-S- Kirjoitettu May 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 15, 2007 Löytyykö Chicagon kävijöitä?Heinäkuussa pitäis mennä 4 yöksi kaupunkia ihmettelemään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-S- Kirjoitettu June 20, 2007 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu June 20, 2007 Nosto.en suostu uskomaan, ettei kukaan ole käynyt Chicagossa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maimee Kirjoitettu June 20, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 20, 2007 Hei -S-!Täältä löytyy Chicagon kävijä, entinen lähiseudun asukas. Vuoden päivät asuin Chicagon suburbissa ja kaupunki tuli tutuksi. Ihana paikka, kateudesta olen vihreä, kun sinne pääset! Kesällä kaupunki on ehdottomasti parhaimmillaan. Lake Michiganin rannat, Lincoln Parkin ilmainen eläintarha, Michigan Avenuen shoppailumahdollisuudet (ne kalliimmat), State Streetin edullisemmat shoppailut, ihana ruoka, ihania ihmisiä, Shedd Aquarium, Navy Pier, jokiristeily, Grant Park, Buckingham Fountain. Ja jos olet paikalla heinäkuun alussa, niin Taste of Chicago ruokatapahtuma. Vain muutaman kohokohdan mainitakseni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-S- Kirjoitettu June 21, 2007 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu June 21, 2007 Kiitos Maimee!Lähden matkaan 7.7., joten päivän ehdin ihmetellä Taste of Chicagoa.Chicagossa viivytään viitisen päivää, sitten matka jatkuu Wisconsinin puolelle, Appletoniin.Onko sulla kokemuksia Wisconsinin seudusta? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Epe Kirjoitettu June 21, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 21, 2007 Minä olen asunut Wisconsinissa muutaman kuukauden, mutta mitään ihmeempää nähtävää ei yhtäkkiä tule mieleen Chicagon jälkeen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
beluga Kirjoitettu December 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 6, 2008 Kävin viikon reissun yläasteella ollessani Chicagossa. Onhan se tuulinen kaupunki juu Siskoni asui siellä silloin vuoden au pairina ollessaan. Tykkäsi hän ainakin paikasta. Ja itse kävin siellä maaliskuun aikaan, joten oli kylmä ja luntakin satoi.. Kesällä varmaan ihan eri meininki. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Con Te Kirjoitettu May 4, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu May 4, 2011 Kävin Chicagossa viime kesänä - aivan ihana paikka.Korkeita pilvenpiirtäjiä, lake Michigan tuo kuitenkin suurkaupunkiin myös luontotunnelmaa.Hyviä ravintoloja, shoppailumahdollisuuksia, risteilyjä järvellä, pitkä ranta, eläintarha jossa ilmainen (!) sisäänpääsy jne.Ihmiset mukavia, positiivisia Mulla ei oo mitään negatiivista sanottavaa ko. paikasta! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts