Jäänainen Kirjoitettu December 11, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 11, 2004 Mitäs mieltä olisitte amarylliksestä hääkimppuna? Olisko kellään kokemusta tai kuvia kyseisestä kimpusta? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ninni- Kirjoitettu December 17, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 17, 2004 Mun mielestä amaryllis on todella kaunis kukka, joten jos saat siitä tehtyä kimpun niin eikun vuan Ei ole kokemusta,eikä kuviakaan, mutta minulla on harkinnan alla että josko käyttäisi meidän häiden koristelussa tuollaisia (oikeanoloisia) paperi/muovi-amarylliksiä kun satuin saamaan niitä ilmaiseksi tusinan. Mitä mieltä muut on, onko amaryllis liian jouluinen vai voiko sitä käyttää myös kesällä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Monalisa Kirjoitettu January 3, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 3, 2005 Olen ollut vieraana häissä jossa morsiamella oli valkoisista amarylliksistä tehty valtikka kimppu. Todella kaunis. Valitettavasti ei ole hyvää kuvaa kimpusta jonka voisin skannata. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
OnervaK Kirjoitettu January 3, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 3, 2005 Ei valitettavasti ole kuvia, mutta olen tässä juuri joulun aikaan miettinyt itse, että jos häät olisivat talvella, saattaisin päätyä valkoisiin amarylliksiin. On mielestäni tosi kaunis ja näyttävä kukka, etenkin juuri yllämainittuna valtikkakimppuna.Ninni-, vaikka itselleni amarylliksista tuleekin jouluinen tunnelma, niin ei kai mikään estä käyttämästä niitä kesälläkin. Punaisista tulee ehkä enempi tuo joulutunnelma kuin valkoisista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Deko Kirjoitettu January 10, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 10, 2005 Jossain Tiimareissa on ollut myytävänä silkkisiä amarylliksen kukkia ("oksia") parilla eurolla nyt joulun jälkeen. Kukat oli alennettu puoleen hintaan. Itsekin niitä harkitsin kesähäihin, siinä olisi helppo vaihtoehto pöytäkoristeiksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Monalisa Kirjoitettu January 28, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 28, 2005 Surffailin netissä ja löysin sivun jossa oli valtikka kimppu amaryliksistä heti ekalla sivulla.Todella kaunis. Sivuilta löytyy myös tee-se-itse morsiamelle kiva ohje ruusuista tehdystä pöytäkoristeesta.www.thirdrockdesign.co.uk Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pippileena Kirjoitettu January 28, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 28, 2005 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
taika-lilja06 Kirjoitettu December 11, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 11, 2005 Hadecon sivuilta löytyy erivärisiä amarylliksiä, kannattaa käydä katsomassa. Kerrotusta saa tosi näyttävän kimpun. Ja miniamarylliksetkin on hienoja! Leikkojen hinnat joulun alla n. 2,50- 6,00 ainakin meilläpäin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest eLeppis Kirjoitettu January 7, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 7, 2006 Amarylliksistä saisi talvihäihin ihanan kimpun, mutta onko kenelläkään tietoa miten arkoja nämä söpötykset on kylmälle? Voiko esim. helmikuun häissä ajatellakaan kuljettavansa amarylliskimppua mukanaan? Eihän ulkona montaa hetkeä ehdi viettää, mitä nyt kirkosta kävelee autolle yms. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katjuska76 Kirjoitettu August 17, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 17, 2006 onko kenelläkään tietoa miten arkoja nämä söpötykset on kylmälle?Amaryllishän suositellaan laitettavaksi viileään yöksi, joten ei ole arka kylmälle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marge Kirjoitettu October 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 24, 2007 Mihin aikaan tuo amaryllis kukkii? Eli onko tuo joulukuu ainoa aika, jolloin on toivoa amarylliskimpusta? (Häät helmikuussa...) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts