Guest uugabuuga Kirjoitettu October 16, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 16, 2005 elikkä kaipailisin kuvia kimpuista, joissa yksi kukka. värinä saisi olla vaalea violetti.. mahdotonta? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morre Kirjoitettu June 13, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 13, 2008 Mitkä kukat olisivat sellaisia, jotka voivat toimittaa hääkimpun virkaa yksinään tai korkeintaan jokun "vihreän" pienen tuen kanssa?Mieleeni tulee vain kalla, gladiolus (miekkalilja) ja auringonkukka. Ja iso ruusu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Redrika Kirjoitettu June 13, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 13, 2008 Esimerkiksi pioni, lilja, flamingonkukka, protea, kolibrikukka, gerbera, amaryllis, hortensia... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meritähti_ Kirjoitettu March 23, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu March 23, 2014 Nostellaanpa tätä aihetta. Löytyykö keltään inspiraatiokuvia? Googlen avulla en toistaiseksi ole haluamaani löytänyt. Ajatuksena itsellä on ollut kalla, mutta muutkaan ei ole pois suljettu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu March 24, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu March 24, 2014 Nostellaanpa tätä aihetta. Löytyykö keltään inspiraatiokuvia? Googlen avulla en toistaiseksi ole haluamaani löytänyt. Ajatuksena itsellä on ollut kalla, mutta muutkaan ei ole pois suljettu.Tässä vähän googlen kuvahaun satoa, kannattaa myös katsoa ideoita vieheistä, löytyy enemmän yksittäisiä kalloja: Kaksi tosi isoa kuvaa linkkinä: yksi ja toinen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu March 24, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu March 24, 2014 Aamun ratoksi vielä muita yksittäisiä kukkia kimppuna Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niittipyssy Kirjoitettu October 22, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu October 22, 2015 Vähän kiva ideaketju (: mullekin tulee yhen kukan "kimppu" kompromissina (mä en halunnut mitään ja äiti haluu mulle kimpun) tänään tuli postissa mun häälaukku (Minna Parikan Ginger), voisin tietty kysellä kukkakaupasta jos siihen saisi jonkun nätin valkoisen kukan sommiteltua ♡ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maakaliina Kirjoitettu October 22, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu October 22, 2015 (muokattu) Oi, ihania kuvia! Minä oon haaveillut yhden kukan kimpusta mutta pelännyt, näyttääkö se "alastomalta". Onko lisää kuvia!? Muokattu: October 22, 2015, käyttäjä: maakaliina Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts