etoiledunord Kirjoitettu February 6, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2015 Yksi hauska lunastustehtävä morsiamen ryöstössä oli kun kaverin häissä sulhaselle esitettiin kymmenen eri muotokuvaa hänestä itsestään ja hänen piti löytää morsiamen maalaama muotokuva. Muotokuvat oli tehty morsiamen polttareissa - jokainen polttareihin osallistuja oli maalannut yhden muotokuvan sulhasesta. Oli hauskaa katsoa miten sulhanen karsi muotokuvat yksitellen ja yleisö yritti huudella vinkkejä. Tämä leikki sopii myös ujolle sulhaselle. Sulhasen ryöstössä hauska idea oli laittaa morsian kaikkien sinkkumiesten muodostaman ringin keskelle ja morsiamen piti ensin näyttää tanssitaitojaan ja sen jälkeen huudella sulhasta niin kovaa että sulhanen kuuli sinne mihin hänet oli ryöstetty. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
RiikkaN Kirjoitettu July 26, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu July 26, 2015 Mä olen miettinyt, että meidän häissä sulhanen ryöstettäisi. Lunnastehtäväksi tulisi mulle tanssiesitys, joka kuitenkin olisi joku valmiiksi harjoiteltu juttu, mutta vedettäisiin kuin en asiasta mitään etukäteen tietäisi.Eli että mä tyyliin pohtisin ja valitsisin jonkun kappaleen, ja aloittaisin tanssin. Kaaso kattoisi vieressä mitä mä teen, ja liittyisikin tanssiin mukaan (olisi opetellut jo valmiiksi). Ja pikkuhiljaa muutama muukin mun kaveri/sisarus tulisi tanssiporukkaan mukaan.Tää ois yllätys sulhaselle ja muille vieraille. Haluaisin jonkun yllätystanssijutun mukaan ja musta se ois hauska yhdistää sulhasen ryöstöön, muuten voisi olla outoa et mulla ois tanssi jonkun muun kuin sulhasen kanssa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts