Pallero Kirjoitettu January 18, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2009 Meille tulee ihan oma häävalssi. Meille sopivilla sanoilla tehty kappale. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
minttuli80 Kirjoitettu February 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 15, 2009 Itsekin jotain vähän kevyempää häävalssia etsineenä laitan tähän pari löytynyttä vaihtoehtoa:Johanna Kurkela: Toisen kerroksen kevät51-koodia:Puu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Catharina Kirjoitettu February 18, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 18, 2009 Meille tulee ensimmäiseksi valssiksi Tahdon -valssi, se on nopea ja kepeä. Oikein odotan innolla tanssia, koska pidämme molemmat tanssimisesta. Toiseksi tulee Suvivalssi, vaikka häät ovatkin keväällä, mutta säveltäjä on mulle kaukaista sukua. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeitiR Kirjoitettu February 22, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2009 Kuinka hyvintuon Kummisedän eli Speak Softly, Love, pystyy tanssimaan valssina? Mulla ainakin on vaikeaa poimia rytmi siitä..Ei tuo taida olla valssi ollenkaan, joten tanssiminen taitaa onnistua parhaiten vaan 'hitaana'. Ihana kappale kyllä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malssi Kirjoitettu February 22, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2009 Kuinka hyvintuon Kummisedän eli Speak Softly, Love, pystyy tanssimaan valssina? Mulla ainakin on vaikeaa poimia rytmi siitä..Se pitäis joko sovittaa uusiks ja soittaa sit pianolla tai muulla paikan päällä, tai vaihtoehto on tanssia se foxina, joka se "alkuperäisesti" on. Kaunis kappale. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Medinilla Kirjoitettu February 22, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2009 Minusta aikast kaunis valssi on myös Matin ja Tepon Minä rakastan sua, oi vitsi se onkin kaunis kun sitä oikein alkaa kuuntelemaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
grey Kirjoitettu February 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2009 Meille tulee modernimpi valssi: Gunnar Madsenin "Anna". Kuulin sen ensimmäisen kerran SATC:n jaksossa "La doleur exquise" taustamusiikkina Carrien ja Bigin erotessa ennen Bigin lähtöä Pariisiin. Kaunein moderni valssi jonka olen kuullut, vaikka silloin konteksti oli surullinen. Valssi on sävelletty säveltäjän vanhasta kummitädistä, joten kauneus on kuuulijan korvassa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tammikuu09 Kirjoitettu February 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2009 Minusta aikast kaunis valssi on myös Matin ja Tepon Minä rakastan sua, oi vitsi se onkin kaunis kun sitä oikein alkaa kuuntelemaan Juu, meilläkään se ei alkuun ollut edes ehdokkaana, mutta kun sitä oli muutaman kerran kuunnellut, ne sanat alkoivat puhutella niin, että valinta oli itsestään selvä. Ja olivat sitä vieraatkin kuunnelleet sillä korvalla; etenkin isäni oikein lämpimästi ihasteli ääneen valssimme sanomaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
RRR Kirjoitettu February 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2009 Meillekin on (oli?) jo häävalssiksi valittu Minä rakastan sua, mutta sanoja uudelleen lukiessani ja miettiessäni aloinkin epäröimään sopiiko tämä valssi sittenkään meille. Laulussa kun muistellaan nuoruutta kuin siitä olisi jo pitkäkin aika, onko siis vähän hassun kuuloista alle 30-v parilla joka ei ole vielä kovinkaan monta vuotta yhdessä kulkenut... Mitä olette mieltä?Matti ja Teppo: Minä rakastan suaKeskellä vuosien kiireen ja työnmaailma sai meidät pysähtymään.Hiljainen hetki, kauneus yönsai rakkaimmat muistomme taas elämään.Nuoruuteen kanssas kulkea saanja vaipua muistojen huumaan.Muistaa voi taas ensitapaamisenkun kuiskasin sinulle sen.Minä rakastan sua yhä totta on tänäänvaan enemmän, enemmän se tarkoittaa.Minä rakastan sua, sulle kaikkeni annanja elämä vie meitä päin parempaa.Näätkö tuon varjoisan penkin ja puunsiinä mä sinua ain oottelin.Miettien suukkoa suloisen suunkun olimme menossa taas tansseihin.Rakastavaiset silmissäin näänkun ihana yö vaihtui päivään.Kaikki tuo vaipua voi unholaanjos huolehdi ei muistoistaan.Minä rakastan sua yhä totta on tänäänvaan enemmän, enemmän se tarkoittaa.Minä rakastan sua, sulle kaikkeni annanja elämä vie meitä päin parempaa.Minä rakastan sua yhä totta on tänäänvaan enemmän, enemmän se tarkoittaa.Minä rakastan sua, sulle kaikkeni annanja elämä vie meitä päin parempaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mymmelin tytär Kirjoitettu February 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2009 Meillekin on (oli?) jo häävalssiksi valittu Minä rakastan sua, mutta sanoja uudelleen lukiessani ja miettiessäni aloinkin epäröimään sopiiko tämä valssi sittenkään meille. Laulussa kun muistellaan nuoruutta kuin siitä olisi jo pitkäkin aika, onko siis vähän hassun kuuloista alle 30-v parilla joka ei ole vielä kovinkaan monta vuotta yhdessä kulkenut... Mitä olette mieltä?Matti ja Teppo: Minä rakastan suaKeskellä vuosien kiireen ja työnmaailma sai meidät pysähtymään.Hiljainen hetki, kauneus yönsai rakkaimmat muistomme taas elämään.Nuoruuteen kanssas kulkea saanja vaipua muistojen huumaan.Muistaa voi taas ensitapaamisenkun kuiskasin sinulle sen.Minä rakastan sua yhä totta on tänäänvaan enemmän, enemmän se tarkoittaa.Minä rakastan sua, sulle kaikkeni annanja elämä vie meitä päin parempaa.Näätkö tuon varjoisan penkin ja puunsiinä mä sinua ain oottelin.Miettien suukkoa suloisen suunkun olimme menossa taas tansseihin.Rakastavaiset silmissäin näänkun ihana yö vaihtui päivään.Kaikki tuo vaipua voi unholaanjos huolehdi ei muistoistaan.Minä rakastan sua yhä totta on tänäänvaan enemmän, enemmän se tarkoittaa.Minä rakastan sua, sulle kaikkeni annanja elämä vie meitä päin parempaa.Minä rakastan sua yhä totta on tänäänvaan enemmän, enemmän se tarkoittaa.Minä rakastan sua, sulle kaikkeni annanja elämä vie meitä päin parempaa. Minä ainakin miellän tuon kappaleen enemmän sellaiseksi hopea- tai kultahääpäivänä soitettavaksi. Lähinnä tuon ekan säkeistön "Nuoruuteen kanssas kulkea saan ja vaipua muistojen huumaan"- kohdan takia mieleen tulee lähinnä vanhempi pariskunta, joka yhdessä muistelee elettyjä vuosia. Kuitenkin ystäväni häissä tämä kappale oli häävalssina, mutta osa sanoituksista oli muutettu sopimaan paremmin heidän elämäntilanteeseensa (häävalssin esitti siis ystävämme, joten sanoitusten muuttaminen oli suht. helppoa). Tällä tavoin muuten ihanaa kappaletta ei tarvinnut kokonaan hylätä, vaikka muutama kohta kappaleesta ei tuntunut istuvan omaan elämäntilanteeseen. Ja onhan moni muukin häävalssi nykypareille sanoituksiltaan "epäsopiva" (esim. tapasimme tansseissa viimeisen valssin aikana --> kuinka monelle enää käy näin?), joten ei näitä sanoituksia kannattane liikaa murehtia, jos valssi muuten tuntuu sopivalle Eipä minusta tainnut olla paljon apua... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tammikuu09 Kirjoitettu February 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2009 Juu ja meille taas valssi sopi siksi, että ollaan jo hyvän matkaa yli 30 Ja vaikka ei toisiamme odoteltukaan puiston penkeillä tansseihin menossa, niin aika kovin monta kertaa odoteltiin toisiamme lentokentillä yhteisten viikonloppujen alla (tässä siis assosiaatio ihan konkreettisia sanoja oleellisempaa) - ja oli ikä tai muu elämäntilanne sitten mikä tahansa, niin eiköhän hääpäivänä tuo "enemmän enemmän se tarkoittaa" kolahda ihan kympillä (itsellä tässä melkein silmä kostuu)? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Medinilla Kirjoitettu March 1, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 1, 2009 Mikäs sen ihanampaa kuin tanssia häävalssi tuon matin ja tepon kappaleen tahtiin ja sitten kultahääpäivänä uusiksi eikä tuo minusta niin "vanhusten" kappale ole, itse voisin tuon hyvin valita vaikka olen reilusti alle 30 ja tietäisin että ainakin om äitini varmaan vollottaisi silmät päästään jos valittais kyseinen kappale Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
HensQ Kirjoitettu March 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 2, 2009 Meidän yhteinen laulu on Finlandersin Oikeesti, joten se tulee. Valssia en kyllä ala tanssimaan, saattaa pian varpaat mennä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
}i{ Kirjoitettu March 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 14, 2009 Hei! Jollain oli Martikaisen valssi tanssitaidottomille, mistä siihen löytyis nuotis ja sanat???? Vai ootteko käyttäny ihan cd:tä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stu85 Kirjoitettu March 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 16, 2009 Mä ihastuin kyllä täysin tuohon Jarkko Martikasen Valssiin tanssitaidottomille. (: Täytyy vielä koekuunteluttaa se sulholla, mutta eiköhän se läpi mene, kertoohan se sanasta sanaan meistä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elyna Kirjoitettu March 18, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 18, 2009 Meillä on sellainen valssi kuin Keinumorsian. En ollut koskaan aikaisemmin kuullutkaan, mutta jostain valssilevyltä se valittiin ja se tuntuu just sopivan hitaalta ja lyhyeltä meidän tanssitaitoja ajatellen. Onpas hyvät perusteet häävalssin valinnalle... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_AnnaIida_* Kirjoitettu May 1, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 1, 2009 Kannattaa treenata hieman sitä hitaankin valssin tanssimista etukäteen. Jonkin verran tanssineena voin sanoa, että todella hidas valssi on vielä vaikeampaa tanssia kuin sellainen pikkuisen nopeampi. Hitaassa valssissa (usein miehillä, ainakin omallani) on myös tapana hiukan kiirehtiä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
popsis Kirjoitettu May 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 2, 2009 Meillä tulee häävalssiksi Elokuun häävalssi, vaikka häät ovatkin heinäkuun 31. Mutta se on ihan tarpeeksi lähellä elokuuta ja haluan ehdottomasti kyseisen kappaleen häävalssiksi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
H&J Kirjoitettu May 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 3, 2009 Me tanssahdellaan Suvivalssin tahtiin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Medinilla Kirjoitettu May 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 3, 2009 Hei! Jollain oli Martikaisen valssi tanssitaidottomille, mistä siihen löytyis nuotis ja sanat???? Vai ootteko käyttäny ihan cd:tä?Googlesta ainakin sanat löytyy. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
}i{ Kirjoitettu May 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 3, 2009 ^Sanat oon löytänyt, mut nuotit edelleen hukassa.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hensku87 Kirjoitettu May 6, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 6, 2009 ^Sanat oon löytänyt, mut nuotit edelleen hukassa....Minäkin oisin kiinnostunut löytämään tähän nuotit.. Oisko kellään tietoa mistä löytää?Me varmaan tanssitaan joko tämä tai elviksen can't help falling in love kun sulho on fanittaa Elvistä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malssi Kirjoitettu May 8, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 8, 2009 (muokattu) . Muokattu: December 7, 2009, käyttäjä: Malssi09 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alise Kirjoitettu May 12, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 12, 2009 Meidän häävalssina on Jannen ja Maijan häävalssi ( käsittäkseni Myrskyluodon Maijasta, nyt en oo kyllä varma). Omat nimemme on kylläkin jotain muuta, mutta tanssitunnilla juuri tämä valssi sujui meiltä järjettömän hyvin ja sanat on kauniit. Tanssiopekin suositteli tätä meille, vaikka tanssi sujuvuus riippuu paljon sen nopeudesta ja siitä mihin nopeuteen/hitauteen on tottunut tai mikä on itselle luonteva nopeus. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tikkelperi Kirjoitettu May 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 16, 2009 Meille tulee häävalssiksi "Mikki Hiiri merihädässä". Ollaan molemmat merellisissä ammateissa ja tehdään töitä merellä, joten se sopii meille aika hyvin. Mikkiä seuraamaan ajattelin jotain rauhallisempaa kuten Cohenin "Take this Walz". Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts