Minc Kirjoitettu August 20, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 20, 2007 Oiskohan kellään laittaa tuon kyseisen laulun sanoja? Tai tietääkö kukaan mistä ne voisi saada? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pamsu Kirjoitettu August 20, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 20, 2007 Tälläiset löysin netistä, en mene vannomaan että on täysin oikein, sillä en tunne biisiä.Kuinka ennen ees aamuunnousta tahdoin mä yksinäin,kun et vierelläin ollut,unta kenestä mä näin?Suru suurempi kuin josjokin luotain sut veisi pois,olis vain ellei koskaankohdattu ois.kuinka ennen ees luulinjotain onnesta tietäväin,kun jo koitossa keväänsyksyn merkit vain näin?Tiennyt en, että kuullaihokin kosketuksen voisja kuin kaivannut kauansua myös se ois.Kerto: Jos yhden, vain yhden mukaan muistoista saa. Kuinka yhtäkään yötä kanssas voin unohtaa? Ja aamuun, kun aamuun unet pois häviää. Niin myös hetkemme haihtyy vaan jotain jää.Tulee aika kun peittääruoho polkumme täällä saalinnut hiuksiimme hiljaapesän voi rakentaa.Ja kun tähtien takaakanssas kaikkeutta katselen,on kuin oisin jo kerran kokenut sen.KertoSuru suurempi kuin josjokin luotain sut veisi pois,olis vain ellei koskaankohdattu ois.Säv. Susanna PalinSan. Timo KoivusaloAlkuperäiset esittäjät: Nina Tapio ja Mikko Leppilampi elokuvassaKaksipäisen kotkan varjossa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minc Kirjoitettu August 20, 2007 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu August 20, 2007 kiitos pamsu :-X Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosalie Kirjoitettu August 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 24, 2007 Mies oli jossain tämän kappaleen kuullut ja oli heti sitä mieltä että tämä on meidän häävalssi. Just tätä kuuntelen ja ihana on. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
laulaja Kirjoitettu December 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu December 12, 2007 Kuinka ennen ees aamuunnousta tahdoin mä yksinäin,kun et vierelläin ollut,unta kenestä näin?Suru suurempi kuin josjokin luotain sut veisi pois,olis vain ellei koskaankohdattu ois.kuinka ennen ees luulinjotain onnesta tietäväin,kun jo koitossa keväänsyksyn merkit vain näin?Tiennyt en, että kuullaihokin kosketuksen voisja kuin kaivannut kauansua myös se ois.Kerto: Jos yhden, vain yhden mukaan muistoista saa. Kuinka yhtäkään yötä kanssas voin unohtaa? Ja aamuun, kun aamuun unet pois häviää. Niin myös hetkemme haihtuu vaan jotain jää.Tulee aika kun peittääruoho polkumme täällä saalinnut hiuksiimme hiljaapesän voi rakentaa.Ja kun tähtien takaakanssas kaikkeutta katselen,on kuin oisin jo kerran kokenut sen.KertoSuru suurempi kuin josjokin luotain sut veisi pois,olis vain ellei koskaankohdattu ois.Säv. Susanna PalinSan. Timo KoivusaloAlkuperäiset esittäjät: Nina Tapio ja Mikko Leppilampi elokuvassaKaksipäisen kotkan varjossaPari pientä virhettä korjattu Erittäin kaunis kappale, jota minäkin olen laulanut jo vaikka kuinka monesti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lotta Kirjoitettu February 1, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 1, 2011 Sain nuotit suoraan Artistafilmin nettisivuilta tilattua. Mahtavaa!!! Mukana oli kans ihku Elämän syliin biisi jonka haluan että minun häissä esitetään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts