Mangostania Kirjoitettu June 22, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 22, 2010 (muokattu) . Muokattu: October 6, 2023, käyttäjä: MadameMaria Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Julikesä Kirjoitettu June 30, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 30, 2010 Mieli onkin muuttunut ja minulle tulee todennäköisesti tällainen (ja ehkä teen vieläpä itse!): :-X :-X :-X Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
TIItikka Kirjoitettu August 3, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2010 Tässä minun kimppuni. Itse tein, silkkikukista. Pääosissa valkea orkidea, mukana vihreitä heiniä, kristalleja langassa, kultahilettä sekä varsiosan päässä oleva kristallikoriste. Tuli maksamaan 30€ kun halusin hyvänlaatuiset, elävännäköiset orkideat. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elenita Kirjoitettu August 4, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 4, 2010 (muokattu) Mulla oli maistraatissa tällainen pikkukimppu - ihastuin niin että siunaukseenkin haluan jotain vastaavaa, valuvien kimppujen sijaan joista ennen haaveilin Muokattu: September 17, 2010, käyttäjä: Lady Bird Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eeda Kirjoitettu August 11, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 11, 2010 Entisenä kukkakaupan työntekijänä sidoin ystävälleni morsiuskimpun mustikasta, puolukasta, kanervasta, siankärsämöstä ja kaurasta. Kuvaa ei vielä ole liitettäväksi, mutta olin kyllä tyytyväinen metsäiseen kimppuun. Ainoa toive, jonka morsiamelta sain, oli mahdollisimman vihreä kimppu. Ja sellaisen tein. Kanerva ja siankärsämö olivat vain metsäinen värilisä, ettei kimppu näyttänyt vain saunavastalta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarbleSnow Kirjoitettu September 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 9, 2010 Tässä oma kimppuni helmikuisissa häissämme. Kimpussa on ruusua, kallaa, jaloleinikkiä (?), tuoksuköynnöksen kukkaa (jotka eivät auenneet eli ovat nupulla) ja hopealankaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miisa Kirjoitettu September 15, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 15, 2010 Tässä näkyy omani eli valkoista ja vaaleanpunaista ruusua. Seassa oli myös muutama kirkas "timantti". Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Demma Kirjoitettu October 5, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu October 5, 2010 Miulla oli tällänen, ja tykkäsin kovasti! Sulhasen ja bestmanien vieheet sen sijaan oli ihan karmeat, joten revin omasta kimpustani 3 neilikkaa irti ja ne oli miesten vieheet.. Mut ei sitä onneks kukaan huomannu, et oli vähän tuunatut Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trinity79 Kirjoitettu November 25, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 25, 2010 Meillä oli häät heinäkuussa ja mulla oli tämmöinen kimppu, myös gerberaa joka on lempikukkani. Niin, ja kuva otettu häiden jälkeisenä päivänä ja hyvin on gerberatkin jaksaneet! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keksi Kirjoitettu December 7, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 7, 2010 Mun kimppu oli tällainen: Ruusut on siis tosiaan kirkkaan oransseja, vaikka näyttävät punaisilta tuossa kuvassa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marabello89 Kirjoitettu January 15, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 15, 2011 (muokattu) Tässä mun gerberakimppu.Olin tosi tyytyväinen kimppuuni, ja se kestikin hienosti. Tuossa jälkimmäisessä kuvassa on jo vähän rupsahtanut, koska kuva on otettu pari päivää häiden jälkeen. Muokattu: February 6, 2011, käyttäjä: marabello89 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maiku Kirjoitettu January 25, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2011 Tässä minun kimppuni kotona häiden jälkeisenä päivänä. Hyvin kesti orkidea talvihäiden pikkupakkaset, kun suojasi aina kevyesti sanomalehdellä. Kirkosta ulos tullessa minulla ei ollut kimppua, jottei raukka palellu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delia Kirjoitettu March 9, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 9, 2011 (muokattu) Tässä minun kimppuni tammikuulta. Sulhasella, bestmaneilla ja kaasoilla oli gerberasta tehdyt rintavieheet. Muokattu: March 9, 2011, käyttäjä: Delia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gadian Kirjoitettu March 14, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 14, 2011 Mun kimppu helmikuulta. Hortensiaa, jaloleinikkiä, oksaruusua, tulppaania ja freesiaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuma Kirjoitettu March 17, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 17, 2011 Minun helmikuun kimpussani oli ruusua, neilikkaa, freesiaa ja krysanteemia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
niiskunen Kirjoitettu March 21, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 21, 2011 Tässä mun ihana kimppuni Helmikuisista häistämme (Kuva tosin otettu häiden jälkeisenä päivänä, siks vähän rupsahtaneen näköinen tuossa jo) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
swee Kirjoitettu March 22, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 22, 2011 Bestmanin kädessä..ja autossaVärit ei oikein näy kunnolla, osa neilikoista oli pinkihtäviä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hupa Kirjoitettu July 5, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 5, 2011 Mulla oli tällainen, ei näy ihan kokonaisuudessaan, mutta siimasta roikkui alhaalla sitten vielä vihreää ja ruusun terälehtiä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lottalia Kirjoitettu July 25, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 25, 2011 Tässä omani, toinen kuva otettu maanantaina joten kimppu jo reilusti kärsinyt. Aivan ihana kyllä oli Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
brideTB Kirjoitettu August 6, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 6, 2011 Omassani oli valkoista ruusua, hieman hennon vaaleanpunaista bouvardiaa ja hortensiaa, herttaköynnöstä ja lisänä, kirkkaita "timantteja". Ja tää oli täydellinen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olgis Kirjoitettu September 2, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 2, 2011 Tässä hääkimppuni:Kimppu tehtiin näiden kuvien pohjalta: Ideoista kiitos Redrikalle! Kimppuani kehuttiin kovasti ja tykkäsin itsekin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kellen Kirjoitettu September 25, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 25, 2011 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
emppu. Kirjoitettu October 10, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu October 10, 2011 (muokattu) Omin varsin sidottu kukkakauppa Zinnian luomus. Tykkäsin, tykkäsin! Muokattu: February 21, 2013, käyttäjä: emppu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vicsu Kirjoitettu November 7, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 7, 2011 Minulla oli tällainen, ruusun terälehdistä sidottu glamelie-kimppu. Tykkäsin kovasti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
teacup Kirjoitettu November 22, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 22, 2011 Minulla oli tälläinen. Pyysin ilmavaa, vähän sekalaisen näköistä jossa olisi eri tekstuureita, keskikokoisen lautasen mallista sidontaa. Suurin osa valkoista, ja mausteena kirkkaanpunaista ja kirkkaansinistä ja hyvin vähän vihreää. Oikean sinistä kukkaa oli vaikea löytää, tuokin oli omaan makuun turhan violetti, mutta minkäs teet kun niitä tulee vaan tuurilla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts