Annina Kirjoitettu August 31, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 31, 2004 Kysyin yhdesta paikasta hintaa jos joku tulee pitamaan karaokea ja soittaa meidan omat levyt myos (lahinna laittaa vain soimaan, levyt on poltettu itse) ja loppuillasta siis pitaa karaokea.Onko toi teista Ok hinta?Kyseessa Tampere.Ja tiedatteko paikkoja mista kysya vastaavaa palvelua? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
laulaja Kirjoitettu August 31, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 31, 2004 Minun mielestäni hinta on aivan ok Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annina Kirjoitettu August 31, 2004 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu August 31, 2004 Kiitos arviosta, kuulen toki mieluusti muidenkin mielipiteita.Nama ovat sellaisia juttuja ettei oikein itse tieda mika on paljon ja mika vahan ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klabbis Kirjoitettu September 1, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 1, 2004 Tuo on kyllä ok hinta varsinkin jos henkilö on paikalla koko illan soittaa levyjä ja vetää karaokea.Klabbis Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nonnu76 Kirjoitettu September 4, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 4, 2004 Mun mielestä tuo on aikas halpakin vielä!! Kysyin parista paikasta tarjousta ennen kuin päädyimme sittenkin perinteiseen bändiin. Toisen tarjous oli 450e ja toinen muistaakseni 400e/neljä tuntia. Paikkana pääkaupunkiseutu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SinaS Kirjoitettu September 12, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 12, 2004 Hinta on halpa, jos karaoke on laadukas. Jos karaoke on huono, niin aivan liikaa. Hinnat näillä leveysasteilla vaihtelevat kai välillä 120-450 euroa, ja laatu on lähes suoraan verrannollinen hintaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiuhtis Kirjoitettu October 4, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 4, 2004 Me kyseltiin kans ennen häitä laulattajaa, ja hinnat oli 400->, joten tuo 250e kuulostaa jo halvalta. Me ei sitten loppujen lopuksi otettu ketään oikeeta laulattajaa, vaan ostettiin karaoke dvd.itä, ja laitettiin isot kajarit kiinni ja mikrofoni, ja miehen serkku lupautui laulattamaan! ja kaikilla oli kyllä hauskaa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Talvikaaso Kirjoitettu December 8, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 8, 2004 Suht edullinen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts