minnie80 Kirjoitettu May 11, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 11, 2007 Mulla hinta-arvio kimpulle jossa eustomaa (kirjoitettiinkohan se noin? ) ja freesiaa sekä jotain heinää 70-80e. Kallistahan tuo, mutta kukkakauppias ihan oma suosikki ja mielelläni maksan laadusta.Vieheet 7e/kpl ja rannekukat 15e/kpl. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiancee0207 Kirjoitettu May 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 19, 2007 Minulle tulee "valuva"kimppu. Ruusuja, freesiaa, jotain vihreetä kahta lajia. Hinta JÄRKYTTÄVÄT 160 euroa! Mahtaa olla Turun kallein paikka toi mun kukkakauppa?! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kultsi Kirjoitettu May 20, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 20, 2007 Pisaranmallinen kimppu, valkoisia ruusuja+mahd. muita valk. kukkia, vihreitä ja jotain kultaa, hinta 140€. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrsB Kirjoitettu May 20, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 20, 2007 Mulle kimpun hinnaksi tulee 80€ (3 isoa Callaa)Kaason ranneviehe 12€Morsiusneitojen kimput Calloista 30€/kpl (3 morsiusneitoa)Sulhasen Calla viehe 10€Bestmanin viehe 7€/kpl (2 bestmania)Nailla nakymin minulle ei tule heittokimppua...suunnitelmat voi tietenkin muuttua.Nama kukat tulee maksamaan yhteensa reilu 200€. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
d.s Kirjoitettu May 26, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 26, 2007 mun kimppu tulee maksamaan 100 euroa + 2 viehettä 14 euroa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kata81 Kirjoitettu May 28, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2007 Mulle tulossa kimppu, johon valkoisia isoja ruusuja maksimissaan 10kpl, pieniä punaisia ruusuja muutamia sekaan ja reilusti vihreää.Lisäksi 3kpl punaisia ruusuja vieheeksi Hinta-arvioksi sain kaikki yhteensä 50-70€ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
eiguli Kirjoitettu June 5, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 5, 2007 No hui! Nyt oon tainnu valita aika tyyriin kimpun... mulle tulee pisaranmallinen kimppu punasista ruusuista ja lisäks muutama valkonen kukka (en muista nimeä) ja sit sitä vihreetä siin taitaa olla jo luonnostaan jonkin verran ja siis hinnaks tuli yli 100e! Mutta ton mallisen kimpun oon aina halunnu, vaikka se siitä varmaan just niin kalliin tekeekin ja toinen mikä vaikuttaa hintaan, ni ne valkoset ihanat kukat on aika kalliita, sen sano kauppias heti alkuunsa... mutta se kimppu ois tarkotus sit säilyttää... joko tauluna tai kuivattaa.Niin ja lisäks tulee viel sulhasen viehe ja pieni heittokimppu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hani80 Kirjoitettu June 7, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 7, 2007 Eilen kävin tilaamassa kimpun ja vieheen. Pyöreä, selkeä kimppu valkoisesta freesiasta ja viehe miehelle tulee maksamaan 80-90 euroa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jii83 Kirjoitettu June 7, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 7, 2007 Ruusukimppu valkoisilla ja v.punaisilla ruusuilla 60€. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laranna Kirjoitettu June 14, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2007 Ruusukimppu n.12kpl v.pun ruusuja ja villiviinistä punottu "reuna" kimpulle n.80€, vieheet 10€/kpl ja rannekukka 15€. Ei ole halpoja ei.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
cherry77 Kirjoitettu June 14, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2007 Mullekin tulee ruusukimppu, jossa on v.punaisia ja valkoisia ruusuja yht. noin 25kpl ja sille hintaa 55e. Rannekukat ja vieheet 5e/kpl... Heittokimppu 6e! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
20-07-2007 Kirjoitettu June 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 23, 2007 Itsellänikin tämä asia ajankohtainen. Kävelin yks päivä vaan lähimpään kukkakauppaan (Vantaalla) ja kysyin laskeutuvan pisaramorsiuskimpun hintaa. Punaisia ruusuja täyteen ja sivuille ja alas murattia, upea oli ainakin kuvassa ja isohko. 50 euroa hinnaksi sanottiin, taitaa olla kohtuullinen? Vai mitä sanotte? En tehnyt vielä tilausta, ajattelin vielä kiertää ja kysellä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nappula Kirjoitettu June 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 24, 2007 Pyöreä, omin varsin sidottu kimppu, joka halkaisijaltaan noin 30 cm. Kerman väristä ruusua, freesiaa ja jotakin vihreää, 90€. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sts Kirjoitettu June 30, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 30, 2007 Mä en muista oonko tänne jo kirjottanut, et sori jos tulee toistona..Mun calla-kimppu ja ruusuista tehty heittokimppu maksaa yhteensä 95 € Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juustonaksu Kirjoitettu July 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 1, 2007 Mä kauhistelen oman kimppuni hintaa.... arvio 120-150 euroa!!! Tosin se tulee olemaan suuritöinen. Ruusun terälehdistä tehdään ikäänkuin yksi iso ruusu, murattia ympärille sekä kehykseksi sydämenmuotoinen "kuparilanka-puu-punos". Kaikenkaikkiaan kukkalasku tulee olemaan 400-700 euroa (vieheet, kimput ja juhlapaikat pöytäkukat). Mielettömän määrän rahaa kyllä saa noihin menemään!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hipsukka2007 Kirjoitettu July 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 2, 2007 Mun kimppu maksaa noin 70 euroa. Pyöreä, lähinnä ruusuista kerätty kimppu, ja lisäksi germiiniä, vihreitä ja jos floristi haluaa niin vähän lisäksi jotain muutakin pienempää kukkaa. Kimppu sidotaan kahvaan, ja kahvaan myös kiinnitetään jotain karhunheinää tms. pitkäksi varreksi.Runsaat kukka-asetelmat maksaa noin 70 euroa kappale (näitä tulee kaksi), niihin tulee samoja kukkia kuin morsiuskimppuunkin. Vieheet maksaa kympin kappaleelta, ja kaason kimppu pari kymppiä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nelli-79 Kirjoitettu July 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 2, 2007 Calla-kimppu maksaa 60-80€ ja miehen viehe, jossa yksi calla 12€. Muut vieheet, joissa yksi valkoinen ruusu maksavat 7€/kpl... vielä pitäisi jonkinmoinen heittokimppu ostaa, varmaan vaan joku valkoinen ruusukimppu :-/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chrisu Kirjoitettu July 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 2, 2007 Mulla maksaa 80 eur kimppu, heittokimppu ja sulhon viehe. Muut kukat ovat vielä harkinnassa sekä se mistä ne hankitaan :-/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
papuni Kirjoitettu July 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 2, 2007 Mun kimpun hinnaksi arvioitiin tänään pikkusen reilut 30e. "Kimppuun" tulee orkideanoksa (sitä perinteistä valkoista vaal.pun. keskustalla) ja muutama vihreä lehti. En tiiä oisko muualta saanut edullisemmin, en suoraan sanottuna vaan jaksanut alkaa kiertämään useampia kukkakauppoja, kun tästä on muuten hyviä kokemuksia ja mukavat myyjät. Vieheen ja mahdollisten hiuskukkien hinta on 10e/kpl. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ursu Kirjoitettu July 5, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 5, 2007 Kävin juuri kimpun tilaamassa ja hinta 60 euroa! Aivan käsittämätön kiskurihinta mun mielestä niin pienestä ruusukimpusta ja vielä omilla varsilla, joka laskee vielä hintaa monta kymppiä kuulemma Sulhasen viehe 8 euroa...olis kai pitänyt vähän kilpailuttaa enemmän mutta kun ei jaksais joka asian kanssa alkaa tappelemaan... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juustonaksu Kirjoitettu July 5, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 5, 2007 Mulle floristi sanoi suoraan, että varmasti jostain halvemmallakin saa... Mutta halusin käyttää häntä koska tiesin, että saan juuri sitä mitä haluan (sekä on "tutuntuttu"), sekä toimitus juhlapaikalle onnistuu häneltä itseltään! Se helpottaa valtavasti hääpäivän hulinaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotema Kirjoitettu July 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 6, 2007 Meillä maksaa morsiuskimppu, heittokimppu, kaason rannekukka ja 6 kpl vieheitä yhteensä 80-100 euroa. Toi on mielestäni tosi kohtuullinen. Mun kimppu tulee olemaan pisaran mallinen kermanvärisistä ruusuista ja ympärillä murattia ja yhtä toista kukkaa. Heitto kimppu on vaan pieni pyöreä kimppu. Kaikki kukat on siis ruusua. Näihin hintoihin vaikuttaa varmaan eniten ostopaikkakunta ja paikka. Ostan itse kukat suoraan puutarhasta, joka tekee myös upeita sidontatöitä. Kukkakaupathan ostavat kukkansa jostain tukusta, niin siinä on yksi "porras" enemmän välissä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirmeli79 Kirjoitettu July 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 9, 2007 Mulle käsivarsikimppuun tulee pari oksaa valkoista eustomaa, apinanheinää (onkohan se sen niminen? siis sellaista pitkää kapeaa tummanvihreää lehteä pari) ja taustaksi pari isompaa vihreää lehteä tukemaan ja sidotaan kosteutta mukaan niin tulee valkea satiininauha. Hintaa n. 14 € mikä oli iloinen yllätys ;DMiehen viehe ja mun hiuskukka á n. 6 €. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
suvi81 Kirjoitettu July 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 10, 2007 Minun kallakimppuni maksoi 13 €. Ostin läheiseltä puutarhalta kolmen nipun ja sidoin ne vaan vaalean liilalla silkkinauhalla yhteen. Eipä ollu kovin tyyristä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ahla Kirjoitettu July 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 13, 2007 Minulle juuri soitettiin arvio kukkien hinnaksi... ja se olis 220€ Pisaran mallinen kimppu (punaisia ja valkoisia ruusuja sekä harsokukkaa ja muraattia sekä toista vihreää), pienen tytön kimppu, 2 viehettä ja heittokimppu. Uskomattoman kallista :o Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts