Jump to content
Naimisiin.info

Kaaso ei halua järjestää mitään leikkejä:(


Melanie

Recommended Posts

Hmmm.

Tuohon kaipaisi vähän tarkempaa tietoa siitä, mistä on kyse.

Eikö hän halua SUUNNITELLA leikkejä häihin, eli ei tiedä hyviä leikkejä eikä ole leikkimielinen

vai

Eikö hän halua VETÄÄ leikkejä hääpaikalla, eli pelkää esiintymistä ja luulee nolaavansa itsensä?

vai

Kokeeko hän olevansa täysTYÖLLISTETTY muissa suunnitteluissa ja askarteluissa tai ehkä jopa "omassa elämässään"?

Ehkä voisit kuitenkin löytää jonkun, joka voisi auttaa. Mitenkäs bestman tai seremoniamestari? Sellainenkin ystävä, jolla ei ole varsinaista suurta roolia häissä, voisi innostua miettimään tai keräämään leikki-ideoita, joista voisitte yhdessä valita parhaat. Ja kun nyt jo olet täällä, niin hääleikkikeskusteluista löytyy varmasti ideoita.

Ja häissä ei ole pakko olla leikkejä. Pääasiana voi olla myös hyvä ruoka ja juoma ja tanssi, ja ihmiset viihtyvät erinomaisesti. Yhdet parhaista häistä joissa olen ollut eivät sisältäneet yhtään leikkiä. Häävieraat kuvattiin juhlapaikalle tullessa, he saivat kirjoittaa terveiset vieraskirjaan ja jossain vaiheessa oli lupa pitää puheita tai vaihtoehtoisesti kirjoittaa terveiset tai elämänohjeet kirjeeseen, joka löytyi jokaisen penkin alta. Bänsi soitti ja ihmiset tanssivat, oli mukava tavata tuttuja, joita ei ollut aikoihin nähnyt.

Link to comment
Share on other sites

Kaaso sanoi ettei halu vetää leikkejä..

Mä pystyisin itsekin keksiä sopivat leikit, mutta kuka tulee vetäjänä?  :-?

Bestman on ulkomaalainen (niinkuin sulhanenkin ja suurin osa vieraita) ja tuskin pystyy tässä paljon auttamaan..

Suosittelisin kanssa seremoniamestaria... ketään ei voi pakottaa vetämään leikkejä jos ei ole esiintyjä tyyppiä. Ei siitä kaasollekaan varmaan hyvä mieli tule..

Seremoniamestarina voi toimia joku sukulainen tai kaveri joka sitten tuntee olonsa kotoisaksi esiintyessään.

Link to comment
Share on other sites

Guest mörkö(Guest)

Kuka tahansa muukin vieraista voi vetää leikkejä. Pyydä jotain ystävääsi tai sisartasi. Kaaso ei varmasti suutu siitä.

Sitä paitsi leikkejä ei kannata olla monta. Maksimissaan 2 kpl!! Sekin on kyllä jo ehkä liikaa. Omissa häissämme ei ollut yhtään leikkejä ja häät oli aivan huippumukavat. Kaikki viihtyivät, eikä kenenkään tarvinnut tuntea myötähäpeää kaason tai hääparin puolesta.

Link to comment
Share on other sites

mulla ei ole ollenkaan kaasoa ja meille tulee pari peliä/leikkiä.. juontajana toimii mitä luultavimmin mun oma veli :)

liikaa ei todellakaan kannata ahtaa niitä leikkejä ja pelejä ohjelmistoon sillä vieraat varmasti haluavat myös seurustella..voisin näin kuvitella.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Mahdollisia leikkejä pitäisi oikeasti vetää joku, joka Haluaa vetää niitä...

Ei kaikki asiat luonnistu tosta noin vain keltä vaan, eikä ketään voi häissä mun mielestä pistää väkisin tekemään mitään.

Jos on jokin leikki, mikä morsiamesta tai sulhasesta tuntuu kivalta, niin mikä estää heitä sitten niitä vetämästa ;)

Terveisin nimimerkki:Leikittömät häät, joissa morsian "sai kuitenkin hieman spontaanisti viihdyttää vieraita"

Link to comment
Share on other sites

no itse olen kyllä miettinyt että vedetään miehen kanssa vieraille tarkotetut pienet leikit..ja kaikki ohjelma melkein mitä tulee olemaan aion kailottaa koko väelle ihan yssin.. ;D ei mikään maailman hiljasin ääni mulla..joku voi ajatella että ei oikein ole sopivaa mutta en viitsi kaasoja ja bestmäniä sillä asialla kauheesti vaivata..toki hekin ovat mukana ohjeistamassa vieraita..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest pikkaraiset

Me vedettiin itse suurin osa ohjelmasta. Tosin me häärättiin mieheni kanssa vähän joku paikassa ja asiassa  ;D Tunnelma oli ainakin rento kun hääparikin suhtautui niin rennosti juhlaan.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...