janiina Kirjoitettu May 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 17, 2007 Kerätään tähän ketjuun kuvia omista morsiuskimpuista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LiskoNeito Kirjoitettu May 21, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 21, 2007 Tällaisen pomanderin väsäsin viikonloppuna tuleviin häihin ( 070707 )Pohjana oasispallo johon sitten tökitty silkkiruusuja ja dahlioita, kantokahvana ohutta metallilankaa johon on pujotettu helmiä ja lanka on ankkuroitu ja liimattu palloon ennen kukkien laittoa, samon on toimittu pohjassa roikkuvan koristeen kanssa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pisama Kirjoitettu September 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 23, 2007 Kimpussani oli punaisia ja fuksian värisiä ruusuja, valkoista eustomaa, hopeinen helmikoru ja jotain vihreää. Kahvassa oli samaa silkkiä kuin puvussani. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lovely Kirjoitettu October 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 6, 2007 Tässä minun itse tekemä kimppuni. Muovikahvaoasispohjaan tehtynä aqua-ruusu, valkoinen tertturuusu, valkopinkki eustoma, valkoinen freesia, värjätty harsokukka, valkoinen bouvardia, muratti.Kudoin puikoilla tuon verkon lilasta metallilangasta ja pujottelin siihen liloja sydämiä, sekä sidoin muratin ja yksittäisiä tertturuusuja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lululime Kirjoitettu October 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 17, 2007 Tassa minun, phalaenopsis-orkideaa, ivory ruusuja, eustomaa nuppuina: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nappula Kirjoitettu November 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 3, 2007 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
myy79 Kirjoitettu March 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 7, 2008 tänään tein prototyypin valtikkakimpusta. katsotaan, teenkö sit oikeestikki itelleni tuollasen kimpun, isommista ruusuista ja isomman muutenkin. mutta kaasoille tuo kimppu menis hyvin, ja heittokimpuksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pubba Kirjoitettu March 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 17, 2008 Laitan myöhemmin paremman kuvan, näyttää tuossa jotenkin suhteettoman kokoiselta. Mutta se oli niiiiin ihana!!eli siinä on pelkästään jaloleinikkiä ja heinästä pitkä varsi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
PikkuHeisku Kirjoitettu April 13, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 13, 2008 Minulla oli tämmöinen kimppu viime kesänä.Kallaa, eustomaa ja kirjavaa murattia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myinen Kirjoitettu April 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 28, 2008 (muokattu) Tässäpä kuva kimppuni testiversiosta Hääpäivänä kimpussa on toivottavasti enemmän ruusuja ja thaimaan orkideaa. Muokattu: April 28, 2008, käyttäjä: Myinen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riikkis Kirjoitettu May 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 16, 2008 Minulle suurin piirtein tämä, mutta keltaisella orkidealla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissPyjama Kirjoitettu May 20, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 20, 2008 mulle tämmöttinen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
puh_nalle Kirjoitettu May 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 22, 2008 (muokattu) Minä kävin tämän kuvan kanssa kimppuni tilaamassa, tosin ei tule valkoisia ruusuja Muokattu: May 22, 2008, käyttäjä: puh_nalle Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melika Kirjoitettu May 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 26, 2008 kauniin yksinkertainen liljakimppuni Kuva ei tee oikeutta... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maar-i Kirjoitettu June 4, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 4, 2008 Mulla oli tällainen ihanuus Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsmaikku1979 Kirjoitettu June 4, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 4, 2008 (muokattu) Minulle tulee tällainen Muokattu: June 4, 2008, käyttäjä: morsmaikku1979 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jassu Kirjoitettu June 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2008 Tässä oma kimppuni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minc Kirjoitettu June 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2008 Mulla oli tällainen omatekoinen viime lauantaina: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LILJA1406 Kirjoitettu July 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 6, 2008 Mun ihana kimppuni joka sopi täydellisesti yhteen puvun kanssa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rouva TL Kirjoitettu July 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 11, 2008 Minun kimppuni: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeitiNasu Kirjoitettu July 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 14, 2008 Kimpputällainen kimppu oli mulla lauantaina Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
shrek^ Kirjoitettu July 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 14, 2008 Mun kimppu oli tällainen: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeRi Kirjoitettu July 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 22, 2008 (muokattu) mun kimppu oli tälläinen tein itse ja tykkäsin ihan hirveesti http://www.aijaa.com/v.php?i=2402374.jpg Muokattu: July 22, 2008, käyttäjä: NeRi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
zizzie Kirjoitettu August 31, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 31, 2008 Minulla oli tälläinen: Valkoinen (vihreä ruusu), sininen hortensia ja valkoinen kalla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
TanjaS Kirjoitettu September 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 7, 2008 Minun kimppuni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts