Pikkuinen_2 Kirjoitettu February 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2007 Onko kenelläkään muistissa kivaa puhetta millä esim bestman voi ilmoittaa vieraille että juomahanat on aukaistu? Olen lukenut sen joskus ja nyt se on hukassa. Meni jotenkin näin ett isäntä ei kehdannu sanoa papin kuullen että on väkevämpää tarjolla ja siksi kertoi aina jollekin vieraalle ett hänelle on puhelu esim takahuoneessa. Lopuksi bestman sit sanoisi että kaikille vieraille olisi nyt puhelu ulkoteltassa...Noin se suunnilleen meni. Olen vaan niin huono itse kaksimään tuota tekstiä sujuvaksi... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pikkuinen_2 Kirjoitettu February 13, 2007 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu February 13, 2007 Eikö kenenkään silmiin ole osunut? Ei voi olla totta... :'( Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AnuTar Kirjoitettu February 14, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2007 Multa löytyi tällainen. Tarkoititkohan tätä?Seremoniamestari pyytää puheenvuoroa ja sanoo: "Oli suuret maalaishäät entiseen hyvään aikaan. Isäntä halusi tarjota sulhasena olevan poikansa kunniaksi ryypyt kylän miehille. Hän arasteli kuitenkin rovastia, eikä tiennyt miten asiansa esittelisi. Aikansa mietittyään hän keksi ratkaisun ja meni kuuluttamaan hääsaliin: Tuolla olis tuvan puolella puhelu kaikille muille miehille paitsi rovastille! Nyt olisi puhelu tuolla ruokapöydässä kaikille häävieraille, olkaa hyvä!" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pikkuinen_2 Kirjoitettu February 14, 2007 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2007 AnuTar!Kiitoksia kovasti! ;D Tätä minä kutakuinkin etsin!Hieno homma, nyt on tämäkin asia pois mieltä vaivaamasta. Voin keskittyä seuraaviin epäkohtiin Kyllä on ihanaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AnuTar Kirjoitettu February 14, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2007 Pikkuinen_2 Ole hyvä vaan. Hienoa jos olin avuksi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrsB Kirjoitettu March 7, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 7, 2007 Kiva idea. hmm....tata kaytetaan varmasti meidan haissa.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts