Lumi85 Kirjoitettu April 13, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 13, 2008 Mulla oli ruusuista tehty kimppu (erikseen siis, omani halusin säästää) ja heitin sen ilmaan niin, että kimppu aukesi ja kaikki naiset saivat ruusun. Kerroin, että ruusulla haluan lähettää heille onnea ja saavat itse kukin päättää koska menevät naimisiin, jos niin meinaavat.Ekstemporee -idea oli miehen kaivaa villasukka mun helmoista. Sitä tosin oli havittelemassa enää kaksi miestä. Kuitenkin. Hauskaa oli. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_tara_* Kirjoitettu May 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 14, 2008 Yksissä häissä löytyi hameen alta varoituskolmio ennen sukkanauhaa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gaagamel Kirjoitettu June 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2008 Olen tänä kesänä kaasona ja sulhanen työskentelee rengasliikkeessä.Ideana oli endin laittaa sukkanauhaan pieni kaulin, kuin asekotelossa, että mies tietää kuka määrää.. mutta idea miehen työpaikan kautta oli, renkaan sisäkumista leikattu ''nauha'' jolla kaulin solmitaan reiteen. Miehen sitten kuuluu ottaa se hampaillaa irti.. ei kuulemma maistu hyvälle. Kun ne on saatu irti morsian kuulutta kenellä on valta ja heiluttelee kaulinta.. sitten otta kumiremmin talteen ja sanoo sulhaselle (muka niin ettei kukaankuule) että tätä rakas käytetään sitten hääyönä ;-) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissPyjama Kirjoitettu June 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 28, 2008 Miulla ois sairaalasta pöhnityt pöksyt, siis ne alushousut. Vieläpä vaaleanpunaiset.Meneeköhän se yli? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emäntä Kirjoitettu June 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 29, 2008 Meille on tulossa suurimmat mahdolliset vaaleanpunaiset mummokalsarit, jotka äiti hommas työpaikkansa kautta ja villasukka (oikeen kunnon pitkävartinen saapas sukka kokoa 45 )ennen sukkanauhaa....nyt kyllä houkuttais lisätä joukkoon tuo varoituskolmio, kun on niin hauska Oishan se sinälläänki hauska, ku kaikki kumminkin odottaa et kolmannella se sukkanauha tulee, mut tuliskii vasta neljäntenä.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tahdon-08 Kirjoitettu July 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 2, 2008 Mahtava idea!!Täytyy ehdottaa sulhaselle...Olis yllätys kaikille vieraille=)Meiltä vois löytyy vaikka jalkapallo, vasara.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
m.a.n.z.i.c.c.a Kirjoitettu July 4, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 4, 2008 Meil tulee hameen alta esiin ennen sukkanauhaa pikkunen kaulin ja koiran talutushihna Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vilukissa Kirjoitettu July 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 9, 2008 Meillä tulee myös enne sukkanauhaa vanhat mummokalsarit. Semmoset vaaleankeltaiset jossa on valmiina takapuolessa muutama reikä. Toinen kaasoista löysi ne kirpputorilta.Siinä on jotakin hupia häävieräille. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nocturna Kirjoitettu July 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 25, 2008 Jos minun suku tulee niin luulen että osa paheksuu, mutta tuskinpa me siitä välitetään koska me halutaan nimenomaan meidän näköiset häät. Meidän häissä on kuitenkin niin monta paheksuttavaa elementtiä (ei mitään selkeitä kaksimielisyyksiä kuitenkaan koska ne on niin loppuun kuluneita). Jos pitää olla niin tiukkapipoinen että paheksuu ja saa minun puolestani olla tulematta. Toisaalta minusta nuo varoituskolmiot ym. menee ehkä vähän yli. Ketjun aloittaneen mainitsemat villahousut olisi aivan loistava idea Ja jos olen tulloin raskaana niin vauvanukke voisi olla hauska vetää hameen alta - vaikka onkin yltiömautonta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_morsio_* Kirjoitettu July 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 25, 2008 Ensimmäisen kerran näin tämän numeron tehtynä niin ettei morsiamella ollut hajuakaan moisesta, vaan tosiaan morsmaikku oli aidosti hämillään ja puoliksi kauhuissaan kun hameen alta tulivatkin rumat, virttyneet puuterinväriset alushousut jotka oikeasti olisivat koonkin puolesta sopineet morsmaikulle. Hääväki räjähti nauruun ja varsinkin sulhon polttariporukka oli tikahtua, yllätys oli niin totaalinen kaikille paitsi polttareissa tempun suunnitelleelle porukalle - housut siis olivat sulhasen taskussa.Toisella kerralla oli "kielletty ajosuunta"-merkki pahvista tehtynä, jonka sulho heitti piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkälle juhlatalon pihan perälle osoitukseksi että ei ole kielletty enää.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
texas Kirjoitettu July 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2008 Meidän häissä morsiamen hameen alta löytyi ensin XXL-kokoiset kukalliset alkkarit. Toisena löytyi pieni minttuviinapullo ja viimeisenä sukkanauha. Kaikki tavarat meni heittoon. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maijamehilainen Kirjoitettu August 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 19, 2008 Eräissä häissä naimattomat naiset kokoontuivat rinkiin morsiamen ympärille. Samalla naimisissa olevat tekivät valmiiksi toisen piirin lähistölle. Ensin pyörittiin ja morsian antoi sokkona morsiuskimppunsa. Tämän jälkeen naimattomat tanssivat kukin vuorollaan pienen hetken valssia morsiamen kanssa piirin keskellä muiden pyöriessä ympärillä. Viimeiseksi tanssi kaaso (naimaton) ja hän tanssitti morsiamen naineiden naisten piiriin ja luovutti morsiamen äidille tanssitettavaksi. Sitten tanssivat naimisissa olevat vastaavasti...Toimii ainakin pienehköissä häissä mukavasti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kinda Kirjoitettu August 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 25, 2008 Mitäs jos sulho hameen alla parkaisisi isoon äänen ja näyttäisi sitten kättään missä on hiirenloukku? ;DTää oli ehkä erikoisin kuulemani idea tähän mennessä Yks mikä itselle tuli mieleen olisi kännykkä, jonka morsian on kiinnittänyt reiteensä sukkanauhalla kun ei ole taskuja joihin sen tunkea.... Ja toinen, että entä jos niitä sukkanauhoja vaan tulee ja tulee sieltä hameen alta?Noh, en tiedä toteutetaanko meidän häissä tuota koko sukkanauhan heitto-operaatiota, kun sulhasella tuskin riittää siihen pokka Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naukkis Kirjoitettu August 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 26, 2008 Entäs jos hameen alta löytyisi ensin taskulamppu? Hieman hämärässä voisi sitten vieraatkin seurata "etsintää". Ei valo varmaan liian hyvin läpi näy monikerroksisen puvun alta? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmam Kirjoitettu August 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 27, 2008 Meidän häissä ei heiteteä mitään. Itse en ainakaan tykkää yhtään olla kiinniottamassa kimppua. Ei huvita korkokengät jalassa juosta tai hyppiä sen perään, varsinkaan kun naimisiin meno ei siitä kimpusta/ sukkanauhasta ole oikeasti kiinni.. Toki jokainen tekee kuten itse parhaaksi katsoo, itse en vain vieraana pidä tästä leikistä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Curry Kirjoitettu September 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 17, 2008 Mistä olette ostaneet niitä mummonkalsareita? Jostain syystä ei ole tullut shoppailureissuilla vastaan... XS-koon pitsistringit olisi muuten hyvät, mutta voivat vieraiden silmissä erehdyttävästi näyttää sukkanauhalta. 2 dl muovinen viinapullo olisi hyvä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aune86 Kirjoitettu October 20, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 20, 2008 ja mistä löytäisi sellaisen Lara Croft -tyyppisen reisikotelon aseelle? Naamiaiskaupasta en löytänyt reisikoteloa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marika-80 Kirjoitettu October 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 22, 2008 Meillä hameen alta löytyi XXXXL koon mummokalsarit ennen sukkanauhaa ja sai oikeesti porukan niin hulvattomaan nauruun,että en kadu hetkeäkään että sellaiset hameen alle piilotettiin xDIte ostin ne muistaakseni Vapaa Valinnasta eli ainakin Tokmannilla varmasti on samanlaisia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrsB Kirjoitettu October 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 22, 2008 Meilla loytyi kasiraudat jotka sulhanen ojensi "eniten tarvitsevalle", tassa tapauksessa bestmanille. Ja lopulta ilmaan lensi sukkanauha.Alunperin oli tarkoitus pistaa sulhasen yllatykseksi kumikana ja kondomeja..mutta loppukiireissa jai hankkimatta. Sulhanen ei tiennyt kasiraudoistakaan mitaan..ja ilme oli sen mukainen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrinsessaFiona Kirjoitettu January 18, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2009 Mikä juttu tuo kumikana on? Mulla on mennyt ihan ohi se... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muhku_ Kirjoitettu January 18, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2009 tää ketju täytyykin näyttää kaasolle, jos vaikka otettais joku näistä ideoista käyttöön luulen kyllä että vierailta löytyy sen verran huumoria että nauru raikaa, sitäpaitsi missään meidän suvun häissä ei ole tätä ideaa käytetty! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saphire Kirjoitettu January 18, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2009 Aivan huippu idea, naurettiin täällä vedet silmissä molemmat kun mietittiin mitä sieltä hameen alta vois meidän häissä loytyä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hynis Kirjoitettu January 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 20, 2009 (muokattu) * Muokattu: April 6, 2016, käyttäjä: Hynis Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonnah Kirjoitettu January 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2009 Nää on kyllä niin hauskoja ideoita! Naurattaa ihan ääneen kun kuvittelee tilanteen että hameen alta rupeaa lentelemään yhtä sun toista Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SininenHetki Kirjoitettu February 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2009 (muokattu) Meillä hameen alta löytyi XXXXL koon mummokalsarit ennen sukkanauhaa ja sai oikeesti porukan niin hulvattomaan nauruun,että en kadu hetkeäkään että sellaiset hameen alle piilotettiin xDIte ostin ne muistaakseni Vapaa Valinnasta eli ainakin Tokmannilla varmasti on samanlaisia Tämmönen toimis meilläkin varmasti. En jaksanut lukea koko ketjua läpi, joten en tiedä, onko tätä mainittu. Hameen alta vois paljastua kaulin. Sulhanen siihen sitten jotain, että aina mukana. Tää toimis varmaan meillä, kun oon niin voimakastahtonen emäntä Muokattu: February 10, 2009, käyttäjä: SininenHetki Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts