miituska Kirjoitettu September 1, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 1, 2006 Me valikoimme "ei niin perinteistä" ja tansimme Jukka Takalon: Ei ikinä naimisiin!!!...kyllä rupesi kaikkia hymyilyttämään....mutta ne sanat vaan kertoivat niin hyvin meidän elämästä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hetukka Kirjoitettu September 1, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 1, 2006 Ihastuimme kyyneliin asti kuultuamme ensimmäisen kerran Mikko Leppilammen ja Nina Tapion esittämän Jotain jää -kappaleen. Enää ei ole muita vaihtoehtoja! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petteri.. Kirjoitettu September 7, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 7, 2006 Suvivalssi, kesäinen ja traditionaalinen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antenora Kirjoitettu September 17, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 17, 2006 Häävalssi oli ensimmäinen ja suurin kiistanaihe ennen kuin olimme edes häistä sopineet Itse haluan ehdottomasti edes häätanssin, jos ei valssia (en todellakaan ole hyvä tanssimaan valssia joten olisin aivan tyytyväinen tavalliseen "hitaiden" tyyliseen tanssimiseen oman sulhoni kainalossa) mutta sulho sanoi siihen että hänhän ei tanssi. piste. Nooh.. asiaa muutaman kuukauden kupsyteltyämme tulimme siihen tulokseen että valitsemme jonkun kappaleen joka ei ole perinteinen häävalssi, mutta jota voi kuitenkin tanssia valssin tahtiin jos (vanhempi väki) niin haluaa. Helppo nakki, oli ensimmäinen ajatus mutta nyt se ei enää tunnukkaan niin helpolta Mikä ihmeen kappale täyttäisi nämä kriteerit, ja olisi sellainen että sen voi soittaa kitaran ja pianon säestyksellä. Jos jollain on ollut samanlainen tilanne, olisin ikuisesti kiitollinen jos voisitte kertoa vinkkejä millainen kappale sopisi häätanssiimme Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nonna-marie Kirjoitettu September 24, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 24, 2006 Oikean löytänyt oon. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
EloMorsian07 Kirjoitettu September 29, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 29, 2006 Akselin ja Elinan häävalssi on aivan mahtava. Meidän molempien mielestä Jo pikkutyttönä ajattelin, että Akselin ja Elinan häävalssi on minun häävalssini sitten isona tyttönä ;D Vaikka se valssi onkin hidas ja paikka paikoin surullinen, niin silti se on niin ihana, että kyyneleet tulee silmiin, kun sitä kuuntelee! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiancee_07 Kirjoitettu September 30, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 30, 2006 Meille tulee Matin ja Tepon Minä rakastan sua.. Sopii niin hyvin meille . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
myy79 Kirjoitettu October 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 3, 2006 tällä hetkellä vahvasti on häävalssivaihtoehtona Tomi Markkolan kauneinpain, rakkaimpain.. (mein ekat treffit oli tanssilavalle.. ) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tijoha(Guest) Kirjoitettu October 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 4, 2006 Yks hieno valssi, joka sopii mihin vuoden aikaan tahansa häävalssiksi on JANNE TULKIN / VAIKKA KUINKA KAUAS TOISISTAMME.......on hidas valssi.....ja tosi upeet sanat... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tiina(Guest) Kirjoitettu October 5, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 5, 2006 Meillä oli tyttären valssi jonka mun isä soitti meille haitarilla,oli aikas liikuttava hetki :'(en muista kenen säveltämä tai esittämä.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
liljankukka Kirjoitettu October 15, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 15, 2006 Meille tulee Ismo alangon Elokuun häävalssi, vaikkakin häät ovat joulukuussa. Se on vaan niin ihana ja ihan meidän tyylinen .! Valinta oli ihme kyllä helppo, koska olimme molemmat sen kannalla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kirsi 70 Kirjoitettu March 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 12, 2007 Meille tulee finlanderssin Oikean löytänyt oon. Löysin täältä sen sanat ja rakastuin täysin, aivan kuin meille tehty ja sulhanenkin jopa samaa mieltä aiheesta . Kyseisen yhtyeen kauneinta häämusiikkia levyltä löytyy tuo kappale ainakin. Muista valsseista ei olla viel päätetty, mutta meidän oma on varma ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
juubas Kirjoitettu March 14, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 14, 2007 Meidan ensimmainen tanssa tulee olemaan Ramonesin Baby I love you. Se on mun mielesta ihana biisi ja sulhanen tykkas kanssa kun ehdotin. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lap-81 Kirjoitettu March 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 15, 2007 Meille tahtoisin kanssa tuon finlandersin OIKEAN LÖYTÄNYT OON, sanat osuu nappiin meille. toiseksi valssiksi haluan TYTTÄREN VALSSIn jonka tahdon tanssia isäni kanssa... kolmannesta ei vielä olla mietitty sen kummemmin, mutta tahtoisin kuulla tuon ELOKUUN HÄÄVALSSIN vielä jostain... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest flower07 Kirjoitettu March 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 15, 2007 Olenkohan jo vastannut tähän? Joka tapauksessa suunnitelmissa on häävalssiksi Uralin pihlaja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuleva morsian 25 Kirjoitettu March 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 16, 2007 meille tulee häävalssiksi SUVIVALSSI olen aivan rakastunut tuohon ja päätin jo monta vuotta sitten että jos sulho ei pistä vastaan niin tuo on ehdottomasti häävalssini. Sanat ovat niin upeat ja sävel on jotenkin niin kesäinen "ei huomista päivää voi tietää, se surun vai ilonko tuo.mutta kanssasi elämän tiellä mä kestän minkä se suo" (noin suurinpiirtein menee) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tulevamorsian Kirjoitettu March 26, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 26, 2007 Meille tulee Tiedän määränpään siskon laulamana.. Minähän se valitsin kun se on ainut valssi joka levyjä kuunnellessa kolahti ja kolahtaa edelleen. Ukolla ei sana valtaa kun se ei valsseista välitä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audrey Hepburn Kirjoitettu March 26, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 26, 2007 Meillä olis haaveena Akselin ja Elinan häävalssi, nimenomaan hitaana valssina. Tässä tosin on vaatimuksena, että opitaan hidas valssi tarpeeks hyvin, joten saa nähdä.. Onneksi aikaa on vielä 4 kuukautta : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
prinsessa82 Kirjoitettu April 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 1, 2007 Näillä näkymin meille tulee Matin ja Tepon Minä rakastan sua. Ollut minun suosikkini jo pikkutytöstä asti... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
projekti08 Kirjoitettu April 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 2, 2007 Meille tulee varmaankin yksi hidas jazz-valssi (?). Kuulin pari viikkoa sitten, että isäni on joskus säveltänyt kauniin valssin, josta on kaavailtu meille häävalssia ... Ehkä pitäydymme alkuperäisessä suunnitelmassa ja tuo isän sävellys tulee sitten häävalssia seuraavaksi valssiksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
suvi81 Kirjoitettu April 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 3, 2007 Meille tulee häävalssiksi Valkea ruusu. Ihanat sanat..... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tähkä Kirjoitettu April 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 9, 2007 Meillä tällä hetkellä ykkösenä on Vaikka kuinka kauas toisistamme-valssi. Eilen juuri valssasimme sitä olohuoneessa ja totesimme että pitänee mennä tanssitunnille jos meinaamme saada hitaasta valssista näyttävän ja onnistuneen :Itsekin pidän Tyttären valssista mutta en usko että pystyn sitä isin kanssa tanssimaan ilman valuvaa kyynel- ja räkävirtaa.... pitänee siis hylätä se :'(On niin paljon kauniita valsseja ja valinnan vaikeus on hirveä. Tällä hetkellä olemme mieltyneet hitaisiin valsseihin. Haluan että hulmuava morsiuspukuni pääsee kunnolla hulmuamaan ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lilinda Kirjoitettu April 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 12, 2007 Metsäkukkia, mutta ilman laulua. Se on "sukuhäävalssi" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
darjel Kirjoitettu April 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 13, 2007 Meille Frank Sinatran That's amore Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
minna81 Kirjoitettu April 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 16, 2007 Meille on sävelletty ihan oma häävalssi ;D Sulhaseni isä sävelsi ja on ihana! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts