hansu83 Kirjoitettu February 19, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 19, 2005 Eli ideoita kuvien kanssa noista rintavieheistä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
heidia Kirjoitettu February 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 4, 2007 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
heidia Kirjoitettu February 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 4, 2007 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
salza08 Kirjoitettu February 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 21, 2008 Tosi tyylikkään näköinen minusta. Ei ole liian iso kalla, ja hienosti punottu. Tykkään väristäkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Mii- Kirjoitettu April 1, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 1, 2008 Tammenterhoja, käpyjä ym.:Kangasta ja muuta kivaa:Valkoista:Nauhoista ja napeista tehtyjä:Lehdistä: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
annalih Kirjoitettu June 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 8, 2008 (muokattu) Naapurin häihin tein kukka koristeet Vieheissä käytin valkoista akito ruusua, salalin lehti taustalle ja blumosusta joka oli värjätty hopeella. Muokattu: June 8, 2008, käyttäjä: annalih Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pikkumyy81 Kirjoitettu June 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 30, 2008 Miehellä oli tämmöinen viehe....kukka.doc Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeRi Kirjoitettu July 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 22, 2008 tässä mun itsetehty viehe http://www.aijaa.com/v.php?i=2402374.jpg Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
puten Kirjoitettu May 26, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 26, 2009 eikö nuo miesten "kukat" tulekaan taskuun?? niin mä olen ainakin aina luullut..lisää kaipailisin kokemuksia ja kommentteja / kuvia teillä olleista miehen "kukista" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Redrika Kirjoitettu May 26, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 26, 2009 Hmmh. Mitä olen katsellut, niin takin kauluskäänteessä nuo tuppaavat olemaan... Sulhasen rintavieheessä on perinteisesti jokin morsiuskimpun kukista tai vaihtoehtoisesti valkoinen neilikka. Etiketin mukaan valkoinen neilikka kuuluu erityisesti yhteen frakin kanssa. Smokin kanssa etiketti on vapaampi. Viehe voi koostua yhdestä kukasta tai siinä voi olla useampi kukka ja muutama vihreä lehti (ns. minikimppu). Rintaviehe asetetaan vasempaan rintapieleen, kauluskäänteen leveimpään kohtaan kasvusuunta ylöspäin. Lähde: Syväsen Kukka Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maddie- Kirjoitettu July 26, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 26, 2009 Hmmh. Mitä olen katsellut, niin takin kauluskäänteessä nuo tuppaavat olemaan... Sulhasen rintavieheessä on perinteisesti jokin morsiuskimpun kukista tai vaihtoehtoisesti valkoinen neilikka. Etiketin mukaan valkoinen neilikka kuuluu erityisesti yhteen frakin kanssa. Smokin kanssa etiketti on vapaampi. Viehe voi koostua yhdestä kukasta tai siinä voi olla useampi kukka ja muutama vihreä lehti (ns. minikimppu). Rintaviehe asetetaan vasempaan rintapieleen, kauluskäänteen leveimpään kohtaan kasvusuunta ylöspäin. Lähde: Syväsen KukkaMitenkäs saketin kanssa nuo kukkaset menee? Onko siinä jotain etiketti-säännöksiä mitä pitää ottaa huomioon? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sapsu Kirjoitettu August 26, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 26, 2010 Onko ihan kamala etikettivirhe, jos morsiamen kimppu on punaisita ruusuista ja sulhanen haluaa vieheekseen yhden punaisen neilikan? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 16.11.2009 Kirjoitettu August 26, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 26, 2010 Meillä sulhaselle tulee vaaleanpunainen/fuksianpunainen ruusu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
missmarymary Kirjoitettu February 21, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 21, 2011 (muokattu) Hmmh. Mitä olen katsellut, niin takin kauluskäänteessä nuo tuppaavat olemaan... Sulhasen rintavieheessä on perinteisesti jokin morsiuskimpun kukista tai vaihtoehtoisesti valkoinen neilikka. Etiketin mukaan valkoinen neilikka kuuluu erityisesti yhteen frakin kanssa. Smokin kanssa etiketti on vapaampi. Viehe voi koostua yhdestä kukasta tai siinä voi olla useampi kukka ja muutama vihreä lehti (ns. minikimppu). Rintaviehe asetetaan vasempaan rintapieleen, kauluskäänteen leveimpään kohtaan kasvusuunta ylöspäin. Lähde: Syväsen KukkaTästä vieheen paikasta, kun kävimme eräässä pukuvuokraamossa katselemassa miehelle pukua niin siellä sanoivat että viehe pitäisi laittaa taskuun. Ilmeisesti vuokrapuvuissa se kauluskäänne olisi pian neulatyynyn näköinen, taskun voivat vaikka uusia jos niikseen tulee.. Näin ainakin itse tuota perustelin, tiedä sitten Edit: heh, siis ei sinne taskuun sisälle! Muokattu: February 21, 2011, käyttäjä: missmarymary Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Redrika Kirjoitettu February 21, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 21, 2011 ^Juu ja jossain paikoissa pukua ei saa lävistää millään. Kannattaa siis kysyä kiinnitystavasta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delia Kirjoitettu March 9, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 9, 2011 Sulhollani oli pinkistä gerberasta tehty rintaviehe: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooseberry Kirjoitettu April 15, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 15, 2011 Mustasta pitsistä ja nahasta tehty rintaviehe, samoin kuin hääkimppuni, ei niin perinteinen mutta kovin omannäköisemme kukkaratkaisu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satu81 Kirjoitettu May 24, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu May 24, 2011 Mulle tulee liljakimppu, eli pelkkään liljaa ja ehkä harsokukkaa. Mutta mitä miehelle vieheeksi?? Ideoita kiitos Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunetti Kirjoitettu May 24, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu May 24, 2011 Liljan nuppu ja harsokukkaa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ti-ti-taa Kirjoitettu July 6, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 6, 2011 Löytyisikö kuvia vieheistä, joissa käytetty orkideaa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
November Kirjoitettu October 12, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu October 12, 2011 Saisinko kysyä tähän väliin et paljon viehe maksaa jos sen teettää jossain kukkakaupassa? kuin aikasten kannattaa mennä juttelemaan kukkakauppaan? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rousa Kirjoitettu October 27, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu October 27, 2011 Yksinkertainen on minusta kaunusta, eli vaikka yksi kukka riittää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kukatar Kirjoitettu November 4, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 4, 2011 Saisinko kysyä tähän väliin et paljon viehe maksaa jos sen teettää jossain kukkakaupassa? kuin aikasten kannattaa mennä juttelemaan kukkakauppaan?Kukkakauppa jossa joskus itse hetken olin apulaisena, veloitti viheistä 7-10€. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
teacup Kirjoitettu November 22, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 22, 2011 Minun sulholla oli tälläinen. Halusi ihan perinteisen ruusun, ja valkoinen ruusu löytyi hääkimpustakin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts