Tampereenvaimo14 Kirjoitettu December 18, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu December 18, 2014 Minultakin pisteet Blummarille! Epäselvistä toiveista huolimatta käytiin läpi mahdollisia teemaväriini sopivia kukkia ja lopputulos oli loistava. Kukat kestivät hienosti ja pöytäasetelmat koristivat vielä pöytiä pitkälle häiden jälkeenkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mamichel Kirjoitettu January 26, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 26, 2015 Meille haettiin kukat Katin kukasta Ylöjärveltä. Häämessuilta sain vielä alekuponginkin käytettäväksi. Ennen häitä kävin kertomassa toiveistani, tilasimme hääkimpun, kukkia kaasojen hiuksiin ja rintavieheet miesväelle. Sovimme että kimppuni olisi keskikokoinen. Hääpäivänä menimme tytöissä hakemaan kukkia kampaus/meikkausreissullamme. Etukäteen ei ollut mitään puhetta, koska kukat pitää maksaa. Olin hoitanut kampaamolaskun jo etukäteen, mutta jotenkin unohtanut kysyä maksamisasiaaa kukkakaupassa. Maksu oli suoritettava noudettaessa (oli ihan silkkaa tuuria että minulla edes oli lompsa mukana). Vasta jälkeenpäin muistin alekuponkini, mutta kun kävin asiaa tiedustelemassa ei alennusta voitu enää jälkeenpäin antaa. että siinä kaikessa hötäkässä olisi pitänyt vielä se kuponkikin muistaa! Luulisi että hiukan olisi joustonvaraa, olin pettynyt:( hääbändikin kävi juhlissa soittamassa vaikkei ollut vielä maksua saanut ja se sentään oli isompi lasku kuin kukista! Olin pettynyt myös kimpun kokoon. Minusta se oli pieni. Huono maku jäi tuolla asioinnista, joten asiakkaan menettivät Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
petosieni Kirjoitettu July 23, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu July 23, 2015 Pirkkalan Kukkarissa työskentelee yksi taitavimmista ja yksilöllisimmistä floristeista, jonka tunnen, Laura. Itse en asu lähelläkään Tamperetta, mutta kukat tulevat silti häneltä. Lauran oma Pinterest-sivu on myös yksi tärkeitä inspiraationlähteitäni: https://www.pinterest.com/lalav/to-live-and-to-learn-floristic-dreams/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lilianne Kirjoitettu February 28, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu February 28, 2016 Lauran opiskelukaverina voin todeta, että hänellä on alusta saakka ollut vahva, oma tyyli ja aivan toisista sfääreistä olevia ideoita. Itsekin ostaisin kukkani häneltä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu December 11, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu December 11, 2016 Lamminpään kukka. oli ennestään jo tuttu paikka ja tekivätkin hienon ja kestävän kimpun Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts