Leila_K Kirjoitettu June 7, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 7, 2005 Jos teiltä löytyy ystäviä, tuttavia tai sukulaisia, jotka on tehnyt vaikka vain kuivakukka-asetelmia, pyytäkää ihmeessä tekemään teille morsiuskimppu. Mun sisko teki mulle kimpun, 3 viehettä, pöytäkukka-asetelmat ja heittokimpun ja rahaa saatiin menemään näihin kukkiin 59 euroa! Ruusuja oli 40 kpl, neilikkaa iso nippu, morsiusharsoa, nahkalehteä ja jotain muutakin vihreetä. Kimppuun meni n. 25 ruusua ja neilikkaa n. reilu puolet nipusta ja sitten vihreää lisäksi. Tuli TOSI KOMEA kimppu.Kirjastosta löytyy alan kirjallisuuutta ja sidonta-ohjeita. Sinooperista ostettiin kahva, jossa oasis-sientä, kukat kestivät hyvin koko pitkän päivän.Näin meillä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuulisti Kirjoitettu June 8, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 8, 2005 Tänään löin lukkoon kukkatilauksen:- Valkoinen oriental lilja &freesia morsiuskimppu, helmikoristelua- Miniversio samasta eli kaason kimppu- Toinen miniversio heittokimpuksi- Sulhasen viehe helmikoristelulla- 3 x viehe, best manille ja kaksi isille- kukkia viiten kynttilä/kukka pöytäasetelmaanYhteishinta noin 166 euroa. Ei siis ihan ilmaista, mutta palvelu on hyvää ja onhan tuossa tuota tilaustakin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaisaelina Kirjoitettu June 13, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 13, 2005 meillä koko paketti 160 euroa sisältäen-100 ruusua koristeluun (osa voi olla puolikaillla varsilla )-kimppu ruususita ja jostain vihreästä-kaksi rannekukkaa kaasoille ruusun terälehdistä-4 viehettä (neilikat muille, sulholle samaa sarjaa mun kanssa ) musta saatiin aika edullisesti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
venda Kirjoitettu June 16, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 16, 2005 Kimppu 68 eVieheet á 8 eHeittokimppu valkoisesta nippuruususta ja salaliasta hääkimpun tyyliin 10 e€Pöytäruusut punaisesta nippuruususta 23 pöytään, yhden ruusun maljakot (lainaan) ja punaiset terälehdet em. pöytiin yht. 23 e€Ei kallista mielestäni lainkaan.Ja vielä maineeltaan "kalliista" kukkakaupasta Joensuusta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jepulis77 Kirjoitettu June 25, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 25, 2005 28€ teki yhteensä oma kimppuni (4 isoa valkoista kallaa + "jotain" vihreää), miehen ruusuviehe sekä kahvipöytään tulevat ruusunterälehdet. Halvempaa kuin uskalsin ikinä edes kuvitella ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mustelma Kirjoitettu June 28, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 28, 2005 Kyselin eilen hintaa tällaiselle paketille:-morsiuskimppu, tiuhaan sidottu eri kukista, mutta pääasiallisesti ruusuja 50-70 e-5 viehettä à 7e-morsiusneidolle (vuoden ikäinen tyttäremme) päähän joku kevyt, hento viritys 10-15e-pöytiin (7 kpl) pitkät ruusut, à 3,5e-buffetpöytään kimppu maljakkoon 20-30 e (tää on ihmeen halpa, varaudun että maksaa enemmän; ruusujen lisäksi tosin tulee esim. auringonkukkaa, joka on tuolloin halpa)Eli koko paketti n. 150-170e. On musta suht halpa, kyselin samaa settiä keskustassa (Helsinki) ja hinnaksi tuli satanen enemmän, ja oli vielä huonomman oloinen kauppa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiksu Kirjoitettu July 1, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 1, 2005 Meillä tulee maksamaan 150 € kaikki nämäMun kimppu (vesiputous)HeittokimppuKimppu morsiustytölleSulhasen vieheSulhaspojan viehe2* Bestmanin vieheet2* Kaasojen vieheet4 * Isien vieheet4 * Äitien vieheetHaluttiin laittaa kaikille niille tärkeille ihmisille vieheet jotka ovat olleet meille suurena tukena ja auttaneet todella paljon.. ja kun nuita isi ja äiti puolia on sitten niin mukavasti niin siitä johtuu nuo äitien ja isien vieheet 4 kertasina.. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amonet Kirjoitettu July 5, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 5, 2005 Hei! Olen huomannut että kun kyselee kaupoista hääkimppuja on etu liitteellä hää jo alku hinta. Kimppujen hinnat muuten on hiukan huokeammat. Olenkin miettinyt että teetän kimput vain kimppuina....pikku vinkkinä niille jotka haluavat hiukan tinkiä hinnoista.Juu... Tää on niin tosi juttu...Eräässä Helsinkiläisessä liikkeessä oli morsiuskimput alkaen 47e ja samaan aikaan tarjouksessa aivan upea ruusukimppu 10e... : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lara Kirjoitettu July 5, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 5, 2005 Morsiuskimppuni tulee maksamaan 200 euroa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ese Kirjoitettu July 6, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 6, 2005 Hieman pisaranmuotoiselle orkidea-ruusu-freesia-kimpulle hintaa tulee 90€, vieheelle ja hiuskukille 12€/kpl ja heittokimppu 20€, yhteensä n.150€. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest heina05 Kirjoitettu July 8, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 8, 2005 tänään kävin varaamassa kukat.. yllätyin iloisesti kun kuulin hinnan korkeintaan 50€ johon kuuluu kimppuni johon tulee 3 isoa kallaa ja vihreitä isoja lehtiä sekä roikkumaan jotain vihreää, sulhasen ja bestmanin vieheet , kaason kukat, sekä morsiustytön kimppu.. kaikkiin muihin käytetään shamppanjaruusua paitsi minun kimppu tulee kalloista... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Obesiteetti Kirjoitettu July 12, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 12, 2005 Mulla oli sydämenmuotoinen valuva kimppu, ruusuista ja muratista, aivan ihana , maksoin 90 euroa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sokrate Kirjoitettu July 14, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 14, 2005 mulla oli valtikkakimppu ruusuista, maksoi 90 e mukaan kuului viehe sulhaselle, bm.lle isälle ja morsiustytön/heittokimppu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Niinu25 Kirjoitettu July 18, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 18, 2005 Valk. eskimo-ruusuista pyöreä tiivis kimppu, 50 egeä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ninnuska Kirjoitettu July 18, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 18, 2005 Huhhuh, helpotti kun luki tätä ketjua Ajateltiin sulhon kanssa laittaa hääkimpun hintarajaksi 70 euroa ja pelkäsin, ettei sillä hinnalla saa mitään. Mutta ilmeisesti saakin. En mä halua kuin liljoja, muutaman ruusun ja vihreää. Vieheet maksaa 6-10 euroa/kpl, joten niiden kanssa ei ole ongelmia. Mä menen nyt tilaamaan meidän kukat! Jänskättää! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ninnuska Kirjoitettu July 19, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 19, 2005 Joo. Eli eilen käytiin tilaamassa kukat. Mun kimpulle tulee hintaa 60€. Kukiksi tulee kolme liljaa (suht isoja), pieniä ruusuja, jotain valkoista pienen ruusun kokoista kukkaa, jonka nimeä en muista sekä murattia ja jotain muuta vihreää. Ja nauhat roikkumaan. Pyöreä kimppu. Sulhon ja muiden rintavieheet maksaa 6€/kpl. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
piglet83 Kirjoitettu July 28, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 28, 2005 Meillä morsiuskimppu ja 3 viehettä maksaa yhteensä 60 euroa. (Kimppu keskikokoinen pyöreä) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kristalli Kirjoitettu August 1, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 1, 2005 Minulla morsiuskimppu 80 euroa, heittokimppu n. 10 euroa ja vieheet 6 euroa/kpl. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Selleri6 Kirjoitettu August 2, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 2, 2005 Morsiuskimpun hinta n. 100 euroa (10 punaista ruusua, ruiskukkaa, murattia, kultalankaa), sulhasen viehe 12,50 euroa (punainen ruusu, kultalankaa), bestmanin ja sulhaspoikien (4 kpl) 8,50 euroa/kpl (ruiskukkaa), kaasojen kimput (2 kpl, ruiskukkaa) 20 euroa/kpl, morsiusneitojen rannekukat (2 kpl, ruiskukkaa) 12 euroa/kpl. Eli yhteensä n. 200 euroa. Ja minä kun olin sitä mieltä, että kukista en paljon maksa... : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest _morsian_05 Kirjoitettu August 2, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 2, 2005 Morsiuskimppu, heittokimppu, vieheet (sulhaselle, bestmanille ja vanhemmille). Kaikki yhteensä noin 80 euroa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sinivatukka Kirjoitettu August 4, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 4, 2005 Onko kenelläkään tietoa mitä tulppaaneista rakennettu hääkimppu saattaisi maksaa? Sellainen kun on omissa haaveissa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mrs Shammy Kirjoitettu August 4, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 4, 2005 Onko kenelläkään tietoa mitä tulppaaneista rakennettu hääkimppu saattaisi maksaa? Sellainen kun on omissa haaveissa...Riippuu aika paljon vuodenajasta. Kotimaisten tulppaanien aikana toki tulee halvemmaksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cinnie Kirjoitettu August 12, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 12, 2005 Ääk näitä hintoja. Täytyy vähän tarkistaa budjettia, kun olin ajatellut pääseväni paljon halvemmalla. Voisi kyllä kokeilla sitä, että jättäisi mainitsematta, että kyseessä on häät : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mimmu81 Kirjoitettu August 12, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 12, 2005 Hei mulle tuli tällainen mieleen että onko joku tehnyt kimppua itse? Millaisista kukista jne? Olisi kiva kuulla, tuntuu noilla kimpuilla olevan aika hinta liiikkeissä. Vaikka kai se kaikki maksaa : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouva A Kirjoitettu August 20, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 20, 2005 Mun kimppu maksoi hurjat 220e! ;D Enkä edes kysynyt hintaa etukäteen. Hyvä minä! Se kimppu oli vaan pakko saada maksoi mitä maksoi.Kukkiin meni yhteensä 500e. Ja meillä oli aika paljon kukkia, mut muut kukat tulikin sit maksamaan vähemmän kuin odotin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts