Marikki Kirjoitettu August 15, 2001 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2001 Tää nyt on vähän halpamaista toiselle kielelle nauramista mutta jos jotenkin haluaa puhuttavaansa/hääkirjaansa höystää,mitäs tuumaatte näistä: ;DArvoisa hääpari!Auline tuplapulma!Arvoisat häävieraat!Orgesuguse naimarahvas!Minun kotimaassani on tapanaPapatukse pitäjä majagonduli tuumivaantaa häissä neuvoja nuorelle parille.hakka naimapuuhas tuplapulma oppipomoks.Sen vuoksi ajattelin sanoa muutaman sananSelleperäst papatukse pitäjä pysyb legenda laatimises.Tämä nuoripari on odottanut hartaastiTema tuplapulma on oottanud pikisilmitämän avioliiton solmimistatema naimapuuha huipennust.Avioliitto on kuitenkinNaimapuuha itses lienebkuin tuhannen peninkulman matka.ko tuha mustikulmast kinttupolku.Vaikka se alkaa yhdellä askeleellaKuigi siihe ryhtyb ega kompuralniin hyvät neuvot helpottavat matkaa.ning oppipomo rääkimise lieb naimise onneks.Muista siis sulhanen nämä neuvot!Sest moista peig nema ylevaatima!Nuorta aviopuolisoa täytyy ohjata Jyngri lapse askel peab suuntimarakkaudella ja älyllä vaan ei voimalla.hibelyl ja nubil, ei bodil.Avioliiton onnellisuus on luettavissa Naimapuuha hupiluku on räknättävisvaimon hymykuoppien määrästä.naise kikatusmonttuje summast.Lähde: Unohtumaton hääjuhla. Pia Jokela ja Pia-Riitta Korvenheimo. Polarlehdet Oy 1996. Q)Q Q)Q Q)Q Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ransu Kirjoitettu August 16, 2001 Raportoi Share Kirjoitettu August 16, 2001 X(B Meinaan itse ottaa tämän meidän ohjelmaamme, mikäli löytyy lukijta joiden pokka pitää D)DRansu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vieraskonkari Kirjoitettu December 29, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu December 29, 2002 Sori, mutta musta tää on niin kulunut juttu, että ei naurata enää. Ekoissa häissä, joissa olin aikuisiällä vieraana, tämä kuulosti vielä ihan hauskalta, mutta toisella kerralla ei jaksa enää naurattaa. Kun teksti ei kuulemma edes ole juuri muuta kuin siansaksaa, vaikka kai siinä jotain vaikutteita viron kielestä on. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heituli Kirjoitettu December 29, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu December 29, 2002 mä olen kanssa sitä mieltä, että toi juttu on aivan loppuun kulunut, koska kaikki jotka ovat joskus häissä olleet ovat varmasti kuulleet sen ainakin kerran tai kaksi, eikä tuo toimi kun ensimmäistä kertaa kuultuna. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sadetuuli Kirjoitettu December 29, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu December 29, 2002 Mäkin sanoin kaasolle, että ei sitten missään nimessä tota, sillä sulhon pari virolaista työkaveria tulevat häihimme. Ja kun tosiaan juttu on pelkkää siansaksaa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arde Kirjoitettu December 29, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu December 29, 2002 Myös minä sanoin kaasoille, että melkein mitä vaan saavat häihin keksiä, mutta tätä en kestä. Siskon häissä juttu luettiin ja väki lähinnä naureskeli turhautuneena. Satakertaa kuultu meidänkin suvun häissä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest iiris79 Kirjoitettu December 29, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu December 29, 2002 Minäkään en tykkää tästä, koska se mielestäni halventaa viron kieltä... :-/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pupu-PP Kirjoitettu December 30, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2002 Tämä oli yksi niistä jutuista jotka ehdottomasti kielisin omiin häihini tuomasta..nimim. kolmannella kerralla todella vaivautunut Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sisi Kirjoitettu December 31, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu December 31, 2002 Minunkin mielestä toi juttu on niin puhkikulunut ja aivan pöljä. Kyllähän se vähän nauratti silloin, kun sen ekan kerran häissä joskus monia vuosia sitten kuuli, mutta ei todellakaan enää. Sulholleni heti sen jälkeen ilmoitin, että missään nimessä sitä ei meidän häissä esitetä, ja jos joku edes yrittää, niin ei hyvä heilu! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
silmu Kirjoitettu January 2, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu January 2, 2003 Joo, EI TÄTÄ MEILLE! Tai tämä morsian lähtee nostelemaan!!!!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vattu Kirjoitettu October 10, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 10, 2004 Mäkin oon kuullu tuon niin tuhannen monta kertaa, ei enää.. kielsin ehdottomasti kaasoja, että meidän häissä ei sitten tuota pidetä! Jostain ketjusta löytämäni huiskutusleikki oli kyllä kiva, siitä oon vähän vihjaillu ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tähdikki Kirjoitettu March 22, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 22, 2005 Meidän häihin sattuu tulemaan pariinkerinsuomalaista joiden äidinkieli on viro..joten ei ehkä meille.. ;DVoisin ehkä pyytää jotain heistä pitämään OIKEAN vironkielisen puheen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasta Kirjoitettu March 22, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 22, 2005 Missähän puskassa minä olen kasvanut kun minusta toi oli hauska ;D JOskin taisin nyt lukea ensimmäistä kertaa.. pitänee näyttää sulholle ja kysyä mitä mieltä on asiasta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naksukka Kirjoitettu March 22, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 22, 2005 dasta: Tuo juttu tosiaan ei ole oikeasti viroksi. Jossain täällä palstalla joku kertoi vastaavantyylisen jutun, mutta oikeasti viroksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiuhtis Kirjoitettu March 22, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 22, 2005 Mun siskon häissä meidän vanhemmat luki tän, sillon oli ihan hauska, mut täytyy sanoa et ihmettelin kun mun serkku halusi tämän omiin häihinsä, joissa siis puolet häävieraista oli tän jo kuullu... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsa Kirjoitettu April 4, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 4, 2005 Hihii!Ekaa kertaa tämän näin vaikka monissa häissä olenkin ollut. Voisin oikoluettaa tämän viroa osaavalla ystävälläni, ja harkita sitten...tuskin tätä kannattaa ottaa mukaan ohjelmaan jos se kaikille muille on näin tuttu juttu... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts