Kissanainen Kirjoitettu May 1, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu May 1, 2002 Miltähän Finlanders levyltä toi biisi löytyy? En oo ennen kuullut ja olisi kiva kuunnella jotain " uusia" viisuja.Itse kovasti tykkään Yölinnun Sinun kanssasi, mutta en tiiä mitä se sulho nyt oikein meinaa... Maijan ja Jannen valssikin ois iiihana, mutta kun se oli vasta äskettäin kavereillamme, niin ei siksi sitä haluta. Muutenkin olis kiva löytää joku muu kuin " perinteinen", vaikka niissä niin kauniita kappaleita onkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juliet Kirjoitettu May 1, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu May 1, 2002 Suvivalssi on tällä hetkellä kaikista todennäköisin. Onneksi ei tarvitse päättää sitä vielä pitkään aikaan. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miauu Kirjoitettu May 1, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu May 1, 2002 Oliskohan jollakin tiedossa Suvivalssin sanat? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest onnellinen Kirjoitettu May 1, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu May 1, 2002 Oliskohan jollakin tiedossa Suvivalssin sanat? Suvituuli kun oksissa soittaa,linnut ilmoille laulunsa suo.Kukat kauniit taas puhkeaa kukkaan,kesä kaiken sen tullessaan tuo:Tää valssi näin meille nyt kaikaa,on päivämme onnellinen,ja luonto on pujennut kukkaan,kun alkaa tää tie yhteinen.Näin valssi kun soi,sinut rakkahin vierellein toi.Kun kanssas löysin onnenmaan,en pois mä tahdokaan.Oi rakkaani mun,nyt en lähdekään luotasi sun.Tää päivä meidät yhdistää,sun luokses nyt mä jään.Sulle syömmeni nyt tahdon antaa,olen luonasi onnellinen.Tie elämän käy taivaanrantaan,nyt yhdessä kuljemme sen.Ei huomista päivää voi tietää,se ilon vai surunko tuo,mut kanssasi elämän tielläme kestämme minkä se suo. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariL Kirjoitettu May 1, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu May 1, 2002 Meille on tällä hetkellä tulossa Yölinnun valssi Sinun kanssasi. Sen sanat ja sävelen iloisuus hurmasivat sekä minut että sulhasen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piisku Kirjoitettu May 2, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu May 2, 2002 Meillä ykkösvaihtoehtoina Häävalssi ja Maijan ja Jannen häävalssi. Tuo Häävalssi vaan askarruttaa kun siinä lauletaan, että "kahden oomme maailmassa..." ja meitä kun on jo kolme, emmekä kyllä juurikaan nykyään ole kahden . Takerrun aina liikaa sanoihin... Myös Metsäkukkia ja Uralin pihlaja ovat meidän syyshäihin ehdolla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest onnellinen Kirjoitettu May 2, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu May 2, 2002 Meille oli aiemmin tulossa tuo Minä rakastan sua, mutta se vaihtui eilen Riki Sorsan Kaunis on Hän-biisiin. Iski vain jotenkin enemmän ja on helpompi sulhonkin tanssia. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miranda Kirjoitettu May 2, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu May 2, 2002 Meille tulee ehdottomasti Uralin pihlaja viululla soitettuna. Tällä kappaleella on sekä minulle että vanhemmilleni tunnearvoa. Itku saattaa siis tulla sekä morsiamelle että vanhemmille... :'( Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maiza Kirjoitettu May 3, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu May 3, 2002 Meillä on kappaleena Sami Saaren Ainutkertainen sekä Nat King Colen I love you (Sua lemmin) ja nimenomaan englanniksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aurinkotyttö Kirjoitettu May 3, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu May 3, 2002 Halusimme jotain hieman harvinaisempaa, ja taisi osua oikeaan. Meillä valssina oli Ismo Alangon Elokuun Häävalssi, kaikki ihmettelivät että mikäs ihmeen biisi se oli. Eli sitä ei ainakaan silloin vielä ollut kovin ahkerasti häissä soitetettukaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnnaH Kirjoitettu May 4, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu May 4, 2002 Minä rakastan sua -valssi. Tosin sen sanat on tehty vanhemmalle parille, mutta sävelmä on niin kaunis. Jos sen saisi instrumentaaliversiona...Vaihtoehtoja on niin paljon, vaikea valinta tulee olemaan. ??? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juliet Kirjoitettu June 24, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu June 24, 2002 Nyt kyllä pian tuskastun, jollen saa päähäni Akselin ja Elinan häävalssin sanoja. :-[ :-/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katja Kirjoitettu June 24, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu June 24, 2002 Eikö kellään muulla ole häävalssina Valkeaa Ruusua? Me ehdottomasti haluamme sen ja bändi lupasi sen opetella. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ramona Kirjoitettu June 25, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu June 25, 2002 Meillä oli Suvivalssi , toisena oli Tahdon Tahdon ja kolmanen Akseli ja Elina.Häät oli 15.6. eli hyvä valinta meidän mielestämme. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sanski Kirjoitettu June 25, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu June 25, 2002 Olen itse ihastunut Maijan ja Jannen häävalssiin, muttamun kaaso on jo monta vuotta sitten "valinnut" sen häävalssikseen, joten mä en kehtaa ottaa sitten sitä.Pitää miettiä joku muu... ???Ajatuksissa on ollut Fly me to the moon... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trillian Kirjoitettu June 25, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu June 25, 2002 Voi elämä, että sitä osaakin olla nyyhky... Tuon Suvivalssin sanat kun luin niin tippahan siinä tuli linssiin, :'(, ei auttanut mikään. Ihana laulu! Häävalssi on myös toinen samanlainen itkettäjä.Yksissä häissä, joissa olin vieraana, häävalssi oli Mantshurian kummut. Todella ihana venäläinen romanttinen valssi. Valitettavasti en yhtään muista miten sanat menevät, mutta instrumentaaliversiona se taidettiin esittää sielläkin. Pienenä olin satavarma että minun häihini tulee Metsäkukkia tai Kulkurin valssi nimenomaan laulettuna versiona. Mieli on kyllä siitä muuttunut monesti... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iitamari Kirjoitettu June 25, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu June 25, 2002 Meille tulee sama häävalssi kuin isovanhemmillani oli, eli Carmen Sylva (jousitrion esittämänä). Siinä on niin klassisen kaunis melodia... Kappaletta ei siis lauleta lainkaan (sanat olisivatkin ihan liian haikeat). Meille ei tule näillä näkymin kuin yksi valssi, sillä juhlimme pappilassa, jossa ei muu väki edes saa tanssia kuin morsiuspari - ja mekin erikoisluvalla... Vielä on onneksi muutama viikko aikaa treenata;) Sulhaseni on kyllä nopeaoppisin ihminen, jonka olen koskaan tavannut: hän ei ole koskaan ennen tanssinut ja heti ensimmäisellä harjoituskerralla kunnon lattialla (serkkunsa häissä) hän pyöritteli minua vauhdikaasti molempiin suuntiin! (Kerran olimme aiemmin pyörähdelleet valssin tahdissa lumisella jalkakäytävällä uudenvuoden aattona;) Harmi, vaan, kun laahuksen ja vannealushameen kanssa ei kovin vauhdikkaasti kurvailla - ja pappilan "tanssilattiakin" on niin kovin pieni... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juliet Kirjoitettu June 25, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu June 25, 2002 Kiitos Marzie, nuohan ne tietenkin olivat! Entäpä Maijan ja Jannen häävalssi, joku osaa varmasti sanatkin? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mini Kirjoitettu June 26, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu June 26, 2002 Meille tulee Akseli ja Elinan häävalssi. Pidän siitä niiiiin kovasti. Kyyneleet tulee aina silmiin.. :'(Nyt jännään vaan miten me selvitään siitä. Se kun ei ole maailman helpoin..... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Some74 Kirjoitettu June 26, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu June 26, 2002 Häävalssi oli minulle itsestäänselvä valinta, ehkä juuri sanojen takia. Alun perin olen kuunnut tuon valssin Matin ja Tepon laulamana ja sen nimi on Minä rakastan sua. Sanat menevät kertosäkeessä: Minä rakastan sua, se totta on tänään. Yhä enemmän enemmän se tarkoittaa.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Natasha Kirjoitettu June 27, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2002 Meillä oli Akselin ja Elinan häävalssi, koska se sopi meille (tosin on myönnettävä, että valssi on melko hidas eikä siis niin ollen maailman helpoin tanssittava.... ). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hande Kirjoitettu June 27, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2002 Moi!Me valittiin häävalssiksi kesäinen häävalssi. Toisena valssina soi orvokkiseppele ja kolmantena minä rakastan suo. Ihastuttiin tuohon kesäiseen häävalssiin heti kun se ensimmäisen kerran kuunneltiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue Kirjoitettu June 27, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2002 Mahtaako kukaan muistaa Tapio Liinojan uuden valssin? Kuulimme sulhon kanssa sen kerran Tuttu Juttu-ohjelmassa (jota emme todellakaan yleensä katso ), se on kai Liinojan uudelta levyltä. Molemmat silloin mietimme, että tuossahan olisi kiva biisi... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juliet Kirjoitettu June 28, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu June 28, 2002 Marzie, sinä se hallitset homman (sanat tulevat kuin apteekin hyllyltä)! Tuo Maijan ja Jannen häävalssi kuulostaa kovin tutulta, mutta en oikein saa sävelestä kiinni. Tietääkseni tuo ei ole kovin yleinen häävalssi? Tai sitten en vain ole sattunut sellaisiin häihin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juliet Kirjoitettu June 29, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu June 29, 2002 Älä vähättele kykyjäsi... Niin, tiedätkö mitään tuon valssin yleisyydestä häävalssina? Millä perusteella itse valitsitte sen?Editointi: Hoksasinpa tässä, että taidatte parhaillaan tanssahdella häävalssianne! Onnea avioparille! Kerrohan kaikki jälkikäteen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts