mari010 Kirjoitettu July 16, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2012 Olen suomalainen, sulhanen italialainen ja asutaan Italiassa, Veneton maalaiskunnassa. Häät myös täällä. Mun päiväkirja löytyy täältä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
oui-je-le-veux Kirjoitettu October 22, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 22, 2012 Olemme suomalais-hollantilainen pariskunta ja häitä vietetään Pariisissa.Jos kiinnostaa niin enemmän asiaa löytyy mun hääblogista:http://ouijeleveuxaparis.blogspot.com Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kitura Kirjoitettu December 20, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu December 20, 2013 Suomalainen pari saa toisensa Bangkokissa helmikuussa. Päivittelyä aiheesta hääblogissa (linkki alla). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrsIndia Kirjoitettu February 20, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 20, 2014 Suomalais-intialaiset häät tiedossa toukokuussa 2014!Pidän blogia hääsuunnitteluista, sieltä voi lukea kuulumisia, pohdiskeluja ja kahden kulttuurin kömmähdyksistä.www.springshaadi.blogspot.com Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sooda Kirjoitettu May 22, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu May 22, 2015 Mulla on myös hääpäikky ja häät jo 3 viikon kuluttua linkki alla... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jinnai Kirjoitettu October 5, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu October 5, 2015 Suomalais-puolalainen soppa keitetään Puolassa http://huntthesun.blogspot.fi/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orko Kirjoitettu February 8, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu February 8, 2016 Suomi-Tanska pari, juuri aloitettu päikky löytyy täältä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
klt3007 Kirjoitettu May 22, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu May 22, 2017 Meillä on tulossa ulkosuomalaisen pariskunnan suomen- ja englanninkieliset häät Suomessa, vieraita tulee yhteensä 14 maasta. Jos kiinnostaa niin allekirjoituksen linkistä löytyy päiväkirja Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts