pulleNah Kirjoitettu February 7, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2004 Mulla hääkimpun hinta 50e (laskeutuva-mallinen ruusulla, krysanteemilla, harsokukalla, muratilla + muulla vihreällä hörsötyksellä). Kaiken kaikkiaan kukat tulee maksamaan 95euroa sisältäen hääkimpun, heittokimpun, kaksi viehettä ja kukka-asetelman ruokapöytään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
KiMa Kirjoitettu February 10, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2004 Kävin tänään tilaamassa hääkimpun ja muut kukat elikkä- valtikkakimppu valkoisista liljoista- heittokimppu- 3 kpl vieheitä- kimppu kahvipöytään liljoista ja vihreästä- yksittäisiä neilikoita pulloihin koristeeksi pöytiin iltajuhliin- liljoja koristeeksi pöytiin kahvitilaisuuteenKaikki yhteensä 127 euroa. Yllätyin iloisesti sillä toisesta paikasta olisin saanut 130 eurolla vain hääkimpun ja vieheet. Lisäksi floristi on mielettömän hyvä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jansku-81 Kirjoitettu March 17, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu March 17, 2004 En vielä tarkkaa hintaa tiedä, mutta kauppias arvioi morsiuskimpun hinnaks n. 80 euroa + sulhasen rintakukka 6 euroa. Kävi hyvä tuuri kun kultani voitti heittokimpun häämessuilta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nekku Kirjoitettu March 20, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu March 20, 2004 Hääkimppuni hinnaksi arvioitiin n. 100 e (aargh!) ja tarkoitus olisi myös kuivattaa se muistoksi, joten odotan että lopputulos on hinnan väärtti.. Sisältää ruusuja, kalloja ja murattia.Sulhasen ja bestmanien vieheet n. 7 e/kpl, morsianten vieheet n. 10 e. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mari80 Kirjoitettu March 21, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu March 21, 2004 Mulle tulee kanssa sellainen pitkä kimppu ja kiinnostaisi tietää mitä sellainen maksaa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
han1 Kirjoitettu March 22, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu March 22, 2004 Mulle tulee pitkä, kapea kimppu valkoisista orkideoista, jotain tummanvihreää ympärille ja ehkä ihan vähän murattia alas valumaan "korsien" oheen. Sanoin, että on tärkeää, kun on yksinkertaisen tyylikäs, mutta silti näyttävä. Ja tosiaan pitkä, kapea malli, ei ainakaan mitään ruusupallokimppua.... Hintaa tulee kuulemma 50-80 euroa, koska orkideoiden hinta vaihtelee rajusti ja etenkin kesällä niiden saatavuus on heikompi (kuin esim. tähän vuodenaikaan).Vieheet maksaa 5-8 euroa. Niitä tehdään sulhaselle orkideasta ja muille neilikasta tmv. Heittokimppu ja morsiustyttöjen (2v. ja 5v.) kimput tehdään valkoisista gerberoista morsiuskimpun tyyliin. Maksoivat muistaakseni n. 10 euroa/kpl. Eli mitäköhän noista nyt yhteensä tulee? Jotain 100-134 euroa ilmeisesti, orkidean hintapörssivedätyksistä riippuen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
katharina Kirjoitettu April 20, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 20, 2004 Mun kimppu maksaa n. 80 euroa ja sulhasen viehe n. 5 euroa.... Pöytäkukat kootaan luonnonkukista.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nandi Kirjoitettu April 24, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2004 Omppupomppu: onko sinulla kuvaa kimpustasi? Itsekin haluaisin valuvan kalla-ruusukimpun, ja ideat olisi tervetulleita. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jansku-81 Kirjoitettu April 26, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 26, 2004 Norsiuskimpun hinnaks arvioitiin 60-100 euroa. Luulisin et 80 euroa vois olla se hinta. Heittokimppu on ilmainen (voitin häämessuilta) ja sulhasen viehe 6 euroa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest meme Kirjoitettu April 27, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 27, 2004 Itse kävin tänään täällä Roissa kyselemässä kimpulle hintaa. Punainen peruskimppu ruusuista, sydämenmallinen tai ihan pyöreä, 85 e, ehkä jopa 110 e voi olla lähempänä totuutta. Toisessa paikassa vastaava olis ollut 60-70 e. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kerppu Kirjoitettu April 29, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 29, 2004 Kävin kyselee kimpun hintoja paikkakunnan ainoasta kukkakaupasta ja hinnaksi sanottiin 80-160 euroa! Sairaan kallista! Ja täällä ei ole varaa valita...Mitä ootte mieltä? En ole edes kukkaihminen ja olin ajatellut jotain todella yksinkertaista. Mun mielestä nuo hinnat on kiskontaa!Huh huh... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anjuli Kirjoitettu May 1, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 1, 2004 Minun kimppuni + sulhon viehe maksavat yhteensä 50 euroa. Vieraiden vieheet ovat 3.50 € /kpl. Punaisesta ruususta on kyse. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LinnanneitoSyys04 Kirjoitettu May 1, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 1, 2004 Mun kimppu tulee vantaalaisesta liikkeestä ja hinta-arvio on 30-50 euroa. Tulee punaisia ja valkoisia ruusuja ja sellanen pisaranmuotoinen kimppu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
DewyMeadow Kirjoitettu May 4, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 4, 2004 Mun kimppu tulee vantaalaisesta liikkeestä ja hinta-arvio on 30-50 euroa. Tulee punaisia ja valkoisia ruusuja ja sellanen pisaranmuotoinen kimppu. Mistä liikkeestä saat pisaranmallisen kimpun noin halvalla? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lainpa62 Kirjoitettu May 5, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 5, 2004 Kävin juuri tilaamassa kukat hinta tulee olemaan 30-35 euron välillä, sisältää:- viisi ruusua hiuksiin- morsiuskimppu viininpunaisista ruusuista ja valkoisista hajuherneistä- kaksi viehettäTässä on kyllä käytetty suhteita. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest VirveTuulikki Kirjoitettu May 5, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 5, 2004 Niinpä niin, rahaa saa noihin kukkiinkin uppoamaan. Mie ratkaisin asian niin, että teen itse kimpun ja vieheet (oon sidontataitoinen puutarhuri). Kimppuun menee 25 ruusua (elokuussa sesonki eli eivät oo ees kalliita), murattia "muutamisen metriä", ja rautalankaa. Lisäksi varsien ympärille tulee nauha, joka mulla jo onkin. Lisäksi aion tehdä 6 viehettä samoista ruusuista ja muratista. Lisävihreetä löytyy tarvittaessa luonnostakin. Eli ei ehkä mikään suuri säästö, mutta sitäkin enemmän kimpulla on sitten tunnearvoa, kun olen sen itse tehnyt. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leenu Kirjoitettu May 11, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 11, 2004 Mun kaveri väsää kimpun tukkuhinnoin, eli kimppu tummanpunaisia ruusuja ja tummia orkideoja sisältäen viel jotai sälää?! tulee maksaa n. 80 euroa. ;DVieheet arviolta 7 euroa, heittokimppu 15 euroa, morsiustytön kimppu 10 euroa. Noi hinnat on viel laskettu yläkanttiin. Mut jotai suuntaa antavia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marmoutier Kirjoitettu May 14, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 14, 2004 Arviot: pyöreä, tiivis ruusukimppu 65€, vieheet 7-8€, pöytäasetelma 50€, heittokimppu 14€, hiuskukat 6€, kukat pöytiin 120€. Ei halpaa.... Mutta luotan, että tulos on täydellinen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
metsanelain Kirjoitettu May 31, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 31, 2004 Voi kamala! Kävin tänään varaamassa/tilaamassa kimpun ja muut kukat. Pelkästään mun kimpulle tulee hintaa 100-150 euroa () enkä tuon tarkempaa hinta-arviota saanut. Orkideat ja työ siinä maksaa, mutta eipä niitä orkideojakaan montaa siihen tule. Siihen päälle noutopöydän asetelma, vieheet ja morsiustyttöjen kukkaseppeleet vielä... Kyllä kukkakauppias rikastuu! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
katinka Kirjoitettu June 1, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 1, 2004 Meillä kimppu, viehe, pöytäasetelma, 6 yksittäistä ruusua ja hiuskukat tulevat maksamaan hinta-arvion mukaan 110€, ja hinta on arvioitu yläkanttiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bumble Kirjoitettu June 3, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2004 Olinpa pyörtyä, kun kukkakauppias kertoi tänään kimppuni noin hinnan: 110 euroa! Kimppuuni tulee "vain" ruusuja ja kimpun kokokaan ei päätä huimaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Satu- Kirjoitettu June 9, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2004 Kukkakaupoilla oltiin tänään ja morsiuskimpun hinnaksi tuli n. 100 euroa. Onhan se paljon mutta tuleepa kunnollinen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NKS Kirjoitettu June 10, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 10, 2004 Hinta-arvio omalle ruusukimpulleni 90€ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beetle Kirjoitettu June 11, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2004 Hääkimppu ja 3 viehettä yhteensä 250 euroa, mikä on kyllä törkeä kiskurihinta! > Toisaalta, halusin tietyn sitojan kimpun, joten... pakko kai vaan kärsiä nahoissaan. Pah! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marge_ja_Jorge Kirjoitettu June 11, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2004 Pionit ystävänkaupalla 20 kpl 17 €. Kielot luonnosta ilmaiseksi. Satiininauhaa saatan tarvita, n. 1 euro. Vieheet tulee kielosta, pioneista riittää morsiusneidoille ja vaikka anopeille jos tahtovat. Summaan vielä kukkateippi jonka hintaa en muista, ja vieheisiin ehkä jotain olemassa olevaa matskua askartelulaatikosta.Pitääkö vielä mainita, että olen erittäin tyytyväinen hintaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts