tähti Kirjoitettu September 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 10, 2008 Tässä ihanainen kimppuni kuukauden takaa!kuva ei ole kovin hyvä tosin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tellerwo Kirjoitettu September 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 14, 2008 Ei tullut varsinaista kuvaa kimpusta otettua, mutta tästä nyt näkee idean.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kesäperho Kirjoitettu September 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 14, 2008 Tällainen ihanuus minulla oli muutama kuukausi sitten Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoDa Kirjoitettu September 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 28, 2008 Tällainen valko-vihreä kimppu oli minulla! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
shallan Kirjoitettu October 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 25, 2008 (muokattu) Aivan uskomattoman ihania kimppuja on naikkareilla ollut! Tässä mun kimppuni, jota ylpeänä kannoin 14.6. Muokattu: October 25, 2008, käyttäjä: shallan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurjenmiekka Kirjoitettu January 5, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 5, 2009 Tällainen ihana vihreä pallo oli minulla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Potkuri Kirjoitettu February 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 16, 2009 Tässä kalla- ja orkideakimppuni viime lauantailta:- se oli juuri sellainen, kuin toivoinkin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maltsu Kirjoitettu February 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 17, 2009 Tässä minun ihanainen kimppuni muutaman päivän takaa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
London Kirjoitettu February 24, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2009 Kuvien laatu ei mita parhain, mutta saa vahan ideaa. Puku oli vaalean pinkki ja ruusuja laahuksessa, niin kukkia oli aika vaikea valita, mutta mielestani floristi onnistui hyvin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
AsKiMe Kirjoitettu July 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 11, 2009 Mulle tulee kimpuksi suunnilleen tällanen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vincentcat Kirjoitettu July 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 11, 2009 Tässä kimppuni ja miehen rintakukka lähes vuoden takaa, murantti laskeutui vielä kauniisti alas kimpusta... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
vaahtera Kirjoitettu August 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 2, 2009 Kuinka aikaisin olette aloittaneet kimpun suunnittelun? Tai siis missä vaiheessa ensimmäisen kerran kävitte kukkakaupassa juttelemassa asiasta? Ja miten homma hoitui siitä eteenpäin? Tunnustan, että tämä on aivan vieras aihe minulle Otitteko mukaanne kuvia millaista haluatte, vai ehdotteliko kukkakaupan täti teille eri vaihtoehtoja ? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annick Kirjoitettu August 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 4, 2009 Tassa kuva kimpustani reilu viikko sitten - pidin siita todella paljon Kimpussa oli pioneja, aqua-ruusuja, hajuherneita ja pari orkideaa.Vaahtera - olin kukkakauppa Livingroomiin sahkopostitse yhteydessa toukokuusta alkaen aika harvakseltaan, kokosin kuvia mieleisistani kimpuista kesakuun lopussa, jotka meilasin kukkakauppaan pukusovituskuvan kanssa, jonka perusteella he tekivat ehdotelman ja toteuttivat sen haapaivaksi. Eli varsinaisesti olin heihin yhteydessa noin kuukautta ennen jolloin sovimme kimpusta nakematta toisiamme. Tama jarjestely oli tosin siksi etta asun ulkomailla ja he olivat lomalla heinakuun.Olin todella iloisesti yllattynyt kun vihdoin sain kimppuni ja todella tyytyvainen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piia! Kirjoitettu August 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 14, 2009 Tämmöinen minulla oli kohta jo kolme viikkoa sitten! Olin kyllä tosi tyytyväinen! Valitettavasti se sydän mikä on tuossa oikealla ylhäällä ei näy kunnolla vaikka ei tarkotuskaan ollut näkyä hirmu selvästi, mutta se oli ihana lisä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jellis 080809 Kirjoitettu August 30, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 30, 2009 (muokattu) Tässäpä minun kimppu. Supertyytyväinen olin siihen Kiitokset vielä Redrikalle ideasta! Muokattu: August 30, 2009, käyttäjä: Jellis 080809 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taiga Kirjoitettu October 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 3, 2009 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sofraia Kirjoitettu November 1, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 1, 2009 Mun 25.7.-kimppu, sininen iiris ja valkoinen eustoma. Kukkakauppa Living Room Iso-Roballa auttoi suunnittelussa ja teki kaikki meidän kukat. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
timtam Kirjoitettu November 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 16, 2009 Tässä minun cymbidiumorkideakimppuni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eikku82 Kirjoitettu January 10, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 10, 2010 Tässä mun rannekimppu. Mm. vaal.pun Cymbidium orkideaa, Afrikantähdikkejä ja helmivillakkoa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpo Kirjoitettu February 25, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2010 Tässä viime lauantailta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nna Kirjoitettu March 6, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 6, 2010 Tässä minun kimppuni. Katseltiin floristin kanssa ideoita, joista pidin ja kerroin haluavani (talvihäihimme) pyöreän, metsäisen kimpun, jossa on useampia eri kukkia/kasveja. Muuten annoin floristille aika vapaat kädet. Ammattilaiseen luottaminen kannatti!Kuvakulma venyttää tuota etualan ruusua, mutta idean näkee kuitenkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maddie- Kirjoitettu March 14, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 14, 2010 Minulle on tulossa tämännäköinen kimppu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tähtis Kirjoitettu April 23, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2010 (muokattu) Tällainen mulla... En oo tähän ketjuun vielä laittanut. Aivan huippu oli ja sopi pukuun ku nenä päähän;) Ruusua, pientä kämmekkää, peikonpähkinää, herttaköynnöstä ja kanelitankoja! Muokattu: April 23, 2010, käyttäjä: tähtis Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maijamehilainen Kirjoitettu April 24, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2010 Tällainen oli minun talvihääkimppuni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
EeyoreX Kirjoitettu June 22, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 22, 2010 Tiedän vasta hetkeä ennen vihkimistä millainen kimppu tulee. Anoppi on entinen floristi ja hän tekee yllätyksenä kimpun, en edes tiedä mitä kukkia kimppu sisältää. Ainut mitä anoppi kysyi oli väri Saa nähdä mitä tulee käteen hääaamuna.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts