Shere Khan Kirjoitettu August 13, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 13, 2013 Ihana tuo piitun kimppu! Minäkin haaveilen pyöreästä neilikkakimpusta sinisenä, ehkä ihan ripaus valkoista mukana. Tai sitten monivärinen, mutta sinisävyinen kuitenkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nyppy Kirjoitettu August 13, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 13, 2013 Hieno kimppu Piitu! Osaatko sanoa, montako neilikkaa tuossa on käytetty? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
piitu_ Kirjoitettu August 13, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 13, 2013 Tasan 30 neilikkaa oli äidin mukaan tuossa minun kimpussa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nyppy Kirjoitettu August 14, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 14, 2013 Ok, kiitos! Viikonloppuna pitäisi itse yrittää vääntää vastaavanlainen itselleni! Jaiks! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
piitu_ Kirjoitettu August 14, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 14, 2013 Eiköhän se kimpun kokoaminen tule sinultakin ihan hyvin sujumaan. Tuo minun kimppunikin saatiin kasattua ja sidottua vasta hääpäivän aamuna, hirveässä kiireessä ja ilman mitään aikaisemmin tehtyjä koesidontoja, ja silti siitä tuli omasta mielestäni aivan ylimalkaisen ihana eikä ollenkaan minkään äkkiseltään kasaan hutaistun näköinen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nyppy Kirjoitettu August 14, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 14, 2013 Kiitos tsempeistä, eiköhän se siitä! Minulle olisi tulossa valkoisia neilikoita, ja huomenna menen ostamaan nauhan kimpun varren ympärille. Kovasti mieli tekisi valkoista nauhaa, mutta mietin, meneekö liian tylsäksi, mutta tuo sinun kimppusi näyttää kyllä tosi hyvältä vaikka kukat ja nauha ovat samaa väriä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
piitu_ Kirjoitettu August 14, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 14, 2013 En nyt osaa sanoa kuinka paljon tuo kuva huijaa, mutta nauha oli enemmänkin jotain luumun väristä kun taas kukat itse olivat tosiaan tuollaisia helakan punaisia... mutta punaisen sävyjä nyt kuitenkin yhtä kaikki, se on kyllä totta. Jos valkoinen nauha valkokukkaisen kimpun ympärillä epäilyttää niin äkkiseltään voisin itse heittää korvaavaksi vaihtoehdoksi jotain vaaleanvihreää tai sitten ehkä vaaleaa violettia. Valkoisenkin kanssa sopii toisaalta yhteen niin moni eri väri että aika rauhassa saa kyllä omien mieltymysten mukaan mennä ja valita sitten joko jotain haaleampaa tai sitten repäistä ja kietoa varren ympärille just vaikka jotain tummanpunaista. Siihen vaikuttaa niin paljon aina se että mistä itse kukin sitten loppujen lopuksi tykkää. Mutta tsemppiä kimpun kokoamiseen, kyllä se siitä sutviutuu sitten omia reittejään kun ensin vaan kokeilee että mikä sitä omaa silmää sitten loppu viimeksi kaikista eniten miellyttää! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukkamaaria2014 Kirjoitettu October 30, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu October 30, 2013 Upeita kimppuja ! Mulle tulee ehdottomasti neilikka hääkimppu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karjalan nainen Kirjoitettu October 31, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu October 31, 2013 Tällainen oli minulla syyskuussa http://img51.imageshack.us/img51/4889/8rc6.jpg Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Augusta* Kirjoitettu May 28, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2014 Kyllä mä olen vieläkin sitä mieltä että mulle tulee heinäkuussa kimppu valkoisista neilikoista Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanna93 Kirjoitettu October 15, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu October 15, 2014 Mulle tulee ainakin pelkistä valkoisista neilikoista kimppu ilman mitään lisähärpäkkeitä, eikä missään vaiheessa käynyt mielessänikään, että muistuttaisi hautajaisista. Kukka kuin kukka. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
manaljah Kirjoitettu December 17, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu December 17, 2014 Noooo, tilasin kyllä neilikoita mutta lopputuloksessa oli jotain muutakin. Nätti tämäkin, vaikkei ehkä ihan niinkuin kuvittelin (joku tosta puuttui, en millään muista mitä floristi ehdotti joukkoon kun suunniteltiin). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rijaba Kirjoitettu December 30, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2014 Mulla oli kimpussa pelkästään valkoisia isoja neilikoita, oli kyllä kauniin ja yksinkertaisen näköinen kimppu! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rompotti Kirjoitettu December 30, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2014 Neilikka on toinen mun lempikukista <3 Ehdottomasti haluan niitä kimppuun ja mahdollisesti pöytiin Värejä en ole osannut vielä päättää, mutta yksi lempi-muunnoksista on muutoin valkeat(ehkä hivenen taittuvat hempeän v.punaiseen) terälehdet, mutta ulkoreunat ovat fuksianpunaiset Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minttu87 Kirjoitettu January 4, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 4, 2015 Meidän häissä oli neilikkaa:-hääkimpussa valkoista, lilaa ja fuksiaa-sulhon ja bestmanin vieheessä valkoinen neilikka-pöydissä lilaa ja fuksiaa (yhteen asetelmaan tuli 4 lilaa ja 3 fuksiaa neilikkaa ja tämä asetelma laitettiin juomalasiin) Tykkäsin kovasti! Halusin välttämättä pöytiin kukkia ja neilikka on hinnaltaankin sellainen, että sitä pystyi tarvittavan määrän ostamaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu January 4, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 4, 2015 Voitko Minttu87 vielä kertoa paljonko kimppu kustansi? Kyselin tuollaisen omilla varsilla olevan yksinkertaisen neilikkakimpun hintoja ja yllätyin hinta-arvioista 70-100 €, kun yksittäiset oksat ovat siinä euron paikkeilla.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minttu87 Kirjoitettu January 4, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 4, 2015 Voitko Minttu87 vielä kertoa paljonko kimppu kustansi? Kyselin tuollaisen omilla varsilla olevan yksinkertaisen neilikkakimpun hintoja ja yllätyin hinta-arvioista 70-100 €, kun yksittäiset oksat ovat siinä euron paikkeilla.. Kimppu oli 85 €. Itsekin odotin ehkä hieman halvempaa... Mutta tämä sitten kuitenkin oli juuri sellainen mitä halusin Yksittäiset neilikat maksoivat 2 €, niitä tuli pöytiin.Tässä vielä kuva kimpusta ylhäältä päin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu January 4, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 4, 2015 ^ kiitos vastauksesta! Vaikkakin harmillinen se oli.. Jos kimpussa olisi vaikka 20 kukkaa a 2 €, sitomisen (kukat vierekkäin ja nauha kiinni?) olisi sitten puolet kimpusta... Toisaalta sitten, neilikat on hyvin kestäviä kukkia Olisiko kuvaa vielä vieheestä (vaikka vieheketjuun)? Itse olen nimittäin hyvin samantyyppistä settiä ajatellut meille. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minttu87 Kirjoitettu January 5, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 5, 2015 ^ kiitos vastauksesta! Vaikkakin harmillinen se oli.. Jos kimpussa olisi vaikka 20 kukkaa a 2 €, sitomisen (kukat vierekkäin ja nauha kiinni?) olisi sitten puolet kimpusta... Toisaalta sitten, neilikat on hyvin kestäviä kukkia Olisiko kuvaa vielä vieheestä (vaikka vieheketjuun)? Itse olen nimittäin hyvin samantyyppistä settiä ajatellut meille.Vieheketjusta löytyy juttu vieheistä http://www.naimisiin.info/yhteiso/topic/15667-sulhasen-rintaviehe-kuvia/page-2?p=5052163 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
niinuska2 Kirjoitettu February 14, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2015 Neilikka kestää talvellakin pakkasta ok, eikä heti nuupahda ja rusehdu. Neilikasta löytyy myös kaksvärisiä versioita, joissa kukan reuna on esim. tummanpunainen. Ne ovat tosi nättejä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts