Nereidi Kirjoitettu July 14, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 14, 2007 Tänään kävin juttelemassa kukista. Toiveena oli kalla, mutta kuinkas kävikään. Kukkina tummanpunainen ruusu ja neilikka sekä valkoinen eustoma. Kallan hintaa ei yhtään kuulema osaa ennustaa etukäteen ja mun kimppuun olis tullu melko paljon kallaa, joten päädyin sitten varmempaan vaihtoehtoon noin hinnan suhteen. Meillä siis kukat tulevat yhteensä maksamaan arviolta 70 euroa. Kimppu n. 50€, yksi viehe 6€ ja heittokimppu n. 10 €. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
darjel Kirjoitettu July 14, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 14, 2007 Minulle tulee pyöreä kimppu, jossa krysanteemia, freesiaa ja neilikkaa. Lisäksi viehe sekä kolme hiuskukkaa. Hintaa yhteensä noin 40€.. Suosittelen kysymään vähän pienemmistä kukkakaupoista - hinta tuntuu putoavan heti useammalla kympillä.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
elena-sofia Kirjoitettu July 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2007 Minulle juuri soitettiin arvio kukkien hinnaksi... ja se olis 220€ Pisaran mallinen kimppu (punaisia ja valkoisia ruusuja sekä harsokukkaa ja muraattia sekä toista vihreää), pienen tytön kimppu, 2 viehettä ja heittokimppu. Uskomattoman kallista :oItse olen kyllä shokissa, koska kaikissa kukkakaupoissa joissa mä kävin (Helsingissä) minimihinta oli 150 euroa, ja aika pienestä kimpusta Viime vuonna sain näin kauniin kukkakimpun Ranskasta vain 100 eurolla, ja miehen kukkakoriste oli ilmaiseksi.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
konnaepeli Kirjoitettu July 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 18, 2007 Kimppu, heittokimppu, sulhasen viehe sekä morsiamen hiuskukka yhteensä 65 euroa!Kimppu tehtiin 7 valkoisesta Avalanche-ruususta, joiden reunoille tuli vihreitä lehtiä kehykseksi. Varret jätettiin pitkiksi ja ne peitettiin pitkällä "heinällä" ja ympärille sidottiin valkoista sifonkinauhaa. Heinä jätettiin valumaan pitkäksi huiskaksi.Sulhasen viehe yhdestä Avalanche-ruususta samalla periaatteella kuin morsiuskimppu.Heittokimppu kolmen ruusun versio morsiuskimpusta.Hiuksiin yksi pienempi ja valkoisempi ruusu.Nämä oli yhteensä 65 euroa ja hyvin kesti kaikki koko päivän! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tintti2007 Kirjoitettu July 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 19, 2007 Meillä taasen morsiuskimppu: pyöreä, kukkina valkoista ruusua, vihreää eustomaa ja vaaleankirjavaa murattia, jotka laitetaan "risukehikkoon.- sulhasen viehe: valkoinen ruusu+"koristeet"- bestmanin viehe: punainen ruusu - isien vieheet: 2 kpl valkoisista ruusuista - kaasolle ranneke muratista ja ruusun terälehdistä - heittokimppu: pieni pyöreä samoista kukista kuin morsiuskimppu(En tiedä tarkkaa hintaa tuolle kimpulleni, koska tarjoukseemme oli laskettu vain könttähinta kaikista kukista)- pitkiin pöytiin keskelle asetelmat viininpunaisista värililjoista, joista sitten lähtee muratti (vihreä)pitkin pöytää+ irtoliljat välille - köynnös morsiusparin pöytään: punaiset liljat kulmiin ja murattia - tarjoilupöytään matala asetelma jalalliseen maljaan: liljat ja murattia Kaikki kukat yhteensä n. 270,00-300,00 Meinasin pudota penkiltä, kun oli niin edullinen Edes yksi asia häissä näin päin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ahla Kirjoitettu July 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 19, 2007 Kävin kysymässä vielä eri paikasta kukkia niin hinta oli 170€. - Pisaran mallinen hääkimppu jossa valkoisia ja punaisia ruusuja, muraattia ja harsokukkaa. - 3 viehettä- Heittokimppu- Pienen tytön kimppuKaikissa käytetään samoja kukkia... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TemmiTimmi Kirjoitettu July 20, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 20, 2007 120€ maksoi koko lysti, sisältäen:* Hääkimpun (pisaranmuotoinen valk.orkideaa, valk.ruusuja, harsokukkaa ja murattia)* Sulhasen, bestmanin ja isän vieheet (valk.orkideaa ja murattia)* Kaasojen (3kpl) rannevieheet (valk.orkideaa ja murattia)* Heittokimppu (valk.ruusuja ja jotakin vihreää)* Kukka-asetelma noutopöytään (valk.ruusuja, tuoksuhernettä ja jotakin sinistä kukkaa sekä murattia) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mindi74 Kirjoitettu July 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 23, 2007 Mä olin lievästi sanottuna järkyttynyt kun kukkakaupasta tuli lasku, 640 €. :oAlunperin oli puhetta n. 500€:sta.. No, oli ne kukat kauniita! Ja olihan siinä kukkia paljon. Vieheitä 6, heittokimpun ja tietty mun kimppu, ruokapöytään kukka-asetelma, sekä kukat jotka oli ensin kirkossa ja sit juhlapaikalla meidän pöydän vieressä. Vieraspöydissä oli kans pienet asetelmat. Mut että on tosiaan hintaa kukilla! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Esmer Kirjoitettu July 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 24, 2007 Kävin kysymässä vielä eri paikasta kukkia niin hinta oli 170€. - Pisaran mallinen hääkimppu jossa valkoisia ja punaisia ruusuja, muraattia ja harsokukkaa. - 3 viehettä- Heittokimppu- Pienen tytön kimppuKaikissa käytetään samoja kukkia...Mistä päin Suomea tällä hinnalla on saanut kukkia? Minulla vielä edessä kaikki hintatiedustelut tuleviin juhliin, mutta tämä pisti silmään.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Salla Kirjoitettu July 31, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 31, 2007 Meillä maksoi hääkimppu ("minigerberaa" ja neilikkaa), heittokimppu (samanlainen kuin hääkimppu, mutta pienempi), 4 viehettä sekä minun hiuksiin laitettavat kukat yhteensä 65 €. Itäsuomessa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
PMLats Kirjoitettu July 31, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 31, 2007 Helsingissä 150 eurolla sain:- kimpun- 6 viehettä- 4 rintakukkajuttua äideille ja kaasoille.En ole varma edes mitä kukkia noissa oli, neilikkaa ainakin aika paljon ja nappikrysanteemia ;D Ihan 100% tyytyväinen en ollut kimppuun, mutta heitinkin sen sitten pois ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasty Kirjoitettu August 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 1, 2007 Meidän kukkasatsi, joka sisältää minun kimpun ruusuista ja orkideoista, 6 kpl vieheitä, kaason rannekukan sekä heittokimpun, kustantaa yhteensä 120-130 euroa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diane. Kirjoitettu August 5, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 5, 2007 Oisko täällä ketään turkulaisia, jotka osais sanoa millaisia hintoja täkäläisissä kukkakaupoissa pyydetään? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrsB Kirjoitettu August 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 6, 2007 Meilla alustavasti morsiuskimpun hinnaksi, joka koostuu 3 isosta callasta on annettu (asumme ulkomailla) n. 100€. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puhisko Kirjoitettu August 7, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 7, 2007 145 euroa maksoivat meillä Kerimäkeläisestä kukkakaupasta nämä kaikki:- Morsiuskimppu kalloista, ruusuista ja neilikoista, koristeena hopealankaa- heittokimppu ruusuista, neilikoista ja jostain melko pienestä valkoisesta, olisikohan eustoma - neljä viehettä, jossa sulhasen vieheessä neilikka ja kalla, muissa neilikkaa ja ruusu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirguel Kirjoitettu August 31, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 31, 2007 Minun kimppu maksaa 15 € ;D. Kolme isoa valkoista karvaisen näköistä krysanteemia (joku a:lla alkava lajike) sidottuna valkealla silkkinauhalla (käsivarsikimppu) ja vieheet sulhaselle ja bestmanille 8€/kpl. Kaasoille tulee kankaiset pukukukat, joiden hinta oli 3,50 €. Koristeluun emme käytä kukkia, sillä en erityisemmin ole kukkaihminen muutenkaan ja lokakuu ajankohtana tarjoaa hyvän mahdollisuden panostaa kynttilöiden pääosuuteen koristelussa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
elena-sofia Kirjoitettu September 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 2, 2007 Mulle kukkien hinta oli mukava yllätys, - kun kysyin ensin hinta-arvion, niin vastaus oli jotain 100 eurosta eteenpäin. Kuitenkin loppuhinta (=hääkimppu+viehe+heittokimppu) oli vain 83 euroa! (Helsingin Stockmannin kukat 1.krs) Ja palvelu oli tosi hyvä, pyysin nimenomaan tietynsävyisiä ruusuja ("ecru") ja sain ne:) Kaupasta soittivat pari kerta että tulisinko katsomaan onko se just haluttu sävy vai ei ja lopun lopuksi sain mitä halusin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pisama Kirjoitettu September 7, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 7, 2007 Meillä tulee hinnaksi aika tasan 100 euroa, sisältäen pyöreän kimpun johon tulee muistaakseni noin 16 ruusua, eustomaa ja jotain vihreää, pienen heittokimpun ja 2 viehettä sulholle (toinen tulee vain varalle - pelkään nuupahtavia napinläpikukkia! ). Ja paikkakunta on Nurmijärvi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tirpiainen Kirjoitettu September 20, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 20, 2007 max 10e€- hääkimppu: 5 osmankäämiä sidottuna ruskealla satiininauhalla- heittokimppu: sama satsi pienempänä- 2 viehettä: kaislan sitä kukkaosaa ja pari lehteä pyöreeksi siihen. ja rautalangalla sidottuna niihin rintavieheneuloihin.pöydissä meillä oli vesiastia jossa hiekkaa, kiviä, vettä ja lumpeen lehti. ilmaista.puffapöydässä näitä samoja + osmankäämiä ja kaislaa pystyssä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miaea1981 Kirjoitettu October 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 23, 2007 Toivon, ettei mun kimpun hinta ylitä 40 euroa, sillä siihen tulee orientaalililjaa ja jotain vihreää. Minulla on ollut joskus eri tilaisuudessa samanlainen kimppu ja silloin hinta oli 150 markkaa. Olen kuitenkin sitä mieltä, ettei kukkiin kannata mitään omaisuuksia laittaa, ne kun eivät ikuisuuksia kestä kuitenkaan. Toki kauniita pitää olla ja muuhun teemaan sopivia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SaintS Kirjoitettu November 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 18, 2007 Hääkimppu ruusuista 65 €, vieheet 8 € kappale. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
TIILA Kirjoitettu December 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu December 2, 2007 Pitkä, valuva rannekimppu kultaiseen, metallilangasta virkattuun pohjaan, orkidean kukilla 140e.Viehe 15e/kpl. Buffet pöytään iso asetelma 100e. Pöytäkukat 15e/kpl(ruusua ja murattia pikkumaljakkoon). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abby Kirjoitettu December 11, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu December 11, 2007 (muokattu) Rovaniemellä pyöreä kimppu gymbidi-orkideasta, jaloleinikistä ja arabiantähdikistä 100-120 euroa, sulhasen viehe 13 euroa. Muokattu: January 22, 2008, käyttäjä: Abby Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
thulin Kirjoitettu December 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu December 18, 2007 Meillä koko paketin hinnaksi tulee 160-170e ja se sisältää:-morsiuskimppu (valkoista ruusua, murattia ja hopeaa koristenauhaa helmillä)-heittokimppu (pienoismalli hääkimpusta)-sulhaselle ja bm:lle rintavieheet, sulhaselle samaa helmikoristelua kun hääkimpussa-kaason "kukkalaite", joka kiinnitetään leveällä silkkinarulla ranteeseen-yksi iso valkoinen ruusu minun hiuksiin, joka on penslattu hopalla hileellä, kukkakauppias tekee siihen kiinnityssysteemin rautalangasta, että saa sen hyvin kampaukseen kiinni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu January 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2008 Kävin juuri tilaamassa Helsingistä Caneline Oy:stä morsiuskimpun ja vieheen. Kimppu yksinkertainen valkoisista eskimoruusuista, miehelle viehe samasta kukasta. Kimppu pyöreä omasta varresta sidottu. Kokoa en osaa sanoa, mutta oli puhetta että ei ihan sellaista nysää, koska itse olen pitkä Hinnaksi kimpulle 30-40e (noin viiden ruusun ero kuulemma) ja viehe 8e. Kaipa tuo on ihan ok hinta...itse kun en kukista mitään ymmärrä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts