hopeoitu Kirjoitettu September 5, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu September 5, 2014 Me päädyimme nyt kuitenkin viettämään hääyön kotona, koska tarkoitus on tosiaan juhlia kunnolla aamutunneille asti. Sunnuntain ja maanantain väliseksi yöksi menemme Naantalin kylpylän sviittiin ja lähdemme maanantaina sitten pikkuhäämatkapyrähdykselle Eurooppaan. Varsinainen häämatka sitten myöhemmin alkutalvesta, kun Suomessa säät huonoimmillaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niittipyssy Kirjoitettu October 26, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu October 26, 2015 Nostetaas tätäkin aihetta taas pitkästä aikaa (: Meillä häät helmikuussa ja mun iskä tarjoutui heti maksamaan hotelliyön kun kerroimme avioitumisaikeista Vanhempani fanittavat Park Hotelia, mutta meitä taas houkuttaisi enemmän nuo ketjujen saunalliset huoneet Noh, täytyy katsoa mitä tässä keksii ja mitä ylipäätään on vapaana. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
elansu Kirjoitettu January 13, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu January 13, 2016 Ketjun nostoa. Täällä olikin jo kommenttia Park Hotelista, josta olen varannut meille morsiussviitin hääpaketilla. Onko kukaan ollut siellä? Meillä on siis kahdenkeskiset häät, joten hotelliinkin kirjaudutaan aika ajoissa. Itse en ole (ainakaan vielä) käynyt paikan päällä katsomassa sviittiä, joten kaipailisin "käyttäjäkokemuksia": Mitä pidit sviitistä? Onko sviitissä kylpyamme? Entä minibaari (omien eväiden kannalta tietty )? Oliko sviitti siisti ja puhdas? Kelpasiko siellä viettää (hää)yön? Vastasiko sviitti (ja mahdollinen hääpaketti) odotuksiasi? Entä aamupala? Olemme kuulleet, että Park Hotel olisi hieman nuhjuinen paikka, mutta toisaalta me etsimme juuri vähän erilaista ja tunnelmallista - emme siis ketjujen "perushuoneita" . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts