Finnmarie Kirjoitettu September 14, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 14, 2005 Liian kaukaa viisaana mietin jo nyt kukkia.Olisi kiva käydä kukkakauppoja katsastamassa edessä olevan talviloman aikana...Onko kellään vinkkejä hyvistä kukkakaupoista/floristeista Lahden alueella? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eepinen Kirjoitettu September 16, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 16, 2005 Minulle suositeltiin Trion alakerrassa sijaitsevaa. Itsekään en tiedä millanen, täytyy käydä katsomassa. Jään innolla odottelemaan lisää vastauksia tähän. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest köppö Kirjoitettu September 20, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 20, 2005 Minä valitsi summamutikassa Hämeenkadulla sijaitsevan Pekosten kukan. Olin täysin tyytyväinen palveluun ja kukkiin, eli lopputuloksen kannalta voin lämpimästi suositella. Hintavertailua en kuitenkaan tehnyt lainkaan, joten en tiedä tulivatko kukkaostokseni sikamaisen kalliiksi... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
bulli Kirjoitettu September 20, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 20, 2005 Neidonkukka Trion alakerrassa on hyvä! Itse olin oikein tyytyväinen ja palvelu oli hyvää eikä hintakaan mielestäni kallis! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aurinko05 Kirjoitettu September 20, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 20, 2005 Minä myöskin suosittelen lämpimästi Neidonkukkaa Triossa. Olin itse todella tyytyväinen kimppuihin ja hinta ei todella ollut mahdoton. Floristilla (omistaja ilmeisesti) kivoja ideoita ja kokemusta monenlaisesta. Hänen kimppunsa on ollut häälehdissä hääpukuliike, Josefinan mainoksissa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finnmarie Kirjoitettu September 21, 2005 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu September 21, 2005 Kiitos vinkeistä!Neidonkukka tosiaan näyttääkin kivalta, muistelen (hetki on vierähtänyt sitten viime Lahden reissun ja vieläkin kauemmin siitä, kun kävin kaupoissa sielläpäin) Taidanpa käydä joulun aikaa siellä nuuskimassa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LaEstrella Kirjoitettu February 6, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2006 Lisää kokemuksia Lahden floristeista? Mistä kannattaa kukat hankkia?Finnmarie, kävitkö tutkimassa eri liikkeitä? Kokemuksia? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lady Liia Kirjoitettu February 6, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2006 Kävin katsomassa Neidon kukan mallikuvia kukkakimpuista, upeita olivat! Ja todella monipuolisia kimppuja osaavat tehdä asiakkaan toivomuksen mukaan. Kehotti ottamaan yhteyttä kuukautta ennen häitä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikiana Kirjoitettu March 27, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 27, 2006 Minkälaisia hintoja o Neidonkukassa sekä Pekosten kukassa ottaneet morsiuskimpuista?Kävin jo tilaamassa yhdeltä tutulta floristilta kukat, mutta hinta kuulosti kalliilta joten haluaisin vertailla hiukan..olis mukava tietää kimpun ja vieheen hinnat ainakin.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ts2007 Kirjoitettu April 7, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 7, 2006 Itse voin lämpimästi suositella Neidonkukkaa ja Pekon kukkaa. Neidonkukasta ollaan yleensä aina tilattu kaikki kukka-asetelmat ja tyytyväisiä ollaan oltu, mutta viimeksi kihlajaisjuhliimme äiti kävi jostain hetken mielijohteesta tilaamassa kukat Pekolta ja olivat kyllä todella upeita!!! He olivat tehneet jokaisen asetelman omaan maljakkoonsa, jotka sai ilman lisähintaa asetelman mukana ja olivat tehneet sellaisia jutskia, mitä itselle ei olisi tullut edes mieleen esim. yhdessä asetelmassa oli pohjalla kiviä ja korkean maljakon sisälle erilaisiin asentoihin aseteltuja valkoisia tulppaaneja, kerrassaan upea näky!! Buffetpöydän kukka taas oli todellinen floristitaidon riemunäyttö! Todellakin suosittelen! Ja kuulemma oli huomattavasti edullisempi kuin tuo Neidonkukka, jonka hintoihin vaikuttavat varmasti myös tuo edullinen sijainti/korkeat vuokrat... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest perhe Kirjoitettu April 8, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 8, 2006 Haluaisin tietää missäpäin Pekon kukka sijaitsee Lahdessa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lady Liia Kirjoitettu April 9, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 9, 2006 Niin, missä tuo Pekon kukka sijaitsee vai tarkoitatko Pekosten kukkaa Hämeenkadulla? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ts2007 Kirjoitettu April 13, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 13, 2006 Joo, kyseessä on Pekosten kukka... äitikään ei osannut sanoa, mistä syystä jotkut sitä Pekon kukaksi kutsuvat. Mutta siis suosittelen lämpimästi! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finnmarie Kirjoitettu April 25, 2006 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu April 25, 2006 No minähän kävin ikiaikaa sitten tutkimassa ja päädyin tilaamaan kukat vähän kauempaa - nimittäin Vääksystä. En nyt muista kaupan tarkkaa nimeä, mutta on ostoskeskusta vastapäätä tien toisella puolella. Todella asiantuntevaa palvelua, mukavia ihmisiä, hyviä ideoita ja kilpailukykyiset hinnat.Äiti on sieltä tilaillut kukkia erinäisiin työpippaloihin ja omiinkin tarpeisiin ja ollut aina todella tyytyväinen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LaEstrella Kirjoitettu April 25, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 25, 2006 Onko kenelläkään kokemuksia kultaisesta seppeleestä? Kävin siellä katsomassa kuvia ja pidin niistä, siellä oli enemmän erilaisia kimppuja kuin Pekosten kukassa. Varasin sieltä nyt itselleni kimpun, mutta olisi kiva kuulla kommentteja. Pekosten kukkaa harkitsin myös, minua vaan alkoi ärsyttää myyjä, joka ei suostunut kuuntelemaan toiveitani, vaan voimakkaasti tyrkytti omia mieltymyksiään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
koran_ Kirjoitettu June 12, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 12, 2006 Puolueellisesti mainostan Kultaista seppelettä, onkos se nyt sitten Rautatienkadulla siinä Glamouria vastapäätä melkein, sieltä tulee meidän kukat. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest perhe Kirjoitettu June 12, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 12, 2006 Onko kukaan muuten tehnyt täällä Lahdessa noista kukkakauppojen hinnoista mitään vertailuja? Siis itse vain ajattelin lähinnä hinta/laatusuhdetta kun olen ns. uusi paikkakuntalainen ja ei ole muita suosituksia näistä kukkakaupoista kuin mitä täältä olen näitä lukenut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pioneer53 Kirjoitettu October 9, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 9, 2006 Aaltosen puutarhaan me mennään, onko se nyt sitten patomäkeä. Sieltä aina haettu kukkasia. Me ei haeta mitään kovin erikoista vaan ihan perus kukkakimppua edulliseen hintaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nessa Kirjoitettu October 9, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 9, 2006 Itsekin olen kuullut Neidonkukasta paljon hyvää. Meillä oli kaikki kukat Hollolan Kukkahuoneesta, jota suosittelen lämpimästi. Kimppu ja kaikki muut kukkalaitokset olivat aivan upeita ja floristi tajusi heti mitä toivoin. Hän perehtyi huolella pukuuni ja teemoihin/väreihin jne. Meitä palveltiin ihan alusta loppuun asti todella hyvin. Hintavertailua en juuri tehnyt, joten en osaa sanoa onko kalliimpi/halvempi kuin muissa liikkeissä,mutta joka penni oli sen arvoista. Tämä liike sijaitsee siis Hollolan kuntakeskuksessa siinä kauppakeskus Kompassin toisella puolella, apteekin vieressä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
susaQ Kirjoitettu October 12, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 12, 2006 Onko kenelläkään kokemusta Töyrylän kukkatalosta (Metsäkangas) tai Aaltosen puutarhasta (Patomäki)? Taito? Hinnat? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pioneer53 Kirjoitettu October 13, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 13, 2006 Kävin itse aaltosen puutarhassa nyt ensimmäistä kertaa ja vaikutti ok paikalta. Lopputulosta tosin vielä en voi varmaksi sanoa, joten ensi viikolla kerron lisää Kuitenkin edullisesti saa isoakin kimppua ja osaa tehdä erikoisempiakin. Peruskukkia heillä on aina tarjolla sekä ruusuja. Jos jotain ei niin tavallista kukkaa haluat, niin tilaa hiukan etukäteen muuten riittää pari päivääkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neela Kirjoitettu March 30, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 30, 2007 Minun kimppuni tuli tuolta Trion Neidonkukasta. Hintaa tuli näin talviaikaan pyöreälle punaisista ruusuista sommitellulle kimpulle ja sulhasen vieheelle (yksinkertaisia molemmat) yhteensä 40-50 e. Tuntui ihan kohtuulliselta hinnalta tulokseen nähden, olin tyytyväinen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
princessa Kirjoitettu April 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 29, 2007 Suosittelen lämpimästi Nastolan kukkakauppaa (& hautaustoimistoa). Sehän ei ihan Lahdessa ole mutta sen verran kohtuuhinnat sieltä tarjottiin, että muutaman kilometrin voi ajaa sinne. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nipa 050607 Kirjoitettu May 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 25, 2007 Pekosten kukka on varmaankin se paikka, mistä oma kimppuni tulee, paremmat hinnat ja palvelu kuin Kukkatalo Töyrylässä. Tänään kävin torilla sijaitsevassa kukkakaupassa, sekin taitaa päästä suosikki listalle valitessa kukkakauppaa. Triossa ei enään ole kukkakauppaa, harmi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neela Kirjoitettu May 26, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 26, 2007 Eihän se Trion Neidonkukka rempan tieltä lopettanut, vaan muutti - eli on se edelleenkin olemassa; siinä Body Shopin kerroksessa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts