Eve-82 Kirjoitettu August 16, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 16, 2013 Koska häitä juhlitaan vasta ensi vuonna, niin kuvaa ei vielä tule. Sydämen muotoista ajattelin, kun teemana on ainakin sydämet. Värinä viininpunaista ja norsunluunvalkoista Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Seppelpää Kirjoitettu August 21, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 21, 2013 Meilläkin häät vasta ensi kesänä, joten kuvaa ei valitettavasti oel tarjolla. Mielikuva sen sijaan on sitäkin helpompi tarjota: poimin kimppuni itse kävellessäni autolta hääpaikalle. Kimppuun tulee pelkkiä kieloja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rimiina Kirjoitettu August 22, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 22, 2013 (muokattu) Tällainen kimppu oli minulla! Tykkäsin todella paljon!! Toiveenani oli ainoastaan saada valkoisesta gerberasta kimppu, loput sai tekijä päättää itse. Muokattu: August 22, 2013, käyttäjä: Rimiina Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gizmo09 Kirjoitettu September 24, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu September 24, 2013 koska en halua kantaa kädessäni yhtään mitään, minulle tulee sekä hiuksiin että ranteeseen tällaiset koristeet. Menee minulla siis kimppuna tuo ranne"kukka" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inna* Kirjoitettu September 28, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu September 28, 2013 Aivan ihania ja erilaisia ideoita kimppuun! Mulla olisi haaveissa käsivarsikimppu. Löysin aiemmin kesällä aivan ihanan kuvan käsivarsikimpusta, joka sopisi hyvin häihimme, mutta onnistuin hukkaamaan kuvan jonnekin... No, jospa se kävelisi vielä vastaan jostakin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
OnnellinenHeidi Kirjoitettu September 29, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu September 29, 2013 Minun oranssi minppu virkatulla kädensijalla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suli Kirjoitettu January 14, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 14, 2014 (muokattu) Tällainen rintakorukimpun ja kukkakimpun yhdistelmä. Koruissa paljon mukana sellaisia, joilla on jokin merkitys ja historiayhteys itselle... . Muokattu: January 14, 2014, käyttäjä: Suli Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrsS Kirjoitettu January 19, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 19, 2014 Pallomainen hääkimppu, kuvia kimpusta ja muista kukista täällä: http://daytodaybasically.blogspot.fi/2014/01/haakimppu-ja-haakukat.html Toteuttajana siis ent. Neulamäen Kukkapaja, nykyinen Kukkapaja Floretta (Kuopio). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
watershine Kirjoitettu January 30, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 30, 2014 Haaveissa ois iso kimppu valkoisista ja vaaleanpunaisista pioneista.. jotakin tähän tyyliin: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Aipsjops Kirjoitettu February 9, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 9, 2014 Minulle tulee tämänkaltainen kimppu! Haluaisin lisäksi jokaisen ruusun sisälle tai niiden keskelle tekotimantteja. Oih kimppu tulee säihkymään upeasti.Rakastan punaisia ja valkoisia ruusuja. Tykkään myös keltaisista, vaaleanpunaisista jne. mutta valko-puna on mielestäni elegantti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoldenGirl Kirjoitettu February 9, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 9, 2014 Mulle tulle yksi jätti daaliankukka ja ehkä jotain vihreetä sekaan Koristeeksi kukkaan ajattelin helmiä, kun muutenkin koruni on aika helmipainotteinen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nilmelwen Kirjoitettu March 5, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2014 (muokattu) Toiveenani olisi saada kimppuun valkoisia kruunuvuokkoja ja kerrottuja, valkoisia leinikkejä tähän tyyliin: Varren ympärille voisi kietoa juuttinarua... Muokattu: April 8, 2014, käyttäjä: nilmelwen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Lumikki* Kirjoitettu March 28, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu March 28, 2014 Haaveissa ois iso kimppu valkoisista ja vaaleanpunaisista pioneista.. jotakin tähän tyyliin:Aivan ihana!! Minullakin toiveena, että kimpussa olisi vain pioneja, pelkästään vaaleanpunaisia kylläkin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MimiCassandra Kirjoitettu May 11, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu May 11, 2014 Meillä on kaksi tilaisuutta, ja toiseen tulee kirkkaanpunaista neilikkaa, vihreää wimbledon-ruusua ym vihreää. Toiseen kirkkaanpunaista ruusua, limenvihreää lumipalloheisiä ja keltaista craspediaa. Kun yksi seppä haukkui sormustoivettani liikennevaloiksi, niin nyt tulee sitten kimppuunkin samaa teemaa Punaiset ruusut ovat kyllä huulipunan kannalta haasteellinen juttu. Paras sävy huuliin on tietty täysin sama punaisen sävy, mutta jos vähänkään taittaa oranssiin, menee vaikeaksi... myös pussaaminen on sotkevaa puuhaa. Ollaan testattu eri punilla ja yksi on ylitse muiden tarttumattomuuden kannalta. Toivotaan siis, että lopullinen kukan sävy on juuri se! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
cherria Kirjoitettu May 12, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu May 12, 2014 Haaveissa ois iso kimppu valkoisista ja vaaleanpunaisista pioneista.. jotakin tähän tyyliin:Mulle tulee juuri tämän tyylinen kimppu! Väristyskin suht sama ja lisäksi sekaan laitetaan muutama valkoinen ja vaaleanpunainen neilikka Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cindylia Kirjoitettu June 8, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 8, 2014 Ite vähän mietin jos tekisin ite kimpun kun ei erikoismuotoilua. Ihan perusmalli, valkosia gerberoita tai germiinejä, ruusuja joko valkosena tai shamppanja, jotain pientä vihreää ja kiinnitys suklaanruskeal leveäl satiininauhal ja juuttilangalla pari kerrosta , nauhat yhes rusetille. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
T.I Kirjoitettu June 26, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 26, 2014 Meille tulee tälläinen tyyliltään jos vain mahdollista.. http://palomiehenmorsian.blogspot.fi/2012/12/oikeasti-minun-nakoinen-kimppu.html Tuolta näkee. Eli tuo aika yleinen ja niin omaan silmään osuva romanttinen pyöräehkö ja ilmava kimppu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carnation_ Kirjoitettu June 26, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 26, 2014 Minulle tulee fuksiasta neilikasta pyöreä kimppu, jossa on varren ympärillä valkea satiininauha. Pistävät kimppuun muutaman strassineulan, tulee vähän kimallusta. Lopputulosta odotellessa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LimeBride Kirjoitettu July 1, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu July 1, 2014 (muokattu) Kimpussani oli limenvihreää hortensiaa, vaaleanpunaista neilikkaa, vaaleita isoja ruusuja joissa muutamassa timanttineula, sekä vaaleanpunaista bouvardiaa. Rakastin tätä niiiin paljon! Muokattu: July 1, 2014, käyttäjä: LimeBride Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuikkunam Kirjoitettu July 1, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu July 1, 2014 ^ Todella kaunis kimppu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoldenGirl Kirjoitettu July 2, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu July 2, 2014 Carnation_ Mulle tulee fuksian värisiä neilikoita ja helmikoristeita. Varsi koristellaan vaniljanvärisellä nauhalla ja kimpusta tulee puolipyöreä...eli aika samoilla mennään Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
piparihiiri Kirjoitettu July 10, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu July 10, 2014 Ihana kimppu LimeBride! Tykkään hortensiasta tosi paljon! Minulla oli tälläinen, Neuloin hopeista vahvaa sidontalankaa ja floristi teki kimpun. Halusin purppuraista revonhäntää, vähän ruusuja, loput sai tekijä valita oman maun mukaan. Kimppu oli ihana. Ehkä olisi saanut olla voimakkaamman värinen, mutta koska ne on valittu revonhännän sävyyn, niin sithän niiden piti olla just noi ettei tule sävy eroja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
susannai Kirjoitettu July 31, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu July 31, 2014 minulle tulee neilikkaa, joko valkoista tai fuksiaa ja siihen jotain helmikoristetta! neilikasta saa niin ihania kimppuja! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
esssie Kirjoitettu September 28, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu September 28, 2014 Tässä mun tekokukkakimppu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaisa555 Kirjoitettu October 1, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu October 1, 2014 http://imwearingwhite.blogspot.com/2012/09/kevatmorsiamen-kukat.html Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts