aavehaltia Kirjoitettu October 15, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu October 15, 2010 (muokattu) Erikseen on hankittu heittokimppu: Mutta varmaan sekin vain ojennetaan (ringissä pyörien), ei heitetä. Muokattu: October 15, 2010, käyttäjä: aavehaltia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sinainen Kirjoitettu October 15, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu October 15, 2010 Itse meinaan heittää oman hääkimppuni. Ainakin näillä näkymin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delia Kirjoitettu October 15, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu October 15, 2010 Alun perin halusin heittää kimppuni (joka olisi ollut suht. yksinkertainen), mutta nyt mulla onkin kukkakauppiaan suosituksesta suunnitteilla laskeutuva kimppu, joten en enää olekaan varma, onko sellainen "hyvä" heittää? Siis onko sellainen esim. turhan iso tai hajoaako heitettäessä? Erillinen, yksinkertaisempi heittokimppu on siis tulossa, jonka heitän. En tiedä, mitä teen omalle kimpulleni, tuskin ainakaan kuivatan. Ehkä katselen sitä kotona niin kauan kuin se kestää ja heitän sitten pois. Tai irrotan siitä yhden tai pari kukkaa ja kuivatan ne ja teen niistä taulun. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ånne Kirjoitettu October 22, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu October 22, 2010 Säästösyistä ja myöskin siksi, että minusta kuivakukat ovat rumia, ei minulle erikseen tule heittokimppua. En ole tosin varma, tuleeko kimpusta vain yksi kukka vai ihan kunnon kimppu, joten katsoo nyt tuleeko koko ohjelmanumeroa. Enemmän taidan kiintyä sukkanauhaan, kun virkkasin sen ihan itse omilla nakkisormillani Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sophie85 Kirjoitettu October 23, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu October 23, 2010 Heitän oman kimppuni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maija Kirjoitettu November 26, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 26, 2010 Heitin oman kimppuni. Ajatus kimpun kuivattamisesta oli houkutteleva, mutta tiedän että parin vuoden päästä heittäisin sen pois kuitenkin pölyttymästä ja tilaa viemästä. Sitä paitsi oli huvittavaa, kun ennen kimpun heittoa kerroin, että tämä kimppu nyt toimii koska heitän oikean kimppuni enkä mitään heittokimppua. Sana levisi naimattomien keskuudessa ja kimpun heittotilaisuudesta tuli hauska, kaikki oikeasti halusivat sen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
bsusanna Kirjoitettu November 26, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 26, 2010 En varmaan heitä omaa kimppuani, meille tulee neljä morsiustyttöstä joilla on kädessään yksi gerbera. Ajattelinki kerätä niistä gerberoista pienen kimpun ja heittää sen, jos ne vaan pysyvät hyvinä tyttösten käsittelyssä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anerina Kirjoitettu November 26, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 26, 2010 Päädyinpä erilliseen heittokimppuun, sillä omasta morsiuskimpustani visioitiin niin kaunis, että haluan nauttia siitä koko illan ja vielä seuraavanakin päivänä. En sitä varmaankaan kuivata, sillä siinä on hyvin erilaisia kukkia enkä halua tauluksi niin säilyttäminen vois olla hankalaa.Heittokimppu tulee olemaan samoista kukista kuin morsiuskimppu, mutta huomattavasti pienempi.Eli vastaus on; en heitä omaa hääkimppuani. Anerina Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marabello89 Kirjoitettu December 10, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 10, 2010 Oman kimppuni heitän ilman muuta, en oikein tykkää kuivakukista niin ei sille muutakaan käyttöä olisi. Ja se on muutenkin pieni ja yksinkertainen, niin se on hyvä heittääkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olgis Kirjoitettu September 2, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 2, 2011 Heitin oman kimppuni. En pidä kuivatuista kimpuista ja on ikävä nähdä kuinka se oma kimppu menee huonoksi. Monet myös todella halusivat kimpun, koska se oli nätti. Ja pieni kimppu on helppo heittää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nykä Kirjoitettu September 3, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 3, 2011 Aijon heittää! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
veganprincess Kirjoitettu September 3, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 3, 2011 Heitin. Meillä meni joka tapauksessa kukkiin yli 700 € joten lisäkuluja ei kaivattu yhtään Plus enhän minä olisi sitä kimppua ehtinyt katsella kun lähettiin heti häämatkalle minkä jälkeen olisi ollut jo lakastunut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rouvautuva Kirjoitettu September 3, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 3, 2011 Minä en heitä mitään. Tapa on minusta kiusallinen ja kulunut. Häissä, joissa olen ollut, niin aina on joku purnaamassa, että "varmaan oli järjestetty juttu", kun kimpun on saanutkin joku morsiammen läheinen ystävä. Itse yleensä kimpun heittovaiheessa kaikkoan vessaan "puuteroimaan nenääni" Heittovaiheessa, ei ole vessoihin/ruokapöytään jonoa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pellet Kirjoitettu September 4, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 4, 2011 (muokattu) . Muokattu: August 5, 2021, käyttäjä: Pellet Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Huraira Kirjoitettu September 4, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 4, 2011 Heitän tekoauringonkukkakimpunOmaa en viitsi, sillä teen sen itse, enkä tiedä miten kestää heittoa. Auringonkukat on myös hirveän painavia, joten en halua osua ketään päähän Sukkanauhassa on myös tekoauringonkukka En myöskään kuivata omaa kimppuani, vaan kasvatan (muutenkin) joka kesä uudet auringonkukat Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diablito Kirjoitettu September 26, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 26, 2011 Tarkoituksena olisi teettää erikseen heittokimppu, koska haluaisin kuivata oman kimppuni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roslin Kirjoitettu December 14, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 14, 2011 En aio heittaa mitaan kimppua. Meidan haiden aikaan lahes kaikki ystavamme ovat jo naimisissa tai muuten vain vakavasti pariutuneita, joten en nae siina mitaan ideaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heire Kirjoitettu December 15, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 15, 2011 Heitän oman kimppuni En tarvitse sitä enää sen jälkeen ja kuivattaminen ei ole minun juttuni... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chianti Kirjoitettu January 13, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 13, 2012 Heitin erillisen heittokimpun. Siitä tuli ihan mahtava ja se maksoi 20 €. Kun sain sen ensimmäistä kertaa käsiini luulin että se oli morsiuskimppuni... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morsmaikku2013 Kirjoitettu January 17, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 17, 2012 En aio heittää omaa morsiuskimppuani, vaan yrittää kuivattaa se. Sen sijaan aion ostaa heittokimpun, jonka sit heitän. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaSit Kirjoitettu March 4, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 4, 2012 Minä olen ajatellut heittää "heittokimpun" joka tulee olemaan hieman erilainen kuin yleensä Varsinaisen kimpun ajattelin antaa ehkä perinteistä poiketen äidilleni, joka on auttanut paljon järjestelyissä ja päätöksenteossa eri asioihin liittyen. Jostain luin, että kimpun voisi luovuttaa isoäidille mutta omani ovat jo nukkuneet pois eivätkä sulhasen mummit ole minulle niin läheisiä, että heille haluaisin kimppua antaa.Muuten pitäisin kimpun itse mutta lähdemme häämatkalle pari päivää juhlan jälkeen eikä kimppu kuitenkaan kestä matkan jälkeiseen aikaan asti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
unsku Kirjoitettu May 12, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 12, 2012 Eriilinen heittokimppu on saatava, en minä raaski heittää omaa kimppuani, koska se toivottavasti on niin ihana Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
cake Kirjoitettu May 13, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 13, 2012 Mä aion tehdä erillisen heittokimpun, sillä omani annan äidilleni kiitokseksi hääjärjestelyistä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotherLion Kirjoitettu May 13, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 13, 2012 Minä aion heittää oman hääkimpun jos vain on vastaanottajia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eskimotyttö Kirjoitettu May 20, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 20, 2012 Minä aion heittää oman hääkimpun jos vain on vastaanottajia Sama täällä. En halua kuivattaa omaa kimppuani, joten jos vaan kiinniottajia häiden aikaan on niin omani heitän. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts