^Emmiih^ Kirjoitettu May 5, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 5, 2005 Haluaisin lukea sulhaselle jonkun runon häissä. Olen jo pidemmän aikaa yrittänyt etsiä sopivaa, mutta ei ole löytynyt. Laittakaa siis tänne, jos tiedätte jotain sopivaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laurencia Kirjoitettu May 9, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 9, 2005 Kuinkas on sen Kaskisen runon laita? : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ammiina Kirjoitettu May 13, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 13, 2005 Sinun ei tarvitse kertoa minulle kuinka suuresti minua rakastat, jos vain jaksat hidastaa askeltasi omiini sopiviksi, kun aika tekee minusta hitaan ja vanhan. Sinun ei tarvitse myöskään kertoa, että olen sydämesi valittu, jos vielä vuosienkin jälkeen silmilläsi jaksat väkijoukosta etsiä minun silmäni, ja jäädä niihin kiinni. Jos vain jaksat ymmärtää minua silloin, kun en itsekään itseäni ymmärrä, ja pysyä samassa huoneessa kanssani silloin, kun itse itsellenikin olen sietämätön, en koskaan vaadi sinua todistamaan rakkauttasi minuun. Sinun ei tarvitse kertoa minulle, kuinka suuresti minua rakastat, mutta kerro Rakkaani silti. Kerro usein, jotta rakkauden kipeä korvani kuulisi sen, mitä vapiseva sydämeni jo tietää. Lips SealedLöydetty tanskalaisen linnan entisöinnin yhteydessä sakastin seinätiilten välistä - muurattu 1642. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts