Katarina Kirjoitettu May 24, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu May 24, 2002 Hei,loytyyko keltaan ruotsinkielisia runoja kutsuihin? Joudumme luultavasti tekemaan 3-kieliset kutsut, koska sulhanen on ruotsinkielinen, mina suomenkielinen ja asumme Jenkkilassa, josta aiomme kutsua muutaman hyvan ystavamme.Onnea kaikille kesan haapareille. Meilla vasta ensi kesana! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anouk Kirjoitettu May 24, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu May 24, 2002 Suosittelisin tsekkaamaan brollopstorget.nu ja sieltä oikeasta reunasta semmoinen ruutu kuin "bröllopsdikter"... Siellä tais olla useampikin runo.Toivottavasti löytyy sopiva. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mimosa Kirjoitettu May 24, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu May 24, 2002 Nämä on törkiästi kopioitu tuolta naikkarisivuston loppupäästä, mikäli löytyy lisää, niin laitan tähän samaan viestiin. Tässä olis sitten alkuperäisen viestinkirjoittajan oma versio avuksi:I X år har vi varit ett paroch alla ni som väntat, nu räknar vi bara dar.När den 18 augusti kl. X sig infinnerbröllopsklockorna då i X kyrka ringer.Vi hoppas att ni kommer för att bevittnabröllopsakten och sedan till Xför att fortsätta festen.Ja sitten heillä oli tällainen runo toisella sivullaMina känslor är nyckelnin till mig.När jag ger digden nyckelnkan du komma nära migoch dela med migden dyrbaraste gåva jag haratt ge dig:mig själv. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pamsu Kirjoitettu March 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 9, 2007 (muokattu) . Muokattu: November 30, 2009, käyttäjä: Pamsu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Julia80 Kirjoitettu March 11, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 11, 2007 Ingen får mig att känna som du Ingen får mig att älska som du Du fyller mina dagar med hopp och kärlek Du hjälper mig framåt när livet vill bakåt Som tack ger jag dig min kärlek min trohet och min vänskap Dig vill jag följa i vinter och vår i alla våra år /Petra Lindberg Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts