Annina Kirjoitettu November 22, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 22, 2004 Olen miettinyt yhtenä mahdollisuutena TANSSIESITYSTÄ hääjuhlassa....jotakin steppinumeroa tai 20-lukulaista flapper-meininkiä...Onko kenelläkään ollut/tuleeko tanssiesitystä?Miten paljon voisi olla OK hinta vaikka n. 20 min. esityksestä?Entä tietääkö kukaan Treelta sopivia esiintyjiä?Kyselin yhdestä tanssikoulusta jo, odottelen vastausta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eshter Kirjoitettu November 22, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 22, 2004 Olen nähnyt balettiesityksen häissä. Oli ihan kaunista katsottavaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annina Kirjoitettu November 22, 2004 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu November 22, 2004 Hmm...balettia en häihini ottaisi vaikka olen sitä itsekin vuosikausia tanssinut....no, riippuu tosin tilasta myös missä juhlitaan.Mietin vain näitä ohjelmia missä kielellä ei ole väliä...ja tanssin kieli on kansainvälinen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aksu Kirjoitettu December 11, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 11, 2004 Olen harrastanut pari vuotta rivitanssia ja olen ajatellut rivitanssiesitystä häihimme (15.4.2006). Ryhmässäni on muutama henkilö, jotka ovat perustaneet oman esiintymisryhmänsä erilaisia tilaisuuksia varten. Kustannuksista en osaa vielä sanoa, kun en ole vielä porukkaa kysynyt. Näin vieraat ja sulhanen näkee mitä tiistai-iltaisin oikein harrastan... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest December_Bride Kirjoitettu December 17, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 17, 2004 Mun tätini on luvannut esittää itämaista tanssia, joka kertoo rakkaudesta meidän juhlissa maaliskuussa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sisi Kirjoitettu January 14, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 14, 2005 Olen itse ollut häissä esiintymässä, tosin tanssiryhmämme erään jäsenen häissä. Ja eräissä häissä lapsoset esittivät vakiotansseja. Hienoa katsottavaahan se on! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Driksu Kirjoitettu January 24, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 24, 2005 Meiän häihin tulee varmaan mun oman tanssiryhmän esitys, ja veljen breikkiryhmän esitys. Itse tanssin modernia tanssia, eli nykytanssia, vähän jazz:in, baletin ym. yhdistelmää, ja tanssi on nimeltään "Pitsiä", jossa meillä on punasen erisävyset asut, koskettava erikoinen musiikki, ja tyylikäs kokonaisuus Itse en tosin oo esiintymässä! :-X Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maarika Kirjoitettu February 6, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2005 Tampereelta löytyy ainakin sellainen tanssiryhmä kuin Expecta. http://www.expecta.fiOlen nähnyt heidän kerran esiintyvän eräissä juhlissa, ja olivat tosi taitavia. Luulisin, että heiltä onnistuisi toivotunlaisen tanssiesityksen harjoitteleminen. Esityksen hinnoista tosin minulla ei ole tietoa. :-/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annina Kirjoitettu February 7, 2005 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2005 Varasin jo yhden porukan!Sovimme että he tanssivat (tulee 4-5 tanssijaa) sitten ryöstävÄt sulhon...ja VOI olla että mun pitÄis lunastaa hÄnet takaisin tanssimalla ryhmän gansteriksi pukeutuneen miehen kanssa. Hinnaksi sovimme 250 euroa ja kaikkineen juttu kestää sellaiset hiukan alle puoli tuntia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiuhtis Kirjoitettu February 8, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 8, 2005 Olin loppukesästä mun serkun häissä. Eräänä ohjelmanumerona oli tanssiesitys. Kaks keski-ikästä haaskaa pukeutuneina elämää lyhyempiin mekkosiin jytäsivät lavalla... En tajunnut. Eikä koko muu juhlaväkikään. Ei uskaltanut edes nauraa, vaikka aluksi luultiin että se oli vitsi. Ei ollut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
WG Kirjoitettu March 1, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 1, 2005 Tiuhtis Kaverini äiti järjesti tyttärensä häihin sambaryhmän. Sekä äiti, tytär että sulhanen harrastivat latinotansseja. Esitys oli hääparille yllätys ja äiti suunnitteli siitä aluksi 40 minuuttia kestävää Onneksi tuli ajatuksensa kanssa mun puheille, kaaso kun olin. Sain tingittyä keston 15 minuttiin, koska kauempaa tuskin kukaan olisi kestänyt. Lisäksi hääpari oli suunnitellut aikataulusta aika tiukan. Hyvin meni ja hääpari tykkäsi. Kuten ainakin miespuolinen hääväki. Omiin häihini en kyllä olisi moista halunnut, mutta mä en muutenkaan ole mikään lattarifani Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Neiti X Kirjoitettu March 10, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 10, 2005 Meidän häihin tulee lapsipari esittämään vakiotansseja. Mielestäni kiva ohjelmanumero! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts