hiirenkorva Kirjoitettu May 23, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 23, 2006 Itse teen aina veteen, koska pullasta tulee ihanan kuohkeaa ja hyvää silloin Sillä myös vältetään ikävät vatsanväänteet, jos ei ole varmaa tietoa allergioista.. : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klaviks Kirjoitettu May 31, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 31, 2006 Täältä löytyy peruspullan ( täysin maidotta) ohje ja pari täytettäkin http://www.oikeuttaelaimille.net/foorumi/i...?showtopic=7444 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hannami Kirjoitettu June 6, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 6, 2006 Itse olen tällainen maito-ongelmaatikko ja aina olen pullan leiponut veteen, hyvää on eikä kukaan ole huomannut eroa! Veden sijasta voi käyttää vaikka kauramaitoa - sekin toimii hyvin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esteria Kirjoitettu February 1, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 1, 2008 Mä en kyllä erota yhtään mitään eroa maito- ja vesipullan välillä. Ja tosiaan, kuten joku tuolla ylempänä sanoikin, kananmunan poisjättäminen vaikuttaa pullaan vain positiivisesti, siitä tulee kuohkeampaa eikä niin kuivakkaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
margherita Kirjoitettu February 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 19, 2008 Mekin tehdään töissä viikossa 1000 pullaa ja aina veteen, kun nykyään on niin paljon maitoallergisia.. hyviä tulee! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kasander Kirjoitettu February 20, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 20, 2008 Jos ei jaksa leipoa K-kaupan pakastealtaasta löytyy pussillinen pirkka-pullia, jotka maidottomia ja munattomia. Ovat siis ihan perusperuspullia, joita voi tietenkin tuunata mielensä mukaan, mutta ihan oikean pullan makuisia ovat! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esteria Kirjoitettu June 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 2, 2008 Pullat kannattaa "kuorruttaa" niin, että uunista tultua ne voitelee margariinilla, ja upottaa sokeriastiaan niin että päälle tarttuu vähän sokeria. Siis niin että tulee sellaisia valkohuippuisia pullia Mukaan voi sekoittaa vaniljasokeria, tulee vielä parempaa.Näin ei tarvitse huolehtia munalla voitelusta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sandies Kirjoitettu April 25, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 25, 2011 Munan voi tosiaan jättää ihan huoletta pois ja kahvilla oon yleensä voidellut.Kookosmaito-vesi seosta on tullu maidon asemesta useasti laitettua. Kookos tuo tosi kivan maun pullaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts