Nanna93 Kirjoitettu October 15, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu October 15, 2014 Mulle tulee valkoinen neilikkakimppu, jossa ei oikeasti ole mitään muuta kuin neilikoita. Alla oleva kuva googlen kuvahausta, oma kimppu on käytössä vasta ensi kesäkuussa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bellanna Kirjoitettu October 27, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu October 27, 2014 Tällainen oli mun kimppuni, joka koostui siis pääosin valkoisista pioneista ja vaaleanpunaisista ruusuista. Hintaa kimpulla oli 100€ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
longcat Kirjoitettu October 28, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu October 28, 2014 Minulla oli tällainen kimppu! Vihreä hortensia, oranssieja mariyo-ruusuja, joukossa limenvihreitä santinikrysanteemeja ja muutama punainen neilikka. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rijaba Kirjoitettu December 30, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2014 Mulla oli iso valkoinen kimppu missä oli ainoastaan neilikoita Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minttu87 Kirjoitettu January 5, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 5, 2015 Neilikkakeskusteluunkin jo kuvan laitoin, mutta minulla oli tällainen hääkimppu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
saijajulia Kirjoitettu January 14, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 14, 2015 (muokattu) Pallohortensiaa äidin puutarhasta ja 5 ruusua joukkoon kukka-kaupasta, tavallisella teipillä yhteen osissa ja päälle askartelukaupasta valkoista silkkinauhaa, jonka pään ompelin nätisti piiloon - hieno tuli:)! Hintaa tuli vain noiden ruusujen verran eli pari kymppiä. Muokattu: January 28, 2015, käyttäjä: saijajulia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mim0sa Kirjoitettu February 16, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu February 16, 2015 Mä halusin clamelie kimpun, eli violeteista ruusunlehdistä "rakennetun" ison kukkasen. Oli kyllä joka pennin arvoinen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
franny Kirjoitettu February 16, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu February 16, 2015 Mä haluaisin tumman violettia jaloleinikkiä ja vihreitä marjoja. Koska saatavuus on vähän vaikea, tilasin varmuuden vuoksi kestokimpun. Koska kukkien saatavuus varmistuu niin lähellä häitä, niin on sitten ainakin joku ulkonäöltään oikeanlainen kimppu olemassa. En ole noin yleensä ollenkaan kukka-ihminen, ja violetteja kukkia on niin vähän saatavilla, että vaihtoehtoja ei juurikaan ole. :/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cherry54 Kirjoitettu February 24, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2015 Minulla oli hieman erilainen hääkimppu. Kuvan kaltainen, mutta tein sen itse. Tätä ei tietenkään heitetty, heittokimppu oli luonnonkukista, jotka edellisenä päivänä kävin keräämässä. Myös morsiusneidolla oli heittokimpun kaltainen pienempi oma kimppu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
vadelmainen2015 Kirjoitettu March 6, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu March 6, 2015 Mulle tulee pisaranmuotoinen kimppu, lyhyehkö. Ajattelin ensin toisenlaista väriyhdistelmää, mutta nyt onkin niin että kaikki kuvat tulevat olemaan valkoisia. Kimppuun tulee liljoja ja freesioita, mahdollisesti neilikkaakin. Tarkentunee ensi kuun aikana... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sigur Kirjoitettu June 16, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu June 16, 2015 Ajattelin kerätä luonnonkukkia hääpäivän aamuna Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aistiharha Kirjoitettu July 21, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu July 21, 2015 Inspiroivat ketju! Tuli paljon semmoisia juttuja vastaan mitä ei olisi itse tullut edes ajatelleeksi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipiti Kirjoitettu September 16, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu September 16, 2015 http://2.bp.blogspot.com/-y9nvoIszhWg/VfX6zNf3c7I/AAAAAAAAPjQ/ubxyjFVpYck/s1600/IMG_2989.jpg Tässä minun kimppu elokuulta. Tuli kyllä juur sellainen kuin halusinkin, sopivan rento, luonnonkukkia ja eucalyptusta sekä omanttista ja näyttävää pionia <3 Toi edellä postattu luonnonkukkakimppu on ihana!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jennna Kirjoitettu November 13, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu November 13, 2015 Muutama valkoinen kalla, narua ja timanttinauhaa. Tadaa! Tekokukat tilaan ja sidonta itse. Kaasoille 1-2 kallaa samalla lailla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minitikru Kirjoitettu December 21, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu December 21, 2015 Punaista ruusukimppua olen miettinyt Olen myös ajatellut, että jos sekaan lisäisi yhden valkoisen tai sinisen ruusun. Tuolla sinisiä hääkimppuja -ketjussa oli niin kauniin näköisiä ne siniset ruusut. Valkoinen sitten sopisi puvun väriin. Saa nähdä, onhan tässä vielä aikaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu December 28, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu December 28, 2015 Tässä mun hääkimppu (laiskan yleispätevä kuva kimppu-, viehe- ja kampausketjuihin): Olen oikein tyytyväinen ostokseeni. Kyseessä on siis n. 20 euron "onnittelukimppu", jonka tilasin väri- ja kukkatoiveilla (pinkkiä ja vaaleanpunaista neilikkaa, morsiuskukkaa, muuten vapaat kädet). Lisäsin siihen vain koristeena käytettyä helminauhaa sekä satiininauhan varteen. Vieheet tein itse. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu May 30, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu May 30, 2016 Tarkoituksena olisi kasvattaa omat auringonkukat ja niistä sitten koota jotain. tai voi olla että yksikin riittää ja siihen jotain pientä lisäksi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tiiras Kirjoitettu March 15, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu March 15, 2017 Ihania kuvia ja ideoita Minä en vielä osaa päättää, niin monenlaiset kimput ja kukat on kauniita... Toisaalta toivon paljon väriä, toisaalta tyylikkään vaaleaa. Toisaalta rennon rempseää kimppua, toisaalta hyvin minimalistista. Todennäköisesti päädyn johonkin välimuotoon. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirmuliini Kirjoitettu July 26, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu July 26, 2017 (muokattu) Muokattu: October 10, 2019, käyttäjä: Mirmuliini Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
heiriii Kirjoitettu March 27, 2018 Raportoi Share Kirjoitettu March 27, 2018 Haluaisin pyöreän pienehkön kimpun, jossa olisi vaaleanpunaisia, valkoisia ja shampanjan värisiä ruusuja. Mukaan vähän freesiaa ja eustomaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts