mindis Kirjoitettu March 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 19, 2007 Ajattelimme tehdä häihimme osan ruuasta itse, mutta vielä emme ole keksineet mikä olisi herkullinen ja suht helppo valmisteinen jälkiruoka. Haluaisimme jotain erikoisempaa, eli ei tällä kertaa kiisseliä Eli vinkkejä tänne osastolle, ja mikäli jälkiruoan pystyy tekemään edellisenä iltana, niin sitä parempi! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wenoca Kirjoitettu April 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 4, 2007 Me juhlimme puutarhassa ja jälkkärinä niin perus-Suomalainen kuin tuoreet mansikat ja kermavaahto Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
helina Kirjoitettu April 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 4, 2007 Eikö jälkiruokana häissä ole aika luonnollisesti hääkakku ja kahvi! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fandango Kirjoitettu April 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 4, 2007 Meille tulee jälkiruuaksi vaahtokarkki-hedelmävartaat + erilaisia kastikkeita (kinuski, suklaa ja vaahterasiirappi).Ja myöhemmin on sitten ihan erikseen hääkakku. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mindis Kirjoitettu April 12, 2007 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu April 12, 2007 Mmmm, kuulostaa hyvältä! Ehtispä mansikat kypsyä kesäkuun viimeselle viikonlopulle, niin niistä kyllä sais todella hyvän jälkiruoan! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
goottimorsian Kirjoitettu May 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 25, 2007 Miten olisi jäisiä karpaloita ja kuumaa kinuskikastiketta tai joku ihana hedelmälajitelma, josta jokainen saisi ottaa mielensä mukaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naele Kirjoitettu September 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 9, 2009 Etukäteen on suunniteltu jälkiruoaksi mansikkarahkaa. Siihen voi päälle koristeeksi pursottaa vaikka vähän kermavaahtoa. Luulen, että kaikki ihmiset tykkäävät, ja on kai se tarpeeksi juhlavakin juttu? Parin tunnin päästä siitä on sitten itse hääkakku + leivonnaisia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
viinivaahtera Kirjoitettu September 12, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 12, 2009 Meille tulee tummasuklaamoussea ja kirsikkakastiketta, kakku ja kaffit sitten myöhemmin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
martsu79 Kirjoitettu September 12, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 12, 2009 Miten olisi pannacotta? Meidän häissä antoivat ohjelmantekijät hääparille tuon vinkiksi, kun jotain helppoa mutta erilaista jälkiruokaa halusivat itse tehdä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malssi Kirjoitettu September 12, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 12, 2009 (muokattu) Ystävien häissä oli hedelmäsalaattia, ja se olikin aivan mahtava vaihtoehto, koska buffetpöytä on aina buffetpöytä eli tulee (ainakin mulla ) syötyä aika paljon ja sai sitten jotain raikasta. Senhän voi tehdä valmiiksi sankoihin ilman banaania (jota ei edes tartte) ja myös osan ilman omenaa (voi olla allergisia). Muokattu: September 12, 2009, käyttäjä: Malssi09 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
martsu79 Kirjoitettu September 12, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 12, 2009 ^Ja lisäksi mascarponekermaa. Namia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amaranth Kirjoitettu September 12, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 12, 2009 Talvihäihin haluaisin jotain muuta kun täytekakun. Myös siitä syystä, etten itse syö kakkua. Nuo jäiset karpalot kinuskikastikkeella Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hammari Kirjoitettu May 25, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 25, 2010 Ainakin sesonkiaikaan marinoidut marjat voisi olla aika jees! Eli marjasalaatti, jolle keitetään mausteinen "liemi". Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts