Carabossa Kirjoitettu January 7, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 7, 2007 Ja syyt, miksi heität/miksi et heitä?Minulla vielä mietinnässä, heittäisinkö oman kimppuni vai en. Syy, miksi haluaisin ehkä heittää oman kimppuni on se, etten kestä ajatusta kuivuvasta kimpusta kotonani tai vanhempieni kotona! Toisaalta sitten ei ole kimppua enää loppuillasta eikä hääpäivän jälkeisenä aamuna. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nappula Kirjoitettu January 7, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 7, 2007 Riippuu ihan siitä, moniko naimattomista ystävättäristäni ja sukulaisistani tulee häihimme. Olisi hieman pöhköä heittää kimppua parin ihmisen kesken. Ja jos ei ole naimattomia miehiä paikalla sukkanauhan heittoa varten, niin sitten en heitä kimppua. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cake78 Kirjoitettu January 7, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 7, 2007 En heittänyt omaa kimppuani sen vuoksi, että se oli sen verran erikoisen mallinen ja pitkä, että oli voinu käydä jollekin huonosti. Tein erillisen heittokimpun tämän vuoksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taapelo Kirjoitettu January 7, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 7, 2007 En heittänyt, koska halusin kuivattaa kimpun itselle muistoksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tuuls22 Kirjoitettu January 7, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 7, 2007 Heitän heittokimpun jos on vastaanottajia (kuten myös sukkanauhan kohdalla). Heittokimppu tehdään luonnonkukista. Hääkimpun kuivatan riiputtaen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bridezillah Kirjoitettu January 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2007 En ajatellut heittää omaa kimppuani, vaan otamme erikseen heittokimpun Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scarlet Kirjoitettu January 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2007 Minä luultavasti heitän ihan oman kimppuni. En tykkää kuivakukista ja nuo kuivatut kimput ja kimpputaulut on mun mielestä aika rumia enkä tahdo sellaista kotiini pölyä keräämään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rocita Kirjoitettu January 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2007 (muokattu) .. Muokattu: July 29, 2019, käyttäjä: NannaJuuli Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nindy Kirjoitettu January 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2007 --etten kestä ajatusta kuivuvasta kimpusta kotonani--Minä en myöskään tarvitse tai edes kestä kuivuvaa kimppua, joten olen ajatellut sen heittää. Eri asia olisi, jos sen tosiaan saisi tyylikkäästi tauluksi tms. Jos tuo tauluhomma tarjoutuisi lähipiiristä, niin sen kai valitsisin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest flower83 Kirjoitettu January 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2007 Todennäköisesti "kimppuni" tulee olemaan orkideanoksa tai muuta todella yksinkertaista, joten ei siinä paljon heittämistä ole. ;D Mutta vaikka nyt päätyisinkin heitettäväksi soveltuvaan kimppuun, en sitä heittäisi, nimittäin kimppuni/kukkani haluan antaa miehen äidin haudalle vietäväksi. :'(Tarkennan nyt, kun kukat on jo varattu. Eli minulle on tulossa rannekukka, jota en siis heitä. Heittokimppua ei erikseen tule. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
talvimorsian2007 Kirjoitettu January 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2007 Minulle tulee myös yksi orkidean oksa "kimpuksi", joten otan erillisen heittokimpun naimattomille kamuille viskattavaksi... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eleanora Kirjoitettu January 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 10, 2007 Heitän oman kimppuni. Päätin tämän jo hyvin alussa, joten kattelen kimppumallejakin sillä silmällä, että mikä on "heitettävissä", toisin sanoen millanen kimppu ei puhkaise ystävieni silmiä heitettäessä. Syynä se, etten minäkään kaipaa kimppua kuivumaan tulevaan kotiini, jossa ei tuollaselle oo ylimäärästä tilaa ja vanhempieni muutettua omakotitalosta pienkerrostaloasuntoon ei heilläkään ole enää tilaa säilyttää kaikenlaista "turhaa". Onhan kukat kauniita, mutta mulle kimpulla ei oo niin suurta tunnearvoa, että mun se tarvis säilyttää, rumemmaksihan se koko ajan muuttuu ja jääpä siitä sitten kauniit muistot valokuviin miltä se näytti tuoreena. Ja ehkäpä se kimppu ilahduttaa hetken myös jotain toista kun sen nakkaan ja sen saa joku kiinni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sode Kirjoitettu January 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 12, 2007 Mulle tulee erillinen heittokimppu, en halua omastani luopua. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
juuliaj Kirjoitettu January 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2007 Jos kimpunheitto ohjelmanumerona häihimme tulee, heitän oman kimppuni. En todellakaan aio kuivata kimppuani, sillä en tarvitse kuivakukkakimppua nurkkiin pölyttymään ja kyllä kuitenkin ihan elävät kukat ovat kauniimpia. Voin siis ostaa kukkia kaupasta jos haluan. Tiedän kyllä, että muistoesineenä monet sitä säilyttävät, mutta itse en ymmärrä muistokrääsän keräilyä. Eli muistona häistämme minulle riittää ihana mies, kaunis vihkisormus ja kivoja valokuvia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinjamaya Kirjoitettu January 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2007 Aion heittää oman kimppuni loppuillasta. En aio kuivattaa sitä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Natalie Kirjoitettu January 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2007 Luultavasti mitään ei heitellä, mutta jos heittäisin, heittäisin omani. Syitä se, että kuivakukat ja taulut ei miellytä ja sitä paitsi lähden suoraan häistä häämatkalle. Mutta koko kimpunheittokin on vähän kyseenalainen eli ehkäpä äiti tai kaaso tai joku saa kimppuni kotiaan koristamaan siksi aikaa kun se pysyy nättinä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
a-n-n-u Kirjoitettu January 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2007 Luultavasti heitän kimppuni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
metsatahti Kirjoitettu January 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 19, 2007 Juu, oma kimppu lähtee kiertoon... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
julhanen Kirjoitettu January 20, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 20, 2007 Voisikohan hankkia sulhaskimpun, ja heittää sen... ?Mutta jos kimppu on morsiamella, niin vähän siihen malliin on puhuttu, että se sitten myös heitetään. Mikä morsiuskimpun heitto se muka on, jos jotain muuta kimppua heitellään? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-k Kirjoitettu January 21, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2007 Meinaan heittää oman kimppuni.. en ajatellu sitä kuivattaa tai tauluksi tilata. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Malviina Kirjoitettu January 22, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2007 Heitän kimppuni. Pioneilla ei oikein "huomisen" jälkeen voi tehdä mitään ja vihaan kuivia kukkia. Yleensäkin ihmettelen ajatusta kuivata kimpun ja heittää eri. Eihän sillä enää ole sellaista arvoa, että antaa toiselle viestin eteenpäin. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carabossa Kirjoitettu January 22, 2007 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2007 Minä päätin heittää oman kimppuni, säästän vain pari yksityiskohtaa muistoksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
260507 Kirjoitettu January 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 24, 2007 Olin ajatellut ostaa erillisen heittokimpun, mutta tämä keskustelu sai minut harkitsemaan oman kimpun heittämistä. Siitä voisi tosiaan ottaa talteen vaikka yhden kukan muistoksi ennen heittämistä. Täytyy vielä kysyä sulhasen mielipidettä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mussukka07 Kirjoitettu February 8, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 8, 2007 Ajattelin heittää oman kimppuni... Saahan sitä kimppua sitten ihailla kuvista:) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maariamorsian Kirjoitettu February 8, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 8, 2007 Minä ajattelin alunperin, että hankin erillisen heittokimpun, mutta tätä lukiessa tulin toisiin ajatuksiin. Minäkään en kuivakukista perusta, eli oma kimppu kiertoon ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts