Axcent Kirjoitettu May 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 12, 2007 Mitä viinejä olette häissä nähneet tarjottavan tai mistä viinistä itse tykkäätte? Itse en tiedä viineistä yhtään mitään ja niistä en oikein tykkääkään. Olisi mukava tietää, mistä erityisesti viininjuojat tykkäävät.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
helina Kirjoitettu May 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 13, 2007 Sun kysymyksiin on aika mahdoton antaa vastausta. Voisin luetella joitakin alueita, joiden viineistä yleensä tykkään, jos sulla ei ole budjetti rajana. Mutta maailmassa on tuhansia viinejä ja yhtä paljon makuja. Kannattaa varmastikin lähteä ensin budjetista ja sen jälkeen määritellä, että tuleeko viini dokailukäyttöön vai ruoan kanssa ja mitä se ruoka on? Näiden asioiden selvittyä, kehottaisin mieluumminkin menemään alkoon ja pohtimaan asioita myyjän kanssa, kuin pyytää täältä kymmenen eri viinimerkkiä, joita ihmisten häissä on ollut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emäntä Kirjoitettu May 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 13, 2007 Keskustelua viineistä myös täällähttp://www.naimisiin.info/cgi-bin/yabb21/Y...?num=1174404587 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuumetta Kirjoitettu May 14, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 14, 2007 Minäkin suosittelisin että otat menun mukaan ja menet alkoon juttelemaan. osaavat auttaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hemskuli Kirjoitettu January 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2008 Itse menimme alkoon ja siellä sai kyllä hyvin palvelua. Tiesivät heti ehdottaa hyviä vaihtoehtoja kun kerroimme menun ja paljonko olemme valmiita maksamaan viinistä. Meillä tuli viiniä vasta iltapalalle, otimme pänikkä viinejä ja hyvin maistui häävieraille. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts