ikwil Kirjoitettu June 20, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 20, 2013 Mun avokkini on Noord-Brabantista, tarkemmin Tilburgista. Meillä tulee nyt juhannuksena kuusi vuotta täyteen . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sissadora Kirjoitettu September 24, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu September 24, 2013 Taalla taas yksi Hollanti-Suomi suhde! Tosin kosintaa ei ole melkein viiden vuoden yhteiselon jalkeen kuulunut, mutta mulla on sellanen fiilis etta taman vuoden puolella voisi viela onnistaa - eli rekisteroidyin tanne valmiiksi, samoin kuin trouwforum.nl:iin Rupean innostuksella selaamaan naita foorumeita ideoita varten koska varsinkin se, miten kumpienkin perheiden kansallisuudet otetaan huomioon juhlissa, on mulle pienehko paansarky jo nyt. Osa sukulaisista kummaltakin puolelta on, jos ei tumpeloita, niin ainakin haperoivia englantinsa kanssa. Mutta ehka ma rupean sita murehtimaan vasta kun kihloihin paastaan.Mutta niin kuin moni muukin neitonen, olen salaa kerailemassa materiaalia potentiaalisia haita varten. Oma Pinterest-leikevihkoseni loytyy siis taalta: http://www.pinterest.com/sissadora/someday/ Naissa tunnelmissa, jo valmiiksi ihan innostuneena.. Jos suomettaria loytyy Ossin suunnalta, haluan tietysti kuulla! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts