalssista, jonka esittää ainakin Tapio Rautavaara ja Johanna Kurkela tribuuttina (Youtubessa). Valssi on ehkä yks niistä harvoista hääasioista joita mietin moneen kertaan kun se tilanne on niin herkkä. Ja ollaan molemmat ihan kohtuuhyviä tanssimaan (ainakin mun mielestä) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
merkinkantaja Kirjoitettu September 7, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 7, 2009 Ai niin, ennekuin YÖn "Satukirjan sankari" ilmestyi, niin olin pienessä mielessäni ajatellut häävalssiksi SEHV:n "Viimeinkin" -valssia... eli häät ovat olleet haaveissa jo jokusen vuoden jo, ja nyt niitä on vihdoin alettu oikeasti suunnitella. Vaan olishan tuo "Viimeinkin" kyllä tällaselle 30+ morsiamelle, vuosia jo kihloissa olleelle sanoituksensa puolesta hyvä vaihtoehto Jospa se sitten soipi toisena valssina! YÖstä ei enää tingitä Meille tulee tuo Elwoodien "Viimeinkin" Aivan loistavat sanat tällaiselle "parhaat päivänsä nähneelle" hääparille. Ja muutenkin SEHV on mun ultimate suokkari!Mä olen myös haaveillut kyseisestä kappaleesta, vaikka ei mitään vanhoja todellakaan olla. Se on kaunis ja kertoo muutakin. Jos saisimme sen sellaiseen versioon muokattua, kuin mietin, niin kyyneliltä ei vältytä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marleena83 Kirjoitettu September 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 20, 2009 me olemme suunnitelleet häävalssiksi Tapio Rautavaaran Häävalssia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
dsc Kirjoitettu September 30, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 30, 2009 (muokattu) Sulho ei ole vielä ottanut kunnolla kantaa tähän asiaan (musiikki ei ole hänelle niinkään tärkeää, kuten minulle on) mutta olen ehdottanut kahta seuraavaa:Can't take my eyes off you (tanssitavan kappaleen äänenlaatu toki paljon parempaa luokkaa)( http://www.youtube.com/watch?v=JJRNRQgaE6M)Muumivalssi (jep, fani olen)( http://www.youtube.com/watch?v=fzdeuVf8t6g )Molemmista herkistyn jo nyt liikaa joten eiköhän se tavallaan ole hyvä merkki Muokattu: September 30, 2009, käyttäjä: dsc Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titvi Kirjoitettu September 30, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 30, 2009 Täältä löytyi muutama muukin, jotka ovat valinneet Yön Satukirjan sankarin. Meillä kaaso tätä ehdotti ja sulhanen kerran kuunneltuaan sanoi, että jos parempi löytyy, niin se on ihme. Sulhanen kun on kova larppaamaan niin laulun sanat sopivat siinäkin mielessä meille hyvin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
XeNedra Kirjoitettu October 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 2, 2009 Meillä oli Andy Williamsin Speak softly love Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
petrra Kirjoitettu October 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 11, 2009 Meidän valssi on Stella - Häävalssi (Sinä vain) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts