scarface Kirjoitettu January 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2008 (muokattu) Vastataan sitten ihan rehellisesti, että meistä tulee pariskunta herra ja rouva Ollila. Äiti ei tykännyt yhtään, kun eilen kuuli mun vaihtavan sukunimeni nyt uuteen. Mutta mie haluan eikä mua ole mies puhunut ympäri tässä asiassa. Se vain tuntuu oikeelta. Varsinkin, jos lapsukaisia saadaan, on kiva, että kaikki on saman nimen alla. (Ja mies ei halunnut vaihtaa omaa nimeään, joten kun itse halusin, ei siitäkään tinkaa syntynyt..) Ja hei, kertokaas te muutkin, minkä nimisiä teistä tulee, ihan niinkuin topic otsakkeessaan kysyy!! Muokattu: January 25, 2008, käyttäjä: _petomaani_ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ohdakkeenkukka Kirjoitettu January 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 26, 2008 Jaa-a, tuo on mietinnän alla.Erottuani otin käyttöön itselleni ja muksuilleni äitini suvun nimen joka on kaunis ja minulle kovin rakas..Nyt kun menen naimisiin avokkini kanssa, pitäisi miettiä luovunko nimestäni kokonaan vai otanko yhdistelmän (vaihtoehtona ei ole etten vaihda nimeä lainkaan..)Lapset sanoivat etten saa kokonaan luopua sukunimestä, joka heilläkin on..Minusta siis vissiin tulee Törnblom-Huikari Hmmh..olen aina aatellut että nimi on yhdistelmänä aivan kamala mutta nyt kun kirjoitin sen niin ehkei toi niin kauhealta näytä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
myy79 Kirjoitettu January 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 26, 2008 Minusta tulee Romppainen.. miehen sukunimi on paljon harvinaisempi kuin minun (romppaisia on vajaa 900, toivasia likemmäs 5500..) on vaan piirun verran vaikeempi kirjottaa tuo uus sukunimi... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Eve- Kirjoitettu February 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2008 Minusta tulee kesäkuussa Väisänen. En erityisesti pidä nimestä, mutta vaihdan silti. Ja kaiken lisäksi minun ja anopin etunimen erottaa yksi t-kirjain! Ärsyttävää.. Määrällisesti nykyistä nimeäni on 1988 ja tulevaa 10558.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
T-T Kirjoitettu February 13, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 13, 2008 Neiti Heino vaihtuu karkauspäivänä reilun 2 viikon päästä Rouva Rantaseksi. Ja ilomielin!!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JuuLia84 Kirjoitettu February 13, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 13, 2008 (muokattu) Nykyistä sukunimeäni on koko maa pullollaan mutta tulevaa sukunimeäni kantaa alta sata. Kun sitten etunimeni on ainoa laatuaan niin minusta tuleekin aika harvinainen tapaus. Haluamme ehdottomasti saman sukunimen ja kun miehen nimi miellyttää enempi kumpaakin niin ei mitään vaikeuksia päättää.Eli neiti Hytösestä tulee rouva Aliranta, ihan kohta! Muokattu: February 13, 2008, käyttäjä: JuuLia84 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
janskun Kirjoitettu February 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 19, 2008 Minusta tulee rouva Kiviniemi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nallipalli Kirjoitettu February 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2008 Liukkosesta tul´ Kosonen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ne-nna Kirjoitettu February 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2008 musta tulee rouva Suvanto Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
riepukka Kirjoitettu February 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2008 (muokattu) Karhusesta tulee Burtsov Jossain vaiheessa mietin yhdysnimeäkin, mutta siitä tulis liian pitkä, ei jaksa kirjottaa Karhusia löytyy 2479, Burtsoveja 79, joten harvinaisemmaks muututaan... Karhunen-Burtsov yhdistelmällä ei löydy yhtään Muokattu: February 23, 2008, käyttäjä: riepukka Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
muksis- Kirjoitettu February 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2008 Mattila tulee, oma sukunimi yhtä yleinen joten sama se otanko miehen nimen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bluedawn Kirjoitettu April 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 2, 2008 Minusta tulee rva Moilanen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zallukka Kirjoitettu April 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 22, 2008 Minusta tulee Leiviskä ensi vuonna :) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lenan Kirjoitettu April 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 22, 2008 Tulevaa nimeäni Jääskeläinen kantaa 6212 henkilöä, nykyistä nimeäni vain 86... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tellerwo Kirjoitettu April 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2008 Minusta tulee rva Kyttänen. Kyttäsiä on vain 70 koko maassa.. Ihan kuin poliisin vaimo.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miizzy Kirjoitettu April 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2008 Rouva Haukilahti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dante Kirjoitettu April 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2008 Rouva Bring Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sque_ Kirjoitettu May 4, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 4, 2008 Miusta tulee Lahtinen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jennimk1 Kirjoitettu May 4, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 4, 2008 minä olen tuore rouva Kärki Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hunajapuputsi Kirjoitettu May 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 6, 2008 Minusta tuli niinkin erikoinen, kuin Lahtinen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kinneas Kirjoitettu May 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 7, 2008 Täällä Itä-Suomessa on paljon Pehkosia, ja sellainen minustakin tulee. Ihan kiva, kun saa sen nen-päätteen, kun on ennen ollut kalan niminen Harmitti ensin, kun kihlattu sanoi että hänen serkkunsa ja tämän mies ovat samannimisiä kuin me (siis etunimiltä), mutta onneksi sain kuulla että he ovat sitten kuitenkin ottaneet miehen sukunimen, ja ovat Pöllösiä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hennaleena Kirjoitettu May 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 12, 2008 minusta tulee rouva Kylmänen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
taurus71 Kirjoitettu May 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 18, 2008 No paljastetaan nyt täällä että minusta tuli rouva Valve, aakkosissa tipuin roimasti häntäpäähän. Sukunimen harvinaisuuskin ei ole enää niin harvinainen kun tyttönimeni on... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sevmek Kirjoitettu May 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 29, 2008 (muokattu) no Liukka oon nyt ja parin kuukauden päästä niinkin harvinainen kuin Hämäläinen Lisään vielä..Katoin äsken ett mun nimisiä on 358 ja Hämäläisiä 38251 Ett pieni ero Muokattu: May 29, 2008, käyttäjä: sevmek Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eloliina Kirjoitettu May 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 30, 2008 Miusta tuloo rva. Malila Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts