Lauranne Kirjoitettu July 19, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu July 19, 2004 Ei muuta kuin tutkimusta tekemään! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
blue.eyes Kirjoitettu July 19, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu July 19, 2004 Miehen sukunimi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nannake Kirjoitettu July 21, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu July 21, 2004 Miehen sukunimi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hessu Kirjoitettu July 21, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu July 21, 2004 Mulla on yhdistelmänimi, omastani kun en halunnut luopua mistään hinnasta ja mies kuitenkin halusi, että jostain näkyisi, että olen hänen : ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kirsikka79 Kirjoitettu July 21, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu July 21, 2004 miehen nimen otin.. :-X Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eppaleena Kirjoitettu July 23, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu July 23, 2004 Mieheni sukunimi tulee minulle Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirtsu Kirjoitettu July 25, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu July 25, 2004 Ehdottomasti otin miehen sukunimen. Joskus vitsailin, että hän ottais mun sukunimen, mutta ei tullut kauppoja. On ihan jo käytännön syistä kätevää olla samaa sukua kun perhettäkin on luvassa. Lisää mielestäni myös yhteenkuuluvuuden tunnetta. En olisi missään nimessä pitänyt omaa nimeäni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nuoska Kirjoitettu July 27, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu July 27, 2004 perinteisesti, miehen sukunimi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hannukka Kirjoitettu July 29, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2004 Periaatteessa pidän oman nimeni mutta samalla myös mieheni... Meillä kun on sama sukunimi. Ei olla sulhoni kanssa keskenämme siis mitään sukua, sen verran yleinen nimi.Ja onko herättänyt hilpeyttä arvatkaas vaan... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
zzz Kirjoitettu July 29, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2004 Hannukka - miten olisi kaksoisnimi? Tyyliin Jokunen-Jokunen. ;DMinulle tulee miehen nimi. Se kun on hienompi ja omani ihan tavis. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Katjuli Kirjoitettu July 29, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2004 Kyllä ehdottomasti miehen sukunimi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lumi Kirjoitettu August 2, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 2, 2004 En voisi kokonaan luopua omasta nimestäni, se on niiiiin suuri osa minua, vaikka onkin tavallinen nen-nimi. Se rimmaa etunimeni kanssa ja on minulle paras nimi.Mieheni nimi on kiva ja hieno ja oikein hyvä sukunimi, mutta se ei ole koko totuus MINUSTA minuna, joten teen tästä ongelman ja rasitan virastoja yhdistelmällä, josta tulee pitkä... Siis sinä päivänä, kun nämä naimapuuhat tästä virallistuvat ja vakavoituvat kohdallamme. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest S ja T Kirjoitettu August 4, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 4, 2004 Oma pysyy, ei käynyt mielessäkään vaihtaa. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anuski Kirjoitettu August 5, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 5, 2004 Perheellemme tulee yhteinen sukunimi, eikä minulle ole vastenmielistä ottaa mieheni nimeä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nele Kirjoitettu August 12, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 12, 2004 Otin mieheni nimen ja hämmästytin sillä itsenikin. En tiedä miksi, tein sen ihan fiilispohjalta eikä ole vielä kaduttanut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
T-M Kirjoitettu August 19, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 19, 2004 Ottaisin muuten mieheni nimen, joka on myös tyttäremme nimi, mutta olen yrittäjä ja työn puolesta minut tunnetaan nykyisellä nimelläni. Niinpä otan yhdysnimen ja tulen käyttämään työpiireissä tyttönimeäni ja "siviilissä" perheemme yhteistä nimeä. Vaikkakin tämä jotenkin työläältä tuntuu. Onneksi tyttönimeni on lyhyt, siihen ihan hyvin sopii perään mieheni tavallinen -nen päätteinen sukunimi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hii Kirjoitettu August 24, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 24, 2004 Minä aion pitää oman nimeni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mössykkä Kirjoitettu August 26, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 26, 2004 Miehen nimen otin, koska haluan, että meidät tunnistaa saman perheen jäseniksi jo nimen perusteella.Nyt pitäisi enää opetella esittäytymään ja vastaamaan puhelimeen oikealla nimellä... ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ellije Kirjoitettu August 29, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 29, 2004 Miehen sukunimi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu April 21, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 21, 2005 Tulen pitämään oman nimeni, se on harvinaisempi ja pidän siitä. Lisäksi en jaksa käydä sitä nimenvaihto rumbaa läpi ;D Voin vain kuvitella millaisen halvauksen tuleva anoppi saa, sen verran vanhanaikainen hän on ja toivoo tietysti oman nimensä siirtyvän meidän mahdollisille lapsille (jos niitä lapsia nyt tulee) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sissie Kirjoitettu April 22, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 22, 2005 Kumpikin pitää oman nimensä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
HappyPhantom Kirjoitettu April 22, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 22, 2005 Kumpikin pitää oman nimensä.Samoin meillä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tipeke Kirjoitettu April 24, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2005 Pidän oman nimeni hyvistä syistä. Miehen mielestä se on ok. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trinity79 Kirjoitettu April 28, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 28, 2005 Miehen sukunimi tulee mullekin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
anina Kirjoitettu April 29, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 29, 2005 Otan miehen sukunimen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts