Guest maria21 Kirjoitettu March 29, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 29, 2005 onkos se niin, että kun on toisen kerran leikattu eli kun koko pala on irti niin sitten vasta polkaistaan ??? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naksukka Kirjoitettu March 30, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 30, 2005 Mä olen ymmärtänyt, että polkaistaan silloin, kun kakkulapio ensimmäisen kerran osuu pohjaan, eli heti ekan leikkauksen/viillon jälkeen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trinity79 Kirjoitettu March 30, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 30, 2005 Naksukan kanssa samaa mieltä.Meidän häissä kyseistä juttua ei tehdä, koska olemme molemmat niin kilpailuhenkisiä että kakku varmasti kaatuu tai jotain kun yritämme olla se joka polkaisee ensin.Niin, ja eihän kukaan kysynytkään sitä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Celine24 Kirjoitettu April 10, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 10, 2005 Samaa mieltä olen Naksukan ja Trinity79:n kanssa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsa Kirjoitettu April 14, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 14, 2005 Etnologian pääsykoekirjassa sanottiin hääperinteiden kohdalla, että kun kakkulapio osuu lautaseen niin astutaan askel taaksepäin, ja kumpi ennemmin astuu saa vallan talossa. Se on varmaan sitten pikkuhiljaa muuttunut polkaisuksi, jotta kuulee kunnon äänen eikä tule kiistaa kumpi voitti! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pandajanina Kirjoitettu April 28, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 28, 2005 tämä onkin hyvä tietää. ...voiskohan sulhaselle huijata, että vasta sitten toisen leikkauksen kohdalla polkaistaa... :P Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts