makaki Kirjoitettu May 11, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 11, 2005 Ei ole ;D. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sydän Pussi Kirjoitettu May 14, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 14, 2005 Yhdyn edelliseen. Ei ole. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Niina O. Kirjoitettu May 15, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 15, 2005 Kyllä niitä hauskoje leikkejäkin varmasti on (joitain on tässäkin ketjussa ollut). Olen vaan todella onnellinen, että tuostakaan asiasta ei minun tarvitse huolehtia (olen nakittanut kaasoille myös tämän leikkien keksimisen ja vetämisen).Jos tuntuu siltä, että juhla "jämähtää" niin niitä leikkejä voi olla ohan kiva olla, mutta ei se mitenkään pakollista ole. Minä olen kuitenkin sen verran lapsellinen, että tykkään leikeistä, kunhan ei tarvitse nolata ketään . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pikkuviikari Kirjoitettu May 16, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 16, 2005 Meillä oli lakanan viikkaamista sokkona ja tuttu juttu, leikkeihin meni yhteensä aikaa ehkä 20 min ja tuntui että ohjelmaa oli just sopivasti. Tuttu jutussa (vaikka se miten kulunut olisikin) juju on siinä että kysymykset on sopivasti aseteltu että saadaan yleisölle hupia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ellimi Kirjoitettu May 17, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 17, 2005 Kysymykseen: eipä taida. Ainakaan vielä ole kohdalle sattunut. Mietityttää kuitenkin, että jos jostain syystä tulee tyhjä (liian pitkä) hetki syömisen ja bändin väliin, pitäisikö jotain olla varalla. Ja mitä se sitten olisi.. :-/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Celine24 Kirjoitettu May 23, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 23, 2005 Minusta toimivia leikkejä on olemassa mikäli leikin vetäjä osaa hommansa eli ottaa sekä juhlaparin että vieraat huomioon. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tiia(Guest) Kirjoitettu July 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 15, 2007 Meille olivat kaasot ja bestmanit tehneet kivan leikin, jossa oli kaksi kaulinta ja minun kaulimeen laittoivat nimet naispuoliset vieraat ja vastaavasti miehen kaulimeen miespuoliset. Kaikilla oli hauskaa ja naurua riitti koko leikin ajan. Bändi soitti sopivaa musiikkia taustalla ja musiikin tahti kiihtyi sitä mukaa kun loppu läheistyi. Oli siinä naurussa pitelemistä, kun sulhasen pelikaveri ja minun vanha hoitotätini kilpailivat siitä, kumpi saa kaulimen ensin meille. Ja näpsä hoitotätini voitti Heh Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peppi Pitkätossu Kirjoitettu July 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2007 Ei ole. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hani80 Kirjoitettu July 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2007 Riippuu leikistä. Meillä oli siskojeni järjestämänä pari ohjelmanumeroa, joista yksi oli lähinnä lapislle tarkoitettu ja niistä pidin itsekin (olin siis antanut niille siunaukseni ), mutta muut vieraat järjesti ex tempore- leikkejä, joissa meidän oli oltava pääosassa ja enpä hirveesti tykänny. En ole sen tyylinen ihminen joka innostuu tuttu jutusta kaksimielisine kysymyksineen. > Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anna-Elina Kirjoitettu July 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2007 muut vieraat järjesti ex tempore- leikkejä, joissa meidän oli oltava pääosassa ja enpä hirveesti tykänny. En ole sen tyylinen ihminen joka innostuu tuttu jutusta kaksimielisine kysymyksineen. >Vaikka häät ovatkin vain häät, niin luulisi ihmisillä olevan sen verran älliä päässä, etteivät järjestäisi toisten tärkeänä päivänä tämän kaltaisia ylläreitä. Toimivia hääleikkejä, jos sellaisia on, voisivat ehkä olla aivan uudet leikit, sillä lähes kaikkien leikkien vikana on se, että ne on nähty lukemattoman monta kertaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ElsuV Kirjoitettu July 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 18, 2007 meille ei alunperin pitänyt tulla yhtään leikkejä ja pelejä, sillä sulho ei viihdy huomion keskipisteenä.. parhaimpia kisailuja olen löytänyt Tuomo Järvisen KISAILUKIRJAsta ja Satu Aallon SUURI SEURA LEIKKI KIRJAsta.. niissä olevat pelit ja leikit sopivat mihin tahansa juhlaan/illanviettoon ja koin itse että siellä oli mukavampia vaihtoehtoja kuin nuo perus hääleikit joissa morsian ja sulhanen joutuvat kaiken huomion keskipisteeksi koko juhlan ajaksi.. makunsa kullakin, mutta aiomme sulhon kanssa valita hieman kilpailumaisia ohjelmanumeroja joihin saa vieraat palkintojen houkuttelemana mukaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marikos Kirjoitettu July 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 24, 2007 Itse olin jossain vaiheessa myös sitä mieltä, että meidän häissä ei leikitä yhtään mitään, koska hääleikit on niin typeriä, mutta nyt kun on ollut niin monissa häissä vieraana, niin on niitä hyviäkin ohjelmanumeroita ollut. Itseasiassa tosi mukavaa ja tunnelmaa kohottavaa jos on jotain ohjelmaa, missä pääsee vähän nauramaan Ei tämä elämä katsokaas aina ole niin vakavaa ja häät on iloinen juhla. Enemmän häävieraana olen kärsinyt sellaisissa häissä missä joutuu itse viihdyttämään itseään eikä iloisia ääniä (naurua) kuulu mistään.Toki jokainen juhlii tavallaan ja osa hääleikeistä on TODELLA kuluneita, mutta hääparin näköiseksi muokkaamalla kuluneitakin juttuja saa uudistettua. Esim. viimeisimmissä häissä hääpari sai Tuttu Juttu leikissä jokaisesta oikeasta vastauksesta purkillisen hernekeittoa ja leikin jälkeen niitä purkkeja oli iso korillinen. Tosin leikin loputtua selvisi, että sulhanen ei voi sietää hernekeittoa ja siitäkin saatiin vierasjoukossa naurut aikaiseksi. Iloisen ilmapiirin saa siis aikaan pienistäkin jutuista Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MelRose2005 Kirjoitettu July 26, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 26, 2007 Mun täytyy korjata tuo häävalssileikki, jota Prinsessa-Pioni tuolla kuvasi.Kaaso siis ilmoittaa että morsian on sen verran nipo ettei suostu kenen tahansa tanssitettavaksi, näinkin tärkeään paikkaan kun häävalssiin, hän kuulemma haluaa löytää paikan parhaan tanssijan. Parasta tanssijaa siis lähdetään etsimään sillä perusteella kenellä on paljosta tanssimisesta sukat kuluneet puhki. Kaaso tarkastaa sulhasen oikean jalan sukan ja haa sieltä löytyy reikä, sitten on vuorossa morsiamen isä -> ei reikää, bestman, jolta löytyykin isompi reikä kuin sulhaselta KÄÄK kuinka tässä näin kävi, myös muita miesvieraita voi ottaa tarkastettaviksi. No bestman siirtyy morsiamen viereen, jollain sulhanen sanoo että voisiko häneltä tarkastaa myös vasemman jalan sukan, kun hän on tällainen vasenjalkainen tanssija. Kaaso sitten myöntyy ja sulhasen vasen sukka tarkastetaan ja sieltä onkin koko terä "kulunut" puhki. Huh huh miehet menevät vaihtamaan ehjät sukat ja häävalssi voi alkaa.Meillä tämä leikki nauratti hääväkeä, itse en sitä silloin niin huomannut mutta jälkeenpäin näkyi valokuvista ja moni kehui, joku vielä kysyi että mistä kaaso tiesi että isälläni oli ehjät sukat. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest onnellinen Kirjoitettu May 8, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 8, 2012 Erilaisista kilpailuista saa vaikka mitä variaatioita. Ensinnäkin vastakkain voi kilpailla ainakin sulhanen ja morsian, polttariporukat, sulhasen ja morsiamen suku, anopit ja appiukot, kaaso ja bestman... Kilpailulajea voi sitten keksiä vaikka minkälaisia erilaisia! Tietovisaa, jonkun taideteoksen tekeminen esim. legoista, piirtäminen (vaikka silmät sidottuna), miksei hurjimmille vaikka juomakilpailu, nopeuskilpailu ilmapallojen puhaltamisesta tai ihan mistä vaan, jonkun pikkuesineen tarkkuusheittoa jne. On tsiljoona miljoonaa erilaista juttua, joiden avulla voi järjestää pienen leikkimielisen kisailun. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marikaisa Kirjoitettu July 14, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 14, 2012 EI ole! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
07072012 Kirjoitettu August 20, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 20, 2012 Todellakin on! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruska* Kirjoitettu August 27, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 27, 2012 Mä toivon, että tuleva ohjelma/leikki omissa häissämme on toimiva.Meillä vieraat hoitavat viihdyttämisen omalla tahdillaan, mutta ohjelma ei vaadi kenenkään sitoutumista, keskittymistä tai seuraamista, ja ohjelman pystyy toteuttamaan missä vaiheessa juhlaa tahansa. Palkintojen avulla pyrimme houkuttelemaan ihmiset liikkeelle ja suorittamaan heille annettuja erikoistehtäviä Toinen ohjelmanumero ei myöskään vaadi hirvittävästi vieralta panostusta, mutta jos mielii palkinnoille, on oltava erityisen nopea! Kyseessä siis aarteenetsintä/tietovisa/makutesti, jonka voi voittaa tiedolla, taidolla, ja nopeudella.Kerron kokemuksiani ehkäpä tämän viikon jälkeen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts