Guest wee Kirjoitettu September 3, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 3, 2005 Tilanne: Olet sinkku (jos et ole, niin kuvittele ) ja vieraana häissä, joissa heitetään kimppu. Morsian eli tuore rouva on kuitenkin nyt toista kertaa mennyt naimisiin... vaikuttaako se siihen, menetkö tavoittelemaan kimppua eli katsotko kerran eronneen morsion kimpun tuovan esim. huonoa onnea? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lady_Myria Kirjoitettu September 3, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 3, 2005 No kyllä kelpais. Ei kait sillä nyt väliä, kuka sen heittää. Samoin kuin jos jään ilman kimppua "tavallisessa tilanteessa", niin en usko, etten ikinä pääse naimisiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Julia. Kirjoitettu September 3, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 3, 2005 En usko ensimmäistä kertaa naivan morsiamen kimpun tuovan onnea, enkä eronneen morsiamen kimpun tuovan epäonnea. Kyseessähän on vain ohjelmanumero ja kyllä mulle aina kukat kelpaa. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest henskuliini Kirjoitettu September 5, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 5, 2005 toki kelpaa ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naksukka Kirjoitettu September 11, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 11, 2005 Kelpaa kelpaa Ainii, paitsi että naimisissa ollessahan sitä kimppua ei saa rynniä hakemaan. ;D Kelpaisi siis, jos minä kelpaisin yrittäjien joukkoon. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eepinen Kirjoitettu September 12, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 12, 2005 Totta mooses kelpais! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cordelia Kirjoitettu September 19, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 19, 2005 Mä oon aina luullut että se, joka saa kimpun kiinni menee (häävieraista) seuraavksi naimisiin. (Eli siis ettei sillä ole minkään onnen tuomisen kanssa mitään tekemistä, vai tarkoitetaanko onella sitä että pääsee naimisiin ;D). Eli ei siis morsiamen aiemmat liitot haittais yhtään. Eikä kyllä muutenkaan! Ja kukkia otan aina vastaan! Jee! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
uupunut Kirjoitettu September 20, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 20, 2005 Kyllä kelpaa ! en ole koskaan moista asiaa ajatellutkaan. Olimme muutamia vuosia sitten eronneen ystäni häissä (sulhokin oli eronnut) ja siinä menin muiden mukana kimppua yrittämään mutta kuten aina ennenkin en sitä saanut. Mieheni sai sukkanauhan. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Energy Kirjoitettu September 26, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 26, 2005 Kyllä kelpaisi. Mulla on ollut samanlainen käsitys kuin Cordelialla eli kimpun saaja menee seuraavana naimisiin. Onnen kanssa en oo ajatellut kimpulla olevan mitään tekemistä, jollei naimisiin pääseminen sitten vaadi sitä onnea ;D. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ei Kirjoitettu September 30, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 30, 2005 Varmaan piiloutuisin vessaan tuon ohjelmanumeron ajaksi, oli morsian sitten nainut kerran tai kymmenen kertaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sydän-nalle Kirjoitettu September 30, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 30, 2005 Kelpaisi kimppu mullekin, ei se morsiamen aikaisempi ero vaikuttaisi mitenkään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Maria- Kirjoitettu October 3, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 3, 2005 Kyllä kelpaisi... miksi ei kelpais??! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pampam Kirjoitettu October 5, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 5, 2005 Kyllä se kelpais. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronjatar Kirjoitettu October 5, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 5, 2005 Kyllä kelpaisi kimppu minullekin. En ole koskaan kuullutkaan, että eronneen morsiamen kimppu toisi epäonnea tms. Kaksi kertaa olen kimpun häissä napannut, ja nyt viimein on omatkin häät suunnitteilla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest enkula Kirjoitettu October 16, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 16, 2005 Kukat kelpaa aina... tosin koskaan en oo mennyt mukaan tuohon ohjelmanumeroon. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jepulis78 Kirjoitettu October 21, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 21, 2005 Sillä kimpun saamisella tuskin lienee kovinkaan suurta merkitystä siihen pääseekö naimisiin vai ei.. Minä ainakin avioidun ensi kesänä vaikken yhtään kimppua olekaan saanut kiinni : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samikki Kirjoitettu January 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 4, 2006 Kyllä kelpaisi! En ole kimpunheiton suhteen erityisen taikauskoinen, joten osallistun kimpun tavoitteluun lähinnä kauniiden kukkien vuoksi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hienostolainen Kirjoitettu January 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 4, 2006 Ikinä en ole kimppua tavoitellut (ja tästä on eräiltä tullut palautetta), en siis varmaan tässäkään tapauksessa menisi ohjelmanumeroon mukaan. Omissa häissäni en aio kimppua heittää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ingenjoor Kirjoitettu January 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 4, 2006 Miksi ei kelpaisi? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fungus Kirjoitettu January 22, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2006 Toki kelpaisi! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MMH Kirjoitettu January 25, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2006 kelpais. oon ollut 4 kertaa häissä ja oon saanut kopatuksi kimpun kolmesti ja päätin että jos kolmas tulee meen naimisiin olin kuitenkin seurustellut jo 9v ja kaksi lasta tämän miehen kanssa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
keijutiira Kirjoitettu January 26, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 26, 2006 Sinänsä mulle ei olisi väliä sillä, millaisen morsiamen kimppu olisi kyseessä, mutta kun periaatteessa en (naimattomana) muutenkaan kimpuntavoitteluun osallistunut, niin jäisi multa varmaan tuokin väliin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
juuliaj Kirjoitettu May 17, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 17, 2006 Minäkin luultavimmin piileskelisin jossain tuon ohjelmanumeron ajan, sillä taistelu heittokimpusta ei houkuttele ;DEnnemmin jään hieman sivummalle ja näytän tympeältä ja tylsältä. : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carolie Kirjoitettu May 26, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 26, 2006 Ei kiitos! En huolisi.En usko että minkäänlainen kimppu tuo kenellekään onnea tai epäonnea. Minusta vaan on noin yleisesti (siis liittyen muuhunkin kuin kimppuun) aika omituista jos ihminen, joka on kerran jo rikkonut Jumalan edessä tekemänsä lupauksen, pitää toiset pidemmän kaavan kautta menevät häät. Se vaan tuntuu niiiin valheelliselta. Voi mennä uudestaan naimisiin, mutta pitäisi edes vähän matalampaa profiilia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
flaming Kirjoitettu May 27, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 27, 2006 kelpaa kelpaa ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts