-Nana- Kirjoitettu October 2, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 2, 2004 Ihania kuvia Elisa Me lähdetään ylihuomenna, jibiiiii jibiii jibiiii! ;D ;D ;D ;D Aiotaan käydä Antalyasta niin kemerissä, Belekissä, Sidessä kuin Alanyassakin, ja varmaan muuallakin Odottelen innoissani, kaikkeeee 8) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Elisa_80 Kirjoitettu November 4, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 4, 2004 Nooh... Nana... mites reissu onnistui? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vanilja79 Kirjoitettu June 27, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2005 Sama kiinnostaa minua... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tirlis Kirjoitettu October 15, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 15, 2005 Ajattelin kans laittaa ajatuksiani tänne Turkki-ketjuun, kun sitä tuolla aikaisemmin niin kovasti parjattiin. Olen itse käynyt kerran "sinkkuna" ja kerran mussukkani kanssa Turkin Alanyassa ja voin kyllä suositella menoa ja aktiviteetteja hakeville tätä paikkaa. Olimme tyttöporukalla (7hlöä) aikaisemmin siellä ja voin kyllä sanoa, että herätimme miesten huomion siellä, vähän liikaakin. Koko ajan joku oli käsipuolessa kiinni ja oli pyytämässä ulos. Kaupankäynnistä saatikka sitten discoissa käymisestä ei tahtonut tulla oikein mitään innokkaiden ihailijoiden takia. Onneksi ilmat olivat erittäin suotuisia ja hotelli suht hyvä...mullakin oli ensi alkuun todella paljon ennakkoluuloja Turkkia kohtaan, mutta kaikesta tästä huolimatta päätimme mussukan kanssa lähteä viime keväänä uudelleen Alanyaan. Mussukka on sen verran isokokoinen, että erottui massasta todella hyvin ;D Turkkilaiset miehet tulivat aina hänelle juttelemaan ja jättivät minut rauhaan : Kaikki oli paljon helpompaa ja sujuvampaa kun oli mies mukana. Luulen, että se osittain johtuu just islamista, multa ei kysytty koskaan mitään vaan kaikki hoidettiin mussukan kautta. Olipa siinä totuttelemista, kun on täällä tottunu avaamaan suunsa joka asiaan ;D Alanya on kaupunkina tosi nätti ja vilkas, retkillä kannattaa käydä, esimerkiksi veneretkellä ja Hamamissa (turkkilainen sauna/kylpylä). Tosin Hamamissa kannattaa käydä heti ensimmäisinä päivinä, rusketus pysyy ja tarttuu paremmin. Veneretkistä kannattaa satamassa tinkiä, hinnoissa on eroa. Matkanjärjestäjän retket on kalliimpia, kuin paikallisten järjestäjien. Myös jeeppisafarit on kuulemma hienoja, itse emme kerenneet siellä käydä. Alanyan rannoista sen verran, että Kleopatra beach on ehdoton ykkönen, siisti ja huollettu ranta. Itäinen ranta on aika sotkuinen, en kauheasti menisi suosittelemaan. Yleensä jokaisella hotellilla on omat "palstansa" rannasta josta pitää vuokrata myös aurinkotuolit.Hintataso on Turkissa kallistunut, liekö syynä tuo EU:hun pyrkiminen. Kävin v.2002 ensimmäisen kerran, jolloin hintataso oli halvempi, mutta nyt keväällä 2005 hinnat olivat selvästi kallistuneet niin ruuan kuin vaatteiden suhteen, aina kannattaa tinkiä, asiasta kuin asiasta. Turkkilaiset ovat kuitenkin ystävällisiä ja vieraanvaraisia, joten kannattaa ihmeessä käydä kokeilemassa. Samoin ruoka ja juomat ovat hyviä ja suhteellisen halpoja.En itse välttämätää lähtisi Alanyaan häämatkalle, mutta esimerkiksi Belek voisi olla parempi vaihtoehto. Rauhallisempi paikka pitää "hanimuunia". ;D Itsekin tällä hetkellä pohdimme häämatkapaikkaa, saas nähdä mihinkä kallistumme.Että tämmöistä oli mun mielen päällä : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
suvi09 Kirjoitettu February 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 28, 2008 Noniin, tuoreita kokemuksia kaivataan Turkin Belekistä. Ja jos joku on ollut hotellissa nimeltä Gloria Golf Resort, niin sieltä varsinkin haluisin kokemuksia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mysi Kirjoitettu February 14, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2015 Onko tuoreita kokemuksia Kemeristä? Keväällä ois tarkoitus mennä viikoksi rentoutumaan ja lataamaan akkuja. Hotelliksi valikoitui Kemer Resort (Barut Kemer), onko siitä kokemuksia? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts