Suvi Kirjoitettu September 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 17, 2008 Voi kun pionit on sitten ihania... Mulle tulee ehdottomasti niitä!! Kävin jo kukkakaupasta tiedustelemassa, mahtaako pioneita saada vielä heinäkuussa... Kyllä ne vähän lupaili, että voisi vaikka ollakin.. Pionin seuraks tulis sitten neilikkaa, kun se kestää esim. vieheissä paremmin kuin pioni.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anushka Kirjoitettu February 24, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2009 Pionit on ihania! Meillä häät kesäkuun lopussa joten toivottavasti pionikimpun saaminen onnistuu ongelmitta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kara Kirjoitettu June 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2009 (muokattu) Pionikimppu vaaleanpunaisesta Sarah Bernardista on tilattu tämän ketjun kuvien innoittamana! Häät on kuukauden päästä ja nyt jännitetään, saako pionia vielä silloin. Pitäkää peukkuja!muoks. Onnistui! Sain ihanan pionikimpun huomista varten! Kuulemma valkoisen pionin kanssa olisi tehnyt jo tiukkaa. Muokattu: July 17, 2009, käyttäjä: kara Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sadetakki Kirjoitettu July 7, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 7, 2009 Oih miten ihania pionikimppuja! Olen itse miettinyt myös pioneja, meillä on häät huhtikuussa, en tiedä onko niitä jo silloin saatavissa? Ja ehdottomasti auenneet kukat (ei pallomaisia). Lillyn www.lilly.eu sivuilla on ihana vaaleanpunainen pionikimppu! Jotain vastaavaa haaveilisin itsellenikin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annick Kirjoitettu July 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 17, 2009 Mua kanssa jannittaa saanko vaaleanpunaisia pioneja kimppuuni viela viikon paasta. Tilattu on mutta kukkakauppa ei voinut luvata etta niita viela saa (kun suunnittelimme kimppua kesakuun lopussa)... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annick Kirjoitettu August 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2009 (muokattu) Sain kuin sainkin pioneja kimppuuni joka oli aivan ihana! Muokattu: August 4, 2009, käyttäjä: Annick Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsein09 Kirjoitettu August 5, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 5, 2009 Mulla oli tämmönen kimppu, jossa vaal.pun. pioonia, limeä neilikkaa ja luonnonvalkosia ruusuja, plus helmikoristeita... Tää oli niin täydellinen mulle (katotaan miten kuvan lisääminen onnistuu...) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaraJade Kirjoitettu August 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 27, 2009 Meikäläisen kimpussa oli vihreä-pinkkiä pallohortensiaa, valkoista ja pinkkiä pionia, leijonankitaa sekä vihreinä murattia & sellaista pienipyöreälehtistä jonka nimen aina unohdan... Floristina Piia Jaala Turusta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deusa Kirjoitettu February 26, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 26, 2010 (muokattu) Floristin kanssa on nyt keskusteltu ja lupasi että saan pioneja kimppuuni sekä hääpaikan koristeluun häät ovat siis 17.7 Muokattu: February 26, 2010, käyttäjä: Deusa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kalakola Kirjoitettu February 27, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2010 Ai että miten ihania kimppuja!!Itsekin haluan ehdottomasti pioneita kimppuun, väriteemana meillä on trio-jäätelö, eli jotain rusehtavaakin siinä voi olla. Mutta ainakin kermanvalkoista ja vaaleanpunaista pionia kimppuuni haluan. Vielä en ole käynyt kukkakaupassa kyselemässä, mutta aikeissa on ihan lähipäivinä käydä siellä. Toukokuun 15. on häät, toivottavasti sillon on jo pioneita saatavilla.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
martiina Kirjoitettu March 2, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 2, 2010 Voi, minäkin haluaisin pionikimpun, mutta häät heinkäkuun 24. päivä. Mahtaako silloin olla enää pioneja saatavilla?Osaako joku sanoa, että saako tukusta kukkia halvemmalla? Ajattelin laittaa kukk-asetelmat pöytiin itse. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
juillet Kirjoitettu March 2, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 2, 2010 Kävin just tänään kysymässä, kuulemma mitä luultavimmin suomalaisia pioneja on tuolloin vielä saatavilla tosin kesän säät vaikuttaa, joten varmaksi ei voinut luvata.. Pakko siis miettiä kakkosvaihtoehto siltä varalta että pionia ei saa. Ykkösvaihtoehto olisi oikeastaan ollut tulppaanikimppu jota ei tietysti kesällä, joten vaikeaksi menee Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Auringonkukka_ Kirjoitettu March 8, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 8, 2010 Voi, kun olisin halunnut pioneja kimppuuni, mutta ei taida elokuun vikan viikonlopun häihin sellaisia enää saada... Niin kaunis ja näyttävä kukka. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
viipperä Kirjoitettu April 27, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 27, 2010 Pioneja taitaa oikeastaan saada mihin aikaan tahansa, mutta tulevat ulkomailta ja hintaa on enemmän... Itse tilasin juuri maaliskuussa kukkalaitteen, jossa oli vaaleanpunaisia pioneja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu May 1, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 1, 2010 Pioneja taitaa oikeastaan saada mihin aikaan tahansa, mutta tulevat ulkomailta ja hintaa on enemmän... Itse tilasin juuri maaliskuussa kukkalaitteen, jossa oli vaaleanpunaisia pioneja.Ei saa. Ensimmäiset pionit on saatavilla maalis-huhtikuussa, ja viimeiset heinäkuussa. Kotimaisia pioneja ei kyllä kukkakaupoista taida saada milloinkaan, ellei sitten kauppias keräile omalta pihaltaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Goddess Cuppiecake Kirjoitettu May 2, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 2, 2010 Pionien saatavuus riippuu myös tuontimaan oloista, 2008 sain pioneista hääkimpun vielä elokuussa. Mut aika rajoitettu se pionien kausi kyllä on joten poikkeuksien varaan ei kannata laskea. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariann Kirjoitettu May 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 29, 2010 (muokattu) Mulla oli viime vuonna 8.8. hääkimppu vaaleanpunaisista pioneista. Kukkakauppa Livingroomista kertoivat, että ulkomaalaiset kukkatukut yrittävät pitää ainakin elokuun vielä pionia valikoimissaan.Kimpussa oli ehkä kymmenkunta pionia ja hinta oli 110€. Lisäksi häävieras toi sen Helsingistä asti, vaikka häät olivat 350km päässä. Mutta pionia oli saatava Edit. valkoista ei välttämättä saa enää elokuulla. Muokattu: May 29, 2010, käyttäjä: Mariann Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Densku Kirjoitettu May 30, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 30, 2010 Mullekin tulossa pionikimppu meidän 3.7.-pidettäviin häihin. Kimppuun tulee fuksian pionin lisäksi vaaleanpunaista ruusua ja valkoista freesiaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaimo 01/11 Kirjoitettu June 3, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2010 Saisikohan valkoisia pioneita tammikuun häihin? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
anikee Kirjoitettu June 4, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 4, 2010 Saisikohan valkoisia pioneita tammikuun häihin?Sen mitä minä olen tästä ketjusta ymmärtänyt niin ei. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
keijukaneli Kirjoitettu June 4, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 4, 2010 Tässä oma kimppuni toukokuisista häistä! Pionin lisäksi kimpussa oli mm. neilikkaa ja harsokukkaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
anikee Kirjoitettu June 13, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 13, 2010 Tässä oma kimppuni toukokuisista häistä! Pionin lisäksi kimpussa oli mm. neilikkaa ja harsokukkaa.Todella kaunis! Ihanat värit Saako udella paljon tuli maksamaan? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
keijukaneli Kirjoitettu June 15, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2010 Kiitos! Kimppu maksoi muistaakseni n. 60e. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mountain Currant Kirjoitettu June 30, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 30, 2010 Mulle sanottiin Tampereen Hohdossa, että tänä vuonna pionia on ollut saatavilla koko vuoden. Suosittelen siis ottamaan yhteyttä useisiin kukkakauppoihin. Hinta kuulemma riippuu sitten siitä, miten mistä niitä joutuu etsimään... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jansku2011 Kirjoitettu April 2, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 2, 2011 Minä myös haluaisin pionia kimppuuni. Haaveeni olisi kimppu, jossa olisi valkoista pionia ja punaista ruusua + ehkä jotain muuta lisäksi. Tällaisestä en ole kylläkään löytänyt kuvia. Löytyiskö teiltä sellaiseta kuvia? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts