andromeda Kirjoitettu January 22, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2003 "Pääsen eroon" nen-loppuisesta ja saan tilalle oja-loppuisen.. Mulla taas menee toisin päin ;DUskoin aina pitäväni oman mukavan ja suojeltuna olleen nimeni, mutta nyt tuntuukin oikealta ottaa sulhon nimi, joka on Nurminen. N. 7000 Suomessa tällä hetkellä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest yvojohn1 Kirjoitettu June 29, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu June 29, 2003 No jos paljastetaan...musta tulee Rouva Möttönen : :- Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tikru78 Kirjoitettu June 29, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu June 29, 2003 Musta tulee Rouva Hauhia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tnj Kirjoitettu June 29, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu June 29, 2003 Minustapa tulee Mykkänen Ja kyllä mä oon siitä jo kaikilta tutuilta ja vähän tuntemattomiltakin saanu kuulla, sellanen höpöttäjä kun oon... koko ajan äänessä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lysithea Kirjoitettu July 2, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu July 2, 2003 Meillä tapahtunutta:Kävimme sulhon kanssa viemässä kutsun mummulleni. No, samaan syssyyn sinne sattui tätini, jota emme ole kutsuneet häihin (hän ei tuossa vaiheessa vielä sitä tiennyt). Hän luki suureen ääneen kutsuamme, jossa myös tuleva yhteinen sukunimemme oli, ja lausui lopuksi:Helevetissä on puolet Heikkisiä ja toinen puoli Tolosia. Arvatkaa kummalle puolelle helvettiä minä olen menossa ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanipuppeli Kirjoitettu July 6, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu July 6, 2003 Miusta tulee Antikainen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sae Kirjoitettu July 6, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu July 6, 2003 Laitinen.... ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Core Kirjoitettu July 8, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu July 8, 2003 Nykänen ;D Sulho ei onneksi ole etunimeltään Matti :Oma sukunimi on harvinaisempi, mutta kun sillä jatkajia on jo velipoikien lasten kautta niin en näe mitään syytä pitää sitä. Sen lisäksi että olen konservatiivinen, sulho ei voi ottaa mun sukunimeä senkään vuoksi että siitä tulisi sitten kokonimikaima mun veljenpojalle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Blues80 Kirjoitettu July 9, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu July 9, 2003 Mä pidän omani eli Laineen. Eihän sitä ole kuin 19018 ihmisellä ;D Avon sukunimeä olisi vain 113kpl. Mutta avo ei siedä sitä puolta suvustaan joten tahtoo mun nimen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
blue.eyes Kirjoitettu July 9, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu July 9, 2003 Minusta tulee Rouva Suonpää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Freesia Kirjoitettu July 15, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu July 15, 2003 Tyttönimi Partanen.Sulhon nimi Partanen. ;DEipä tule ongelmaa nimiasiassa (niin, ja aika moni on jon ehdottanut yhdistelmänimeä... jos nimi olisi Partanen-Partanen, luulisivat änkyttäjäksi.) Partasia on tätä nykyä Suomessa 8523 hlö. (emme ole sulhon kanssa sukua)Sulhon suvun vanha nimi on Rautaparta ja heitä on nykyisin Suomessa 20. On yksi vaihtoehto vaihtaa nimi tuohon vanhaankin, jos välttämättä halutaan vaihtaa nimeä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Miumaumorsian Kirjoitettu July 24, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu July 24, 2003 Musta tulee varsinainen Maija Meikäläinen kun sukunimeksi tulee varsin omaperäinen Järvinen ja etunimi on jo valmiiks maailman suosituin naisten nimi - joten päätelkää siiitä. Ehdottomasti kuitenkin halusin sulhoni nimen!minäpä pääsen siitä ihanaisesta juuri eroon eli Järvisestä ja kun tuo etunimi on todellakin myös yksi tavallisimpia, niin olen ihan tyytyväinen...uskallan kai minäkin....kun muutkin(vaikka häihinkin on yli vuosi...)minusta tulee Ikkala Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sissy Kirjoitettu August 4, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu August 4, 2003 Sukunimeni on harvinainen, meitä on vain 7 kpl Suomessa, mutta silti vanhanaikaisuus ja selkeys perheellä yhteisestä nimestä vie voiton, eli tuleva Rva SALONEN esittäytyy. Minä koen että on ihana olla tasaista massaa, eikä tarvitse änkyttää aina että se kirjoitetaan ää:llä eikä ee:llä niinkuin lausutaan... Hihii, mielipide tämäkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hipsuttelija Kirjoitettu August 14, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu August 14, 2003 Täällä tuleva rouva Seppälä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Myrskytuuli Kirjoitettu August 15, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2003 Siipan puolesta olisin saanut pitää oman nimeni, mutta halusin yhteisen nimen. Eikä tunnu vaikealta ajatukselta luopua Paavolasta ja muuttua rouva Asikaiseksi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pikku_Tirri Kirjoitettu August 15, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2003 Neuvoteltiin (väännettiin kättä) tulevasta s-nimestä monta kuukautta, hän halusi minun ja minä hänen. Sitkeys palkittiin, minusta tulee Rva Kemppainen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ninnicat Kirjoitettu August 18, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu August 18, 2003 Heippa!Sukunimitilastossa entinen Salminen yhteensä 30 805 kpl ja uusi nimi Merikallio esiintyy yhteensä 364:llä henkilöllä. Kolmen viikon päästä vaihtuu...* Nina * Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evie Kirjoitettu August 22, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu August 22, 2003 Löytyykö muita Pulkkisia?Se tulee olemaan sukunimeni lokakuusta lähtien. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Delirium Kirjoitettu August 24, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu August 24, 2003 Leinosta tulee Leinivaara. Leinivaaroja ei ole muita kuin sulhoni suku, joista tuota nimeä kantaa ehkä 12 henkeä. Mielestäni kaunis nimi, ja kun kaiken lisäksi erikoinen, en ole hetkeäkään miettinyt oman nimeni pitämistä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oudi Kirjoitettu September 19, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu September 19, 2003 Mä olen Herranen (1451hlö) ja sulkki on Liljeström (443hlö).Tai suomennetussa versiossa Liljavirta (70hlö). ;DOon yrittäny taivutella sulkkia tuohon suomennettuun versioon, mutta hän todennäköisesti haluaa pitää nykyisen nimensä. :Olen myös ajatellut yhdistelmänimeä, mutta miltä kuulostaisi Herranen-Liljeström (hyvä kun postilaatikkoon tuo nimi nykyisin mahtuu ). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiv1 Kirjoitettu September 20, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu September 20, 2003 vielä vajaan vuoden olen Karhunenja siitä etiäppäin tulen olemaan Varjolaetunimeni käy kivasti tulevaan sukunimeen V.V. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unaja Kirjoitettu September 22, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu September 22, 2003 Minusta tulee rouva Rönö... hihii kuulostaa ihan joltain Anssi Kelan biisiltä tms... Ei mikään maailman kaunein sukunimi, mutta eipä ole omanikaan. Alusta asti oli mulle jotenkin itsestään selvää, että haluan saman nimen kuin tulevalla miehellänikin on... Niin ja noita Rönöjä löytyy siis Suomesta nykyään 28, ulkomailla heitä ei asukaan. Eli siitä sitten vaan tunnistelemaan meikäläistä tuon nimen perusteella ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Moomin Kirjoitettu September 24, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu September 24, 2003 Musta tulee sitten Mrs Vine. Eipä taida olla Suomessa muita... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eikka Kirjoitettu October 2, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu October 2, 2003 Minusta tulee rva Anttila. Haluan ehdottomasti yhteisen sukunimen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
chick Kirjoitettu October 2, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu October 2, 2003 Otin sitten yhdistelmanimen. Taidan olla sitten Suomen ainoa taman niminen. Uusi lisanimi on siis Meriahven tai siis Bass englanniksi. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts