ensi_vuonna Kirjoitettu July 28, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu July 28, 2004 Olen tilannut omani kauppilan puutarhasta. Heillä on hääkimpun hinta 84 euroa ja vieheet maksaa 10 e kpl. katsotaan mikä lopputulos kun haen kukat 14.8 hääpäivän aamuna... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
TiiTaa Kirjoitettu October 13, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 13, 2004 Suosittelen AnsKukkaa hautausmaan vieressä (Vasaramäen portilla). Ylipäätänsä pienet kukkakioskit on halvimpia ja silti niissä työskentelee ihan koulut käynyttä ja kokenutta väkeä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valma Kirjoitettu October 27, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 27, 2004 Florasta tuli meidän kaikki kukat.Olivat U.P.E.A.T.!Suosittelen lämpimästi! Hankin sieltä kaikki meidän kukat ja näin tuntui luonnolliselta tilata omat hääkukatkin sieltä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
muumimamma Kirjoitettu November 13, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 13, 2004 Meille hääkukat tulevat Nicolesta...Erittäin hyvää ja ystävällistä palvelua...Mun hääkimpun hinta-arvio on 70€. enkä osaa pitää sitä kalliina...ja vieheet 6.5€ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
vip Kirjoitettu December 26, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 26, 2004 Meidän kukat ja kukkalaitteet otettiin Tuorlan floristipuolelta, olimme niihin äärimmäisen tyytyväiset. Hinta-laatusuhde kohdallaan, etenkin kimpustani tuli kauniimpi kuin olisin uskaltanut toivoa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tuju Kirjoitettu December 30, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2004 Tammisillan puutarhaltapa hyvinkin. Ystävällinen palvelu, kestävät kukat. Mistään en ole saanut niin kestäviä kukkia kuin sieltä. Ruusut kestää 2 viikkoa vaasissa ja lopuksi kuivuvat pystyyn nuupahtamatta!Morsiuskimppuni oli yliveto, valtikkamallinen ja hinta kohtuullinen 65 euroa.Kimppu ylitti kaikki salaisimmatkin odotukset! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest elokuun rouva Kirjoitettu January 8, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2005 Osaisitko kertoa hintoja?Florasta tuli meidän kaikki kukat.Olivat U.P.E.A.T.!Suosittelen lämpimästi! Hankin sieltä kaikki meidän kukat ja näin tuntui luonnolliselta tilata omat hääkukatkin sieltä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eine Sutinen Kirjoitettu February 9, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 9, 2005 Otin kimppuni ja koristeet kukkakauppa Reginasta tosta Linnankadulta. Sain toivomani vähän erikoisemman kimpun ja kohtuu hintaan. Kannattaa käydä tutustumassa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Natiainen Kirjoitettu April 10, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 10, 2005 Meille tulee kukat Florasta. Suosittelen todellakin lämpimästi, hinnat kohdallaan ja palvelu loistavaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KarijaSatu Kirjoitettu April 10, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 10, 2005 Hei, Mun morsiuskimppuni tilataan Paraisilta kukkakauppa Liatriksesta. Omistajapariskunnan rouva osaa sitoa aivan mielettömän upeita kimppuja!!! Ja mikä parasta, hinnat ovat todellakin kohdallaan!Liatrikseen kannattaa ajella Turusta "asti"! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosso Kirjoitettu April 27, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 27, 2005 Oma kimppuni, sulhasen viehe, vanhempien vieheet, morsiuslasten kimput, heittokimppu sekä kaksi isoa kukka-asetelmaa tulivat kaikki Pasadenasta. Aivan loistava palvelu, ja osaavat ammattilaiset! Laadusta ja kauniista tuloksesta sai vähän maksaa, mutta olimme kaikki todella tyytyväisiä. Loput kukat vieraiden pöytiin yms. tehtiin itse, haettiin torilta älytön määrä kukkia ja perjantaipäivä ennen häitä leikimme kukkakauppaa. Anopit tekivät loistavaa työtä, ja asetelmista tuli tosi nättejä. Ulos veimme asetelmat, joissa oli valkoisia krysanteemeja sekä pihalta napsittuja punaisen viinimarjapensaan oksia -marjoja täynnä tietenkin. Tosi kaunis yhdistelmä sekin... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Madde Kirjoitettu April 28, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 28, 2005 Hei Rosso!Minkälainen kimppu sinulle tuli Pasadenasta? Mitä maksoi kimppu ja vieheet? Olen myös tykästynyt heidän tyyliin ja taidan ottaa kukat heiltä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saimis Kirjoitettu April 29, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 29, 2005 Meidän kukat tulee kukkakauppa Nicolesta Eerikinkadulta.Palvelu tähän saakka on ollut aivan loistavaa!Ja mitä olen nähnyt hänen töitään niin jälki on myöskin kertakaikkiaan loistavaa!!!Ja, hintakaan ei mielestäni ole todellakaan kalliimmasta päästä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
zartan Kirjoitettu May 10, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 10, 2005 Haen hyvää kukkakauppaa, josta voisin saada harvinaisempaa oridealajiketta tai tilattua tällaista? Mahtaakohan tuolta Nicolesta saada tilattua? :-/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
darci Kirjoitettu May 11, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 11, 2005 Meidän kukat tulee Pasadenasta, jossa oli loistava palvelu ja hyviä ideoita kun kävin kyselemässä. Luotan ko. kukkakauppaan muutenkin, ja kuvat aikaisemmista morsiuskimpuista olivat upeita. Hintaa on kyllä, sitä ei käy kieltäminen...zartan: Pasadenasta saa harvinaisempiakin orkidealajikkeita. Mulle tulee vihreää cymbidium-orkideaa pitkään valuvaan kimppuun, suunnitelma ainakin on upea! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
zartan Kirjoitettu May 11, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 11, 2005 Darci, saanko kysyä mitä maksaa tuo orkideakimppusi? Kuullostaa kyllä hyvältä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Madde Kirjoitettu May 13, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 13, 2005 Minä päädyin myös Pasadenaan! Tosi miellyttävää, hyvää palvelua ja kaikki asiat otettiin huomioon (minun pituus, hääpuvun tyyli, jopa sormusten väri, jotta vieheessä on oikean väristä nauhaa). Liljakimpulleni hinta-arvio 100-130 euroa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
zartan Kirjoitettu May 15, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 15, 2005 Myöskin mulla on nyt kimppu tulossa Pasadenasta. Hinnat ovat kyllä tosi kalliit, kun katsoin tuolta yhdeltä foorumilta muiden kimppujen hintoja. Mahtaakohan sana hää tuoda oman lisänsä kimppuun? Jokatapauksessa palvelu oli hyvää ja ammattitaitoista! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pippileena Kirjoitettu May 16, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 16, 2005 Meille tulee kukat Florasta. Suosittelen todellakin lämpimästi, hinnat kohdallaan ja palvelu loistavaa. Totta! Olemme äitini kanssa jo pitkän aikaa käyttäneet heidän palvelujaan. Flora löytyy Kiitoradan vierestä Yliopistonkadulta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
darci Kirjoitettu May 26, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 26, 2005 zartan: olen vähän myöhässä tämän vastaamisen kanssa kun olen ollut jonkin aikaa poissa palstalta, mutta olit näköjään jo päätynytkin hyvään kukkakauppaan. Mun orkideakimppu maksaa muistaakseni 130 euroa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nakertaja Kirjoitettu July 12, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 12, 2005 Olisikohan jollain enemmän kokemuksia tuosta Linnankadun kukkakauppa Reginasta? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lumikki Kirjoitettu July 12, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 12, 2005 Entä löytyykö kokemuksia Peitsiön kukkakaupasta? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KUKKAFIORI Kirjoitettu July 12, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 12, 2005 KUKKAFIORISTA (stockan pohjakerros) saa maailman kauneimmat kimput. Siellä on vaihtunut omistaja ja nykyään sitä pitää tyttö(muistaakseni Janni) jolta tuli tuhansia aivan fantastisia ideoita häihimme. Hintavertailun jälkeen ei edes kallein. Minua palveltiin todella ystävällisesti ja henkilökohtaisesti, kaikki toiveeni otettiin huomioon.Häät 23.7 ja sieltä floristi lupasi tulla koristelemaan jopa juhlapaikan.He ovat tehneet lehtiin ym. myös paljon morsiuskimppuja ja tämä Janni ainakin osasi asiansa ja tiedän että kukistamme tulee ikimuistoisen ihanat. Suosittelen lämpimästi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tinkuliini Kirjoitettu July 20, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 20, 2005 Suosittelenpa minäkin Kukkafioria. Palvelu oli ystävällistä ja hinnat kohdallaan. Kalloista tehty hääkimppuni oli aivan mahtava ja tyylikkään ja kauniin hääpaikan koristelun Janni kävi tekemässä hääpäivänä paikan päällä. Varoitan puolestani muita naikkareita Kaarinassa sijaitsevasta Kukkakauppa Katariinasta. Omistaja oli todella töykeä ja tyrmäsi kaikki omat ehdotukseni niin hääkimpusta kuin hääpaikan koristelustakin. Hinnatkin ovat kyseisessä liikkeessä todella korkeat. > Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Orvokkiliini Kirjoitettu July 26, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 26, 2005 Moi Tinkuliini!Mitä tuo kallakimppusi maksoi Kukkafioriassa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts